Yeşil asfalt bir şehir, garajda arabalar. Hradec Krlov mn projesi nmst

IstAh

Member
Hradec sağa geldi çünkü yedi yıldır proje, Hradec çalışanlarının şirketin sistemlerinden keşfedilmesi nedeniyle birkaç yıl önce gönderildiği Hoice na Jinsko’daki şantiyede bulunuyordu.


Tarihi merkezi büyük bir otoparktan şehrin nezih bir merkezine dönüştürmeye yönelik orijinal plan 2009 yılına dayanmaktadır ve bu nedenle yalnızca tamamen yeniden inşa edilmesi değil, aynı zamanda bazı durumlarda yeniden çalışılması gerekmektedir.


İki olasılık vardı. 14 yıl önce ilgili fikir önerisinin yazarlarıyla düzeltmeler konusunda hemfikir olacağım. Ya da konseptten ayrılın ve mimari açıdan her şeye yeniden başlayın. Sonunda, şehir ile ARN Studio ve mimar Jiho Krejek ve Jaromr Chmelek etrafındaki ekip arasında bir uzlaşma ve anlaşmadır.


Yenilenen proje, Norveç’te en geç beş yıl içinde Hradec’in kullanımına sunulmalıdır. Yakın gelecekte, belediye binası, o zamanki liderin önyargılı olduğuna dair şüpheler nedeniyle soruşturulacakları Hoice’den birkaç arazi kararını geri çekmeye hazırlanıyor.


Ve beşinci yılın başında, belgeleme projelerinin işlenmesi için belirlenmiş bir şehir olan Büyük Meydan’ın restorasyonuna ilişkin yeni bir mimari ve şehir planlama çalışması yapılacak.


Mavi yeşil nmst



Siyasi destek kavramında bir değişiklik. On yıllık kale konseyi, mevcut evrim üzerinde oybirliğiyle hemfikirdi. Bu, bireysel gereksinimlerin satın alınması veya tersine geçerlidir. En önemlilerinden biri mavi-yeşil altyapıya, yani su ve yeşilliklere ayrılmalıdır.


2009’daki projede, katedralden Brewery House’a götürdüğü görselleştirmelerde, ağaçların altındaki gezinti yolu boyunca kıvrılıyordu. Ama bu çok fazla ve şehir lideri çok daha fazlasını istiyor. Birkaç yıl önce, termal kameralı bir insansız hava aracı Hradec üzerinden uçtu ve bu, geniş alanların çevredeki alandan gözle görülür bir sıcaklık artışı yayan ısı adaları olduğunu gösterdi. Bu nedenle Büyük Meydan’da eskiye göre değil daha çok yeşil dolmuş olmalı. Gömmeye ek olarak, mimarlar daha geçirgen veya emici yüzeyler kullanmalıdır.


Kent liderliğinde bu taleplerde mutabık kaldık. İklim Koruma ve Uyumdan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Luk dek (TOP 09), bu gezinin birkaç hafta sürdüğünü ve ardından uzmanlarla tartıştığımızı söyledi.


Peyzaj planlama ve yaşam ortamı uzmanı Michael Pondelk’e göre, bu önlemler ne teknik olarak karmaşık ne de pahalı: Bu mücadele aşırı olmak zorunda değil. Velky Meydanı’nda, ancak mobil yeşilliklerle verimli bir şekilde çalışmaya değer olabilir ve yaşam kalitesini büyük ölçüde artırabilir. Nmst’in LT’de BV’deki kadar açık olması gerekmeyeceğini belirtti.


Yeni p biliyor mu?



Özgün mimari tasarımda, meydanda her gün boşta duran araba sayısı da büyük ölçüde azaltıldı. Bununla birlikte, yeni yönetilen belediye binasının vizyonu daha da ileri gidecek.


Gideceğimiz yönü belirleyecek şartlardan biri de V Kopek caddesindeki trafiğin sakin ve tamamen kontrollü olduğunun kanıtlanmasıdır” dedi.


Bu, Mtsk Caddesi’nin girişi ve girişi ve Grand’daki beş yollu kavşakta, yani V’nin yüzde birinde trafiği çok önemli ölçüde azaltmanın buna değip değmeyeceğine dair birkaç yıllık tartışmaya geri dönüş anlamına gelir. Köpek Cad.


V Kopek Caddesi, sınırlı servis aracı rejimi olan bir yola dönüştürülmelidir. Şimdiye kadar, hem gidişat hem de ulaşım araştırmaları ulaşımın tercih edilmesinden yana olduğunu açıkça söylese de, bunu yapacak siyasi cesaret yoktu. Mostecká ve Diviová sokakları arasındaki SA bölümü ve bireysel trafiğe kapatılması profesyonelce ve bağımsız olarak değerlendirilmelidir. Bununla birlikte, Sürdürülebilir Kalkınma ve Su Yönetimi Derneği’nin Doğu Bohemya şubesi başkanı Miroslav Petr, modern ve sürdürülebilir kentsel mobilitenin açıkça trafiği sakinleştirmeyi ve bisiklet yerine toplu taşımayı tercih etmeyi amaçladığını belirtti.


Yaşam Kalitesi Derneği, merkezdeki trafik ve park kısıtlamalarına uzun süredir karşı çıkıyor. Şehrin müzakere etmek ve rızasını almak zorunda kalacağı bu mülklerin sahiplerini bir araya getiriyor.


İnsanların ne zaman işe gittikleri ve ne zaman gitmedikleri istatistikleri. Roman Grym, derneğe, çeşitli nedenlerle meydana giremediğimde restoran işletmecisinin sürekli kapalı kalabileceğini belirtti.


Bir anlaşma girişimi başarısız oldu



Şehir, orijinal konseptin mimarları ile değişiklik konusunda anlaştı. Telif hakkının sahipleri onlardır ve eğer konuşma herhangi bir nedenle başarısız olursa, büyük ihtimalle gecikeceği anlamına gelir.


Bazen mimarlık söz konusu olduğunda oldukça ciddi olan ve yazarın ilklerine bağlı olan eski kavramların tuzağına düşüyoruz. Messrs.Krejek ve Chmelek ile anlaşmaya varıldı ve onlar evrimin yazarları olacaklar. Anlaşma yürümezse, anlaşmayı derhal bitirmeye, olanın arkasında büyük bir el koymaya ve mimari bir bildiri yazmaya hazırdık ve hala da hazırız. Bazı ağaçlar değil, bazı kayalar var, bu yüzden önce bir anlaşmaya varmaya çalıştık, dedi Luk dek.


Sözleşme, mülkün sahibi ile yapılır. Mart 2021’de şehir, aşamalı çalışma planını sunduğunda, o zamanki şehir lideri önemli bir hızlanma sözü verdi. Değirmende karmaşık inşaat ve toprak işleri olmadan açmanın, merdivenlerin tamiri ve kuzeydeki kemerin boyanması sürecini test edebildim. Banal su aşaması için bile sadece sahibinin olumlu görüşü işe yaramadı.