Pencereleri değiştirdiler, korkulukları ayarladılar, otopark yaptılar. Krlovhradecky'deki Libice, köy şubelerinin işleyişini durdurmak için çok az bir ücret karşılığında kiralanan doğru binaya yüzbinlerce yatırım yaptı. Merak etmeyin, yaşlılar da soğukta durup teslimat kamyonunun geçmesini beklemek zorunda kalacak.
Libice, mayıs ayından bu yana pota'nın klasik taş dalların mobil pota ile değiştirilmesini test etmek istediği bölgedeki sekiz belediyeden biri. Belediye başkanı Eva Hynkov'a (kızlık soyadı) göre, yerel halk bunun test alanlarında durmayacağı hemen belli oldu.
Çalışma saatlerini on beşten ona düşürmek istiyorlardı. Haftanın iki günü saat 15.30'a kadar açık olması gerekiyordu, diğer günler ise sabah içki içiliyordu. O zaman köyün yarısı patikadan gitmiş olacak ve sadece evdeki yayalar kalacak. Belediye Başkanı Hynkov, rüyanın buradan geldiğini ve sonunda taş dala gerek olmadığını söylediklerini belirtti.
Şirket sonunda Krlovhradecky'de test edildi ve yakındaki Blen ve Jenkovice'nin direnişi nedeniyle vazgeçti. Hala kamuya ait arazilere park etmeyi yasakladılar.
Kendileriyle kalıp kalamayacaklarını görmek için jeti özel bir sahibinden satın aldılar ama bu da işe yaramadı. Tam donanımlı bir turun önünde bir tur minibüsünün genel otoparkta durması ona anlamsız geliyor. Blen Belediye Başkanı Milo Buro (merhum), park edecek yer kalmamasına ve insanların yol kenarında çocuklar gibi durmasına rağmen, Hradec Krlov'dan Rychnov ve Umperk'e giden yoğun I/11 yolunun geçişi konusunda uyarıyor .
Belediye başkanı bir zamanlar çok kibirli olduğunu kabul ediyor. Belediyeler barajlardan son anda haberdar oldu ve sadece kamyonun nereye park edileceğine müdahale edebildi. Tıpkı geçen yıl Çek Cumhuriyeti'nde yüz şubenin kapatıldığını duyurduğunda olduğu gibi, ölümle ilgili daha önce herhangi bir tartışma ya da açıklama yapılmamıştı. O zamanlar, potun başlangıçta kapatılması gereken ve ardından Beneov td. ile paylaşıldığı Hradec Krlov'da bunu protesto ettiler.
Bize yedi iş günü önceden haber verdiler. Pan bize eğer bundan hoşlanmazsak bu konuda hiçbir şey yapmayacağımızı söyledi. Piyasaya tepki vermek yerine şubeleri kapatın, Buro'yu kızdırın.
Yedek olarak ek
Esk pota se brn, ona göre endişeler gereksiz endişelerdir. Ruen pr yerine getirilmiyor. Pilot proje sadece şubeyi bir genişletmeyle değiştirmenin mümkün olup olmayacağını görmek için yapılıyor.
Bir gün sonra o köylere hizmet verecek, yani taş dalın olduğu yerlerde bile potansiyelini görebiliyoruz. Borç, kanunla belirlenen 2.900 şube sayısında tutulacak. Mevzuat açısından bakıldığında fiziksel bir şube, Partner hesabı veya mobil hesap aynı seviyededir. Karanlık pilotu değerlendirdikten sonra basın departmanından Ivo Vysoudil'e hangi yöne gideceğimize karar vereceğiz.
İlk tezgahın yerini belediye başkanının arması eklenerek taş dallar aldı. Onlara göre yeni model her iki tarafa da uygun değil. Müşteri rahatlığın hayalini kuruyor, sonra düğün yapacak. Yani Blen'de yüz işletme var, belediye inşaat haklarına toplam 100 bin kron yatırım yaptı. Ter torbasından sadece 4 baskı seçildi.
Bildiğim kadarıyla arkasındaki park yeri için saatte 50 kron ücret alıyorlardı. Bu neredeyse 25 bin eder, Buro. Ona göre Bleno, birkaç kez Ortak statüsünü almaya çalıştı ancak belediye bunu reddetti.
Bu sadece devletin belediyelere yaptığı parasal bir yatırım. İkinci reklama geldik ve bunu kim halledebilir? Üstelik ikame şansımız da yok. Mağazaya da koydular ama dayanıklılığı konusunda sıkıntı yaşıyoruz. Son yıllarda operatör birkaç kez değişti. Belediye başkanı ne zaman ölürsün, ter dökeceğiz dedi.
Libat testi vt
Pota ayrıca hizmeti Rychnovsk Bölgesi'ndeki Ernkovice, Lukavica ve Liberek'te de test ediyor. Pazartesi günü test mobil potu Trutnovsko'ya da yayıldı. Dodvka, Trutnov yakınındaki Vlice ve Libatov'daki taş dükkanlarının yerini aldı. Öte yandan orada da haberlerden memnunlar çünkü Libatov'un köyün batı ucunda bir atölyesi var, minibüs ise merkezdeki dükkanın yanına park ediyor.
Ülkemizde 2008 yılında Ruen lazımlığı konuşulmuştu ama direnişten sonra bundan vazgeçildi. Kullanılabilirlik elbette düşüktür. Belediye Başkanı Jaroslav Pich (nez.), Dijital hizmetler geliştikçe daha da ileri gitmemizin kaçınılmaz olduğunu düşünüyorum.
Yani Libatov daha sonra yüz belediye binasını kiralıyor ve burada da yakında yatırıma ihtiyaç duyulacak, bu yüzden belediye tazminatla değişiyor. Ancak belediye başkanı burada bile devlet teşebbüsünün ekonomisine hayret ediyor: Bana göre bu ekonomik bir saçmalık. Arabaları buraya getirin: Paketli olanı, pizzadaki mektupları ve bir pencereyi açtı. Kişisel olarak tere ihtiyacım yok.
Çek Cumhuriyeti'ne göre torba genişletmenin eskimeyen şube sayısını artırması gerekiyor. Bazı işler Czech Point dışında da mevcuttur.
Sadece yedi araba kaldı
Taş duvarların ilavelerle değiştirilmesi tamamen yeni değil. Şirket bunu 2020 yılında Rychnov bölgesindeki Dobruka civarına ilk modern cep telefonunu gönderdiğinde hesapladı.
Haziran 2020'de Dobruka'da seyyar pota
O sırada geç saatlerde bir düzine arabayı düşünüyordu. Ama iş buna gelmedi. Şu anda elimde yedi tane var ve şu ana kadar sadece şubesi olmayan belediyelere hizmet vermek için ve Moravya'daki patlama nedeniyle kapanmak zorunda kalan şubelerin yerine kullanıldılar.
Ivo Vysoudil, mobil mağazanın gerekli tadilatlar sırasında veya Partner mağaza herhangi bir nedenle kapalı olduğunda bile klasik şubelerin yerini aldığını açıklıyor. Ancak geçen yıl Jinska'nın Sobotka kasabasında şube hazırlanırken ve kasaba bir yıldır ilansız kaldığında, devlet kuruluşu oraya bir uzatma göndermemişti.
2020 yılında cep telefonu hizmetleri sizi geçen yıl Poho na Rychnovska'da test etti ve bu yılın sonunda Roudnice'ye ve Hradec Krlov yakınlarındaki diğer köylere gittiler. Her zaman ama yalnızca bir aylığına.
Bu sonsuza kadar kalmayacak bir kod. Özellikle yaşlılar buna alıştı çünkü herkesin arabası yok ve her an Dobruka'ya, Poho belediye başkanı Helena Suchnkov'un (kızlık soyadı) yanına gidemiyor.
Günde yarım saat kadar bizimleydiler. Yaşlı adam bundan çok gurur duyuyordu ama bu çok da fazla değildi. Roudnice na Hradec belediye başkanı Svatopluk Knour (kızlık soyadı) da dahil olmak üzere insanlar başka yerlere seyahat etmeye alışkın.
Libice, mayıs ayından bu yana pota'nın klasik taş dalların mobil pota ile değiştirilmesini test etmek istediği bölgedeki sekiz belediyeden biri. Belediye başkanı Eva Hynkov'a (kızlık soyadı) göre, yerel halk bunun test alanlarında durmayacağı hemen belli oldu.
Çalışma saatlerini on beşten ona düşürmek istiyorlardı. Haftanın iki günü saat 15.30'a kadar açık olması gerekiyordu, diğer günler ise sabah içki içiliyordu. O zaman köyün yarısı patikadan gitmiş olacak ve sadece evdeki yayalar kalacak. Belediye Başkanı Hynkov, rüyanın buradan geldiğini ve sonunda taş dala gerek olmadığını söylediklerini belirtti.
Şirket sonunda Krlovhradecky'de test edildi ve yakındaki Blen ve Jenkovice'nin direnişi nedeniyle vazgeçti. Hala kamuya ait arazilere park etmeyi yasakladılar.
Kendileriyle kalıp kalamayacaklarını görmek için jeti özel bir sahibinden satın aldılar ama bu da işe yaramadı. Tam donanımlı bir turun önünde bir tur minibüsünün genel otoparkta durması ona anlamsız geliyor. Blen Belediye Başkanı Milo Buro (merhum), park edecek yer kalmamasına ve insanların yol kenarında çocuklar gibi durmasına rağmen, Hradec Krlov'dan Rychnov ve Umperk'e giden yoğun I/11 yolunun geçişi konusunda uyarıyor .
Belediye başkanı bir zamanlar çok kibirli olduğunu kabul ediyor. Belediyeler barajlardan son anda haberdar oldu ve sadece kamyonun nereye park edileceğine müdahale edebildi. Tıpkı geçen yıl Çek Cumhuriyeti'nde yüz şubenin kapatıldığını duyurduğunda olduğu gibi, ölümle ilgili daha önce herhangi bir tartışma ya da açıklama yapılmamıştı. O zamanlar, potun başlangıçta kapatılması gereken ve ardından Beneov td. ile paylaşıldığı Hradec Krlov'da bunu protesto ettiler.
Bize yedi iş günü önceden haber verdiler. Pan bize eğer bundan hoşlanmazsak bu konuda hiçbir şey yapmayacağımızı söyledi. Piyasaya tepki vermek yerine şubeleri kapatın, Buro'yu kızdırın.
Yedek olarak ek
Esk pota se brn, ona göre endişeler gereksiz endişelerdir. Ruen pr yerine getirilmiyor. Pilot proje sadece şubeyi bir genişletmeyle değiştirmenin mümkün olup olmayacağını görmek için yapılıyor.
Bir gün sonra o köylere hizmet verecek, yani taş dalın olduğu yerlerde bile potansiyelini görebiliyoruz. Borç, kanunla belirlenen 2.900 şube sayısında tutulacak. Mevzuat açısından bakıldığında fiziksel bir şube, Partner hesabı veya mobil hesap aynı seviyededir. Karanlık pilotu değerlendirdikten sonra basın departmanından Ivo Vysoudil'e hangi yöne gideceğimize karar vereceğiz.
İlk tezgahın yerini belediye başkanının arması eklenerek taş dallar aldı. Onlara göre yeni model her iki tarafa da uygun değil. Müşteri rahatlığın hayalini kuruyor, sonra düğün yapacak. Yani Blen'de yüz işletme var, belediye inşaat haklarına toplam 100 bin kron yatırım yaptı. Ter torbasından sadece 4 baskı seçildi.
Bildiğim kadarıyla arkasındaki park yeri için saatte 50 kron ücret alıyorlardı. Bu neredeyse 25 bin eder, Buro. Ona göre Bleno, birkaç kez Ortak statüsünü almaya çalıştı ancak belediye bunu reddetti.
Bu sadece devletin belediyelere yaptığı parasal bir yatırım. İkinci reklama geldik ve bunu kim halledebilir? Üstelik ikame şansımız da yok. Mağazaya da koydular ama dayanıklılığı konusunda sıkıntı yaşıyoruz. Son yıllarda operatör birkaç kez değişti. Belediye başkanı ne zaman ölürsün, ter dökeceğiz dedi.
Libat testi vt
Pota ayrıca hizmeti Rychnovsk Bölgesi'ndeki Ernkovice, Lukavica ve Liberek'te de test ediyor. Pazartesi günü test mobil potu Trutnovsko'ya da yayıldı. Dodvka, Trutnov yakınındaki Vlice ve Libatov'daki taş dükkanlarının yerini aldı. Öte yandan orada da haberlerden memnunlar çünkü Libatov'un köyün batı ucunda bir atölyesi var, minibüs ise merkezdeki dükkanın yanına park ediyor.
Ülkemizde 2008 yılında Ruen lazımlığı konuşulmuştu ama direnişten sonra bundan vazgeçildi. Kullanılabilirlik elbette düşüktür. Belediye Başkanı Jaroslav Pich (nez.), Dijital hizmetler geliştikçe daha da ileri gitmemizin kaçınılmaz olduğunu düşünüyorum.
Yani Libatov daha sonra yüz belediye binasını kiralıyor ve burada da yakında yatırıma ihtiyaç duyulacak, bu yüzden belediye tazminatla değişiyor. Ancak belediye başkanı burada bile devlet teşebbüsünün ekonomisine hayret ediyor: Bana göre bu ekonomik bir saçmalık. Arabaları buraya getirin: Paketli olanı, pizzadaki mektupları ve bir pencereyi açtı. Kişisel olarak tere ihtiyacım yok.
Çek Cumhuriyeti'ne göre torba genişletmenin eskimeyen şube sayısını artırması gerekiyor. Bazı işler Czech Point dışında da mevcuttur.
Sadece yedi araba kaldı
Taş duvarların ilavelerle değiştirilmesi tamamen yeni değil. Şirket bunu 2020 yılında Rychnov bölgesindeki Dobruka civarına ilk modern cep telefonunu gönderdiğinde hesapladı.
Haziran 2020'de Dobruka'da seyyar pota
O sırada geç saatlerde bir düzine arabayı düşünüyordu. Ama iş buna gelmedi. Şu anda elimde yedi tane var ve şu ana kadar sadece şubesi olmayan belediyelere hizmet vermek için ve Moravya'daki patlama nedeniyle kapanmak zorunda kalan şubelerin yerine kullanıldılar.
Ivo Vysoudil, mobil mağazanın gerekli tadilatlar sırasında veya Partner mağaza herhangi bir nedenle kapalı olduğunda bile klasik şubelerin yerini aldığını açıklıyor. Ancak geçen yıl Jinska'nın Sobotka kasabasında şube hazırlanırken ve kasaba bir yıldır ilansız kaldığında, devlet kuruluşu oraya bir uzatma göndermemişti.
2020 yılında cep telefonu hizmetleri sizi geçen yıl Poho na Rychnovska'da test etti ve bu yılın sonunda Roudnice'ye ve Hradec Krlov yakınlarındaki diğer köylere gittiler. Her zaman ama yalnızca bir aylığına.
Bu sonsuza kadar kalmayacak bir kod. Özellikle yaşlılar buna alıştı çünkü herkesin arabası yok ve her an Dobruka'ya, Poho belediye başkanı Helena Suchnkov'un (kızlık soyadı) yanına gidemiyor.
Günde yarım saat kadar bizimleydiler. Yaşlı adam bundan çok gurur duyuyordu ama bu çok da fazla değildi. Roudnice na Hradec belediye başkanı Svatopluk Knour (kızlık soyadı) da dahil olmak üzere insanlar başka yerlere seyahat etmeye alışkın.