Yolda karışıklıklar ve dönüşler. Hradec'te Mileta kavşağının onarımına başlandı

IstAh

Member
Ayın 21'i Perşembe günü işçiler tramvay hattını indirip çevre yolunda kuyruklar oluşmaya başlayınca, kentte ve sosyal sokaklarda kentin nasıl başa çıkacağına dair korkular yayılmaya başladı. O zamanlar bu sadece küçük bir ibneydi.


Cehennemin canı cehenneme! Sabahın erken saatlerinden itibaren odayı doldurmaya başlayan pspvky'yi bu şekilde özetleyebiliriz. Milet köpeğinin üniversite hastanesinin yakınında olması gerektiği, ancak yalnızca örneğin Labsk Kotlina'dan Moravsk Pedmst'e veya Beneova'dan merkeze doğru seyahat etmesi gerektiği konusunda sürücülere tavsiyeler hemen duyulmalıdır: yolda daha hızlı olacaksınız. bisikletle birincilik.


Hoş olmayan bir haber, yolda çok fazla kafa karışıklığı ve kaos yaşandı ve bu da Benevia'dan Milet'e posta kutusu çevresinde girişin kapatılmasına neden oldu. Panel yoluna giden bu kısayol kesinlikle geçmişte kaldı, 2026 sonuna kadar hiçbir yere gitmeyecek.


Vn gibi mi? Çocuklarımı her gün bisikletle buraya götürüyorum. Böylece parka geri dönüyoruz ve bugünden itibaren yürüyoruz, Luk Novotn girişteki hasara şaşkınlıkla tepki gösterdi. Benzer bir durum Moravya Köprüsü'nün arkasında da yaşandı. Mileta'dan Hradeck caddesi ve üniversite kampüsüne giriş en az bir yıl boyunca tamamen kapalı.


Sorun şu ki, yüzlerce arabanın 17 Kasım ve Akademika Heyrovskho caddelerindeki özel, orta ve uzun boylu bisikletlerin bulunduğu bölgeye gitmesi gerekiyor. Bu arabaların yolcuları artık yalnızca itfaiye istasyonunun etrafındaki Botanick caddesi üzerindeki minimum sıklıkta bağlantı üzerinden içeri girebiliyor. Cadde hemen büyük bir otoparka dönüştü, burada her iki tarafta da çamur içinde arabalar duruyordu.


Yatakhaneden Moravya Köprüsü'ne gitmemek daha iyi



Toplu taşıma hatlarının Na Kotli hızlı tren kavşağından Brnnsk Caddesi'nin etrafından geçmesi gerektiğinden, sabahın bir noktasında Moravskho köprüsündeki kavşaktan Orlen istasyonuna kadar 300 metre uzunluğunda bir kuyruk oluştu. .



Mileta'nın yetiştirilmesi


Tam olarak değil 634 milyon kron yıl sonuna kadar süren terli bir günle 2026. Podl se SD, Hradec Krlov ve Krlovhradeck bölgesi.

İşletme sırasında ekim yapılacaktır. idii, yayalar ve bisikletliler uğraşmak zorunda sınırlı. Köpek kiovatka trafiği yönlendiriyor Bir seri hayal ediyorumDeğişiklikler toplu taşıma güzergahlarını ve güzergahlarını da etkiledi.

Yürüyorum ve bisiklete biniyorum trafiğin yoğun olduğu zamanlarda tavsiye bilgisi turuncu yelekli. İçin geçiş tüpü Opatovice nad Labem ve kiovatka KD arasındaki bölümde otoyol boyunca yerler zorunda değilsin kişisel veya ticari araçları olan damga uzunluğu.

Güncel bilgiler, haritalar ve ayrıntılar Hradec Krlov web sitesinde mevcuttur.

Her kolun altında alt geçidin olacağı bir ambar oluşturulacak. Başbakan'ın sağa dönmesi için yeni geçiş yolları, yeni toplu taşıma durakları ve aydınlatmalar yapılacak. Beşinci yılın mayıs ayına kadar tamamlanması gereken ilk etapta Bene yoluna bağlanacak, daha sonra da Zborovsk Caddesi boyunca uzanan ısı borusuna veya Kaufland mağazasının binasına gelecek.


Uzun süredir Mileta'nın kritik noktalarında bisiklet sürmeye alışkın olan birçok bisikletçi de uzun süre bu yolu kullanacak. Kiovatka sadece bisikletlere değil yayalara da kapalı. Bu, örneğin üniversite hastanesine ve aynı zamanda şehre gitmeyi çok karmaşık hale getiriyor. Milet'e her yöne yollar kapalı.


Yeniden yapılanma ve dolambaçlı çalışmalara ek olarak. Yayalar Akademika Heyrovskho Caddesi'nde veya üniversite kampüsünde hastaneyi, köpeğini ve bisikletini dolaşmak zorunda kalabilir veya kalmayabilir. OMV tren istasyonunda inşaat işçilerinin hazırlık aşamasında hazırladığı doğaçlama bir patika ve toplu taşıma durakları bulunuyor.


İnşaat sektörü nerede?



Şehir çevre yolu üzerinde Milet'i geçmek, her yönde bir şerit olacak şekilde yalnızca yolun dışında tutulur. En kötü durum, konvoyların ambulanslar tarafından bile durdurulduğu U Soutoku köprüsünden hastaneye giden sağa dönüş şeridinde yaşanıyor.


Tam tersine, Zborovsk caddesinin girişinde belki de yer yoktur ve belki de paradoksal olarak Bene'nin zamanından beri bu caddenin kapatılması buna yardımcı olmuştur. İyi bir başlangıç, tren istasyonundaki döner kavşaktan gelen trafiğin çökmemesidir.


Temel sorun, bazı kişilerin kapatma sistemi trafik şeritlerini, giriş ve çıkışları kapatırken köşedeki inşaat faaliyetini görememelerine dayanamadı. Borçlular burada. Şimdilik hastanenin önündeki büyük binanın yıkılmasına odaklanılıyor.


Hiçbir yerde inşaat faaliyeti görmüyorum, Vladislav Mandys sosyal duvarların üzerinde duruyordu. Keşke onu görebilseydin, biz buradayız. Karolko Plach, Fransa'da geceleri bile yollarda araç kullanırsanız, burada buna üzülecekler ve sonunda durmayacaklar, diye yanıtladı. Luk Janeek, Japonya'daki gibi çalışmaması dışında bunu bir hafta içinde halledeceklerini belirtti. Dominik Jank, Vcarska'ya gidebilirsiniz, orada da bir hafta içinde kavşaktan döner kavşak yapacaklar ve emin olun uzun zaman alacak, diye yazdı.


Kendi kendine yardım çevrimiçi kamerası



Sadece Mileta'nın evinde neler olup bittiğini merakla bekleyenler için değil, Heyrovskho Caddesi'ndeki panele online kamera yerleştiren kişi de harika bir haber hazırladı.


Çünkü yakında trafik cehennemine gireceğiz, çocuklarla birlikte sizin için bir kamera hazırladık, tüm Milet yolunu izledik. Pavel Vlek, sosyal medya hesabında, herkesin bana istediği zaman cep telefonunu kullanarak konvoyların nasıl sonuçlanacağını sorabileceğini ve Milet'ten kaçınmak için rotanızı buna göre ayarlayabileceğini söyledi.



Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz



Böylece Kiovatka Mileta, Hradec Krlov dışındaki rotaların hazırlandığı en az bir transit trafiğinden kaçınabilecek. KD yakınındaki kiovatka ile Opatovice nad Labem arasındaki bölümde D11 ve D35 yollarında şehri dolaşmaya karar veren aptallar, üstelik ehliyet sahibi olmama da gerek yok.


Milety'deki değişiklik, iki yıldan kısa bir süre boyunca fikirler için büyük bir sıkıntı oldu ve sine ve günlük gazetelerin (SD) editörleri için şu anda bilinmeyen bir zorluk oldu.


Bazen binayı hazırlayıp hayata geçiremeyeceğimizi bile düşündüm ama sonra oldu. Şehir için çok ünlü bir yapıdır. Kolay olmayacak çünkü trafik sırasında uygulanacak ve orada trafik yoğunluğu çok yüksek ve şehrin yaşamını olumsuz etkileyecek. Bizim için burası muhtemelen cumhuriyetteki mali açıdan ve zamana en duyarlı sağ köşedir. Gerçekten bu kadar büyük bir inşaat ölçeğini hatırlamıyorum, ekl f SD Radek Mtl.