NART ile birbirine bağlı daha düşük -Sesi metropolüne yapılan OB yatırımları, Polonya Genel Yolu ve DLNICE (GDDKIA) fazlası ile iyileştirildi. Taşımacılığın hızlanmasına kadar, köpek 2,5 milyar zlotch, yani 15 milyar taç pompalamak istiyor.
Ve sadece dolu değil. Wroclaw'dan MSTA BARDO'ya Est Sek için, Majtenen yüklenicisinde Njet-Blovsi'deki Pechod sınırından 50 kilometreden daha az. Yakında Zane'nin inşası.
Ter ve S3'ün rafların gelecek D11'e bağlı olduğu Lubawka'ya tamamlandıktan sonra çok iyiyim. Nch Ncház ve DL, Njet Jan Birke'nin (SOCDEM) Belediye Başkanı'na Çek Cumhuriyeti'nin menfezlerinin düğümlerinden biridir.
Her şeyden önce, Gddkia Waldemar Wojciechowski'nin tden bölgesinin Netherry'sinde yatırım hazırlığının gerçek statüsünü sundu.
Del St yıllara kadar
POLCI, ESK'da da tanıtılan tasarım ve yapı şeklinde S8 iletişimi için Souquer Road 8'i modernize etmek istiyor. VTN şirketleri ve dolayısıyla ayrıntılı inşaat belgeleri ve sadece hakkı yapın.
Nyn S8 Kon'un Wroclaw yakınlarındaki Kobierzyce köyünden ilk olanlar, bu zor 2027'de bitti Lagiewniki M BT şehrine 32.5 kilometre Tev'de belirtilmelidir.
Bardo M 31.2 kilometreden sonra size bir Lagiewnik eksen verdi ve yılın ilk kalesinde kırılmalı. VTN şirketleri geçen yıl ve bu yıl Jae'de Polt Yolu'nu seçti. PRCE -2028 ortalarında yapılmalıdır.
Bardo'dan Klodzka'ya 23 kilometre uzunluğunda, ihale gezginlere bağlanacak. İnşaatı ile 2029'a kadar ter. Aynı zamanda Klodzka'dan Çek sınırına giden yollar, Kudowy'den Lzniki Zdrj'e bir sn, bir baypas Szalejow Grnego ve Szczytn'e Klodzka'ya.
Waldemar Wojciechowski, Sek Szczytna-Klodzko için, Ocak ayında, yılın ilk kalesinde izin verilen yaşam ve bina üzerindeki etkisini etkilemeye karar verdik.
Yılın daha sonra PL hakkında Phranin Sek için izin verilen yolları polt yapmak istiyorum. Binalar 2029 ve 2030'da hazırdır.
Klodzka'ya giden yol, örneğin Kudowy'de bildiğimiz gibi, yükselişte bir PEDJDC şeriti olduğunda bir şerit olmalı. Çek ve Polonya arazisini birbirine bağlayan yolların modernizasyonu, sadece ulaşım konforu için değil, aynı zamanda pub ve turizm gelişimi için de büyük bir davet.
Massive ayrıca Çek Cumhuriyeti'ne de yatırım yapıyor. Yol ve Dlnic Editor R (SD) Dan olmadan 3.2 milyar CZK için NCH'nin baypas durumu. Endişeyi aldılar ve 2028'de iç kısımlarda BT yaptılar. NAVC'nin bypass'ını Broumov'a bölgesel bir Peloka Yolu izliyor.
Krlovec So Dlnice D11'de Polskch Hranice yakınında Esko statüsü. Krlovce M BT çevresindeki ilk aşaması yılın Nisan ayında sona erdi. TRUTNOV'a kadar takip edin. Bu yıl 2028'de bir Clem ile koşmak mümkün.
Ben de hızlandırdım
Güçlü aşamalara ek olarak, bölgelerin modernizasyonu sınırın her iki tarafında da hazırlanır. Clem, orta düzeyde hızlı ve rahat seyahat köpeği eneznin pechod. Polonya tarafı, Hradec Krlov ve Wroclaw arasında bağlanan PMHO'ya bağlıdır.
Biz de büyük bir potansiyel görmek için bağlıyız. Wroclawi'ye seyahat hızlandığında, örneğin Tamnm Letitm ile bağlantılı olarak yeni moraysses açık. Gelecekte girişlerin çoğu için tatilde bir zaman olabilir, aynı zamanda Taşıma Valisi Jan Jarolm (evet) olan Slingshot için de olabilir.
KVTN'deki Eleznice klasörü, tepsi bölümünün NCH'den Mezimst'e modernizasyonu için tasarımcıyı seçti. 130 milyon Sagasta Malzemesi için Projek Prce. Binanın kendisi 2029 ve 2032 için doldurulmuştur.
İkisinde, Hradec Krlov'dan Jarome'a pistin modernizasyonu için Eleznia projesine girdiler ve şimdi Sek için tasarımcıyı Jarome'dan Nchoda'ya geri döndürecek. Tra ve Esk Skalice iki -iz olacak ve HRADEC'ten NCH'ye kadar olan kolektif çiftlik Mett'e sadece son 26 dakika.
Ve sadece dolu değil. Wroclaw'dan MSTA BARDO'ya Est Sek için, Majtenen yüklenicisinde Njet-Blovsi'deki Pechod sınırından 50 kilometreden daha az. Yakında Zane'nin inşası.
Ter ve S3'ün rafların gelecek D11'e bağlı olduğu Lubawka'ya tamamlandıktan sonra çok iyiyim. Nch Ncház ve DL, Njet Jan Birke'nin (SOCDEM) Belediye Başkanı'na Çek Cumhuriyeti'nin menfezlerinin düğümlerinden biridir.
Her şeyden önce, Gddkia Waldemar Wojciechowski'nin tden bölgesinin Netherry'sinde yatırım hazırlığının gerçek statüsünü sundu.
Del St yıllara kadar
POLCI, ESK'da da tanıtılan tasarım ve yapı şeklinde S8 iletişimi için Souquer Road 8'i modernize etmek istiyor. VTN şirketleri ve dolayısıyla ayrıntılı inşaat belgeleri ve sadece hakkı yapın.
Nyn S8 Kon'un Wroclaw yakınlarındaki Kobierzyce köyünden ilk olanlar, bu zor 2027'de bitti Lagiewniki M BT şehrine 32.5 kilometre Tev'de belirtilmelidir.
Bardo M 31.2 kilometreden sonra size bir Lagiewnik eksen verdi ve yılın ilk kalesinde kırılmalı. VTN şirketleri geçen yıl ve bu yıl Jae'de Polt Yolu'nu seçti. PRCE -2028 ortalarında yapılmalıdır.
Bardo'dan Klodzka'ya 23 kilometre uzunluğunda, ihale gezginlere bağlanacak. İnşaatı ile 2029'a kadar ter. Aynı zamanda Klodzka'dan Çek sınırına giden yollar, Kudowy'den Lzniki Zdrj'e bir sn, bir baypas Szalejow Grnego ve Szczytn'e Klodzka'ya.
Waldemar Wojciechowski, Sek Szczytna-Klodzko için, Ocak ayında, yılın ilk kalesinde izin verilen yaşam ve bina üzerindeki etkisini etkilemeye karar verdik.
Bina Hakkında Daha Fazla Najzd, web sitelerinde Lehçe ve Çek yollarının sunumlarını yaklaşan ulaşım inşaatına, haritaya ve Termal'e davet etti. |
Yılın daha sonra PL hakkında Phranin Sek için izin verilen yolları polt yapmak istiyorum. Binalar 2029 ve 2030'da hazırdır.
Klodzka'ya giden yol, örneğin Kudowy'de bildiğimiz gibi, yükselişte bir PEDJDC şeriti olduğunda bir şerit olmalı. Çek ve Polonya arazisini birbirine bağlayan yolların modernizasyonu, sadece ulaşım konforu için değil, aynı zamanda pub ve turizm gelişimi için de büyük bir davet.
Massive ayrıca Çek Cumhuriyeti'ne de yatırım yapıyor. Yol ve Dlnic Editor R (SD) Dan olmadan 3.2 milyar CZK için NCH'nin baypas durumu. Endişeyi aldılar ve 2028'de iç kısımlarda BT yaptılar. NAVC'nin bypass'ını Broumov'a bölgesel bir Peloka Yolu izliyor.
Krlovec So Dlnice D11'de Polskch Hranice yakınında Esko statüsü. Krlovce M BT çevresindeki ilk aşaması yılın Nisan ayında sona erdi. TRUTNOV'a kadar takip edin. Bu yıl 2028'de bir Clem ile koşmak mümkün.
Ben de hızlandırdım
Güçlü aşamalara ek olarak, bölgelerin modernizasyonu sınırın her iki tarafında da hazırlanır. Clem, orta düzeyde hızlı ve rahat seyahat köpeği eneznin pechod. Polonya tarafı, Hradec Krlov ve Wroclaw arasında bağlanan PMHO'ya bağlıdır.
Biz de büyük bir potansiyel görmek için bağlıyız. Wroclawi'ye seyahat hızlandığında, örneğin Tamnm Letitm ile bağlantılı olarak yeni moraysses açık. Gelecekte girişlerin çoğu için tatilde bir zaman olabilir, aynı zamanda Taşıma Valisi Jan Jarolm (evet) olan Slingshot için de olabilir.
KVTN'deki Eleznice klasörü, tepsi bölümünün NCH'den Mezimst'e modernizasyonu için tasarımcıyı seçti. 130 milyon Sagasta Malzemesi için Projek Prce. Binanın kendisi 2029 ve 2032 için doldurulmuştur.
İkisinde, Hradec Krlov'dan Jarome'a pistin modernizasyonu için Eleznia projesine girdiler ve şimdi Sek için tasarımcıyı Jarome'dan Nchoda'ya geri döndürecek. Tra ve Esk Skalice iki -iz olacak ve HRADEC'ten NCH'ye kadar olan kolektif çiftlik Mett'e sadece son 26 dakika.