Kale Müzesi, tarihçilerin ve BT uzmanlarının kraliyet şehirlerinin haritasını çıkardığı beş yıllık projenin en çekici girişini sundu. Onlarca bağlantı ve yayına ek olarak, gazetenin Perşembe günü denediği sanal gerçeklik içeren bir uygulama oluşturuldu.
Müzeye bilet ile etkinliğimizde Cuma günü ilk kez halkın beğenisine sunacağız. Hradec Krlov’daki Doğu Yankıları Müzesi’nin editörü Petr Grulich, yaz tatilinden önce, daha sonra özel eğitim etkinlikleri sırasında yapılacak, ancak ayın son haftasında yapılacak dedi.
Ziyaretçiler sanal gerçeklik gözlüklerini takıp kumandayı ellerine aldıklarında kendilerini birçok portalı olan bir oda yaratma sürecinde buluyorlar. Arkalarında 17 tane tarihi yapı var. Kim sahip çıkmazsa, geçtiğimiz yüzyıllarda proleterde ölümcül bir değişim sağladı.
ibenice ve su temini
Hradec’in bir açık hava şehri olarak orijinal gelişiminin bir parçası olan binaları seçmeye çalıştık. Bunlar, burgrave veya ibenice gibi birinci elden binalar ve ikinci olarak, Grulich’in tanımladığı gibi, Hradec’in bir askeri kasaba olarak gelişmesiyle ilgili binalar veya su kaynağı gibi altyapı binaları.
Sanal gerçeklikte hareket etmek için, bireysel ortamlarda kullanılabilecek kontrolleri kullanabilirsiniz.
Çok fazla alanımız olsaydı, okuldan sonra fiziksel olarak hareket edebilirdin. Ancak, burada çok az yer var, bu yüzden kontrolleri kullanmamız gerekiyor, dedi BUT Bilişim Teknolojileri Fakültesi Yazılım Mühendisliği Bölümü’nden geliştirme ekibi başkanı Ji Chludil.
Kafa hareketine hızlı tepki verir ve avcı fiziksel olarak döndüğünde sanal ortamda da döner. Binalar, yer altı oyunlarından 3 boyutlu nesneleri andırıyor. Kullanıcı, bir ışınlanma kullanarak ayrı konumlar arasında hareket eder.
Tek tek binaların birbirinden oldukça uzak olması problemini yaşadık. Bu yüzden Hvzdn brna filminden bildiğiniz portallara benzer portallar oluşturduk. Her aşamada bir önceki aşama ve bir sonraki aşama için iki kapı vardır. Chludil, Hradec’ten 14. yüzyıldan 20. yüzyılın sonuna kadar kademeli olarak geçebileceğinizi açıklıyor.
Tarihsel doğruluk
Programcılar, grafik sanatçılar ve 3D modeller, Hradec’in gerçek haritalarına dayanıyordu. İçlerine tarihi binalar yerleştirildi, parametreleri tarihçiler tarafından mevcut kaynaklardan derlendi. Dişi hassasiyetten kaynaklanmaktadır.
Asgari olan buydu. Herhangi bir fantezi üzerine inşa etmek istemedik, diye belirtiyor Grulich. Sanal modeller de bu sayede bilimsel değer kazanıyor. Esk’te, özellikle kapsamı açısından benzersiz bir projedir.
Günümüzde bir yerlerde sanal gerçekliğe sahip ürünler bulmak alışılmadık bir durum değil, ancak genellikle tek bir nesneyle ilgili. On yedi tane var. Kapsamlı bir yolculuk olması bakımından da benzersizdir, müze editörü projeyi vurgular.
Hradec Krlov Üniversitesi Felsefe Fakültesi tarihçilerinin araştırmalarından ve Prag’daki Sanat ve Bilim Akademisi’nin Tarihsel Durumundan ERP uygulaması. Veriler daha sonra BUT Bilişim Fakültesi uzmanları tarafından görsel forma dönüştürüldü. Josefov’daki müze veya Ulusal Anıt çalışanları ayrıntılar üzerinde çalıştı. Araştırma projesinin tamamı yaklaşık 20 milyon krona, sanal gerçeklik merkezinin kendisi ise yaklaşık 4 milyona mal oldu.
gerçeklik doğuyor
Test dal fzi projesini çağırın. Bu, sanal binaların farklı gerçekliklerde erişilebilirliği olacaktır. Konut sakinleri, telefonlarına, bulundukları yerdeki tarihi yapıları gösterecek bir uygulama yükleyebilecekler. Posta, bizi ne zaman telefonla aramalı?
Görüntülenecekleri binaların etrafında bir yazı tipi oluşturduk. Sadece ibenice merkezden çok uzakta, o yüzden onu görmek için teleskop gibi bir şey kullanalım. Uygulamanın bir başka işlevi de, Ji Chludil’in uygulamanın demo sürümünde gösterdiği gibi tüm binayı minyatür olarak gördüğünüz model modudur.
Şimdi uygulamayı test ediyorum, z’de başlamalı, şu anda Android sistemli telefonlar için tasarlanıyor, daha sonra iOS için de çıkması gerekiyor.
Müzeye bilet ile etkinliğimizde Cuma günü ilk kez halkın beğenisine sunacağız. Hradec Krlov’daki Doğu Yankıları Müzesi’nin editörü Petr Grulich, yaz tatilinden önce, daha sonra özel eğitim etkinlikleri sırasında yapılacak, ancak ayın son haftasında yapılacak dedi.
Ziyaretçiler sanal gerçeklik gözlüklerini takıp kumandayı ellerine aldıklarında kendilerini birçok portalı olan bir oda yaratma sürecinde buluyorlar. Arkalarında 17 tane tarihi yapı var. Kim sahip çıkmazsa, geçtiğimiz yüzyıllarda proleterde ölümcül bir değişim sağladı.
ibenice ve su temini
Hradec’in bir açık hava şehri olarak orijinal gelişiminin bir parçası olan binaları seçmeye çalıştık. Bunlar, burgrave veya ibenice gibi birinci elden binalar ve ikinci olarak, Grulich’in tanımladığı gibi, Hradec’in bir askeri kasaba olarak gelişmesiyle ilgili binalar veya su kaynağı gibi altyapı binaları.
Sanal gerçeklikte hareket etmek için, bireysel ortamlarda kullanılabilecek kontrolleri kullanabilirsiniz.
Çok fazla alanımız olsaydı, okuldan sonra fiziksel olarak hareket edebilirdin. Ancak, burada çok az yer var, bu yüzden kontrolleri kullanmamız gerekiyor, dedi BUT Bilişim Teknolojileri Fakültesi Yazılım Mühendisliği Bölümü’nden geliştirme ekibi başkanı Ji Chludil.
Kafa hareketine hızlı tepki verir ve avcı fiziksel olarak döndüğünde sanal ortamda da döner. Binalar, yer altı oyunlarından 3 boyutlu nesneleri andırıyor. Kullanıcı, bir ışınlanma kullanarak ayrı konumlar arasında hareket eder.
Tek tek binaların birbirinden oldukça uzak olması problemini yaşadık. Bu yüzden Hvzdn brna filminden bildiğiniz portallara benzer portallar oluşturduk. Her aşamada bir önceki aşama ve bir sonraki aşama için iki kapı vardır. Chludil, Hradec’ten 14. yüzyıldan 20. yüzyılın sonuna kadar kademeli olarak geçebileceğinizi açıklıyor.
Tarihsel doğruluk
Programcılar, grafik sanatçılar ve 3D modeller, Hradec’in gerçek haritalarına dayanıyordu. İçlerine tarihi binalar yerleştirildi, parametreleri tarihçiler tarafından mevcut kaynaklardan derlendi. Dişi hassasiyetten kaynaklanmaktadır.
Asgari olan buydu. Herhangi bir fantezi üzerine inşa etmek istemedik, diye belirtiyor Grulich. Sanal modeller de bu sayede bilimsel değer kazanıyor. Esk’te, özellikle kapsamı açısından benzersiz bir projedir.
Günümüzde bir yerlerde sanal gerçekliğe sahip ürünler bulmak alışılmadık bir durum değil, ancak genellikle tek bir nesneyle ilgili. On yedi tane var. Kapsamlı bir yolculuk olması bakımından da benzersizdir, müze editörü projeyi vurgular.
Hradec Krlov Üniversitesi Felsefe Fakültesi tarihçilerinin araştırmalarından ve Prag’daki Sanat ve Bilim Akademisi’nin Tarihsel Durumundan ERP uygulaması. Veriler daha sonra BUT Bilişim Fakültesi uzmanları tarafından görsel forma dönüştürüldü. Josefov’daki müze veya Ulusal Anıt çalışanları ayrıntılar üzerinde çalıştı. Araştırma projesinin tamamı yaklaşık 20 milyon krona, sanal gerçeklik merkezinin kendisi ise yaklaşık 4 milyona mal oldu.
gerçeklik doğuyor
Test dal fzi projesini çağırın. Bu, sanal binaların farklı gerçekliklerde erişilebilirliği olacaktır. Konut sakinleri, telefonlarına, bulundukları yerdeki tarihi yapıları gösterecek bir uygulama yükleyebilecekler. Posta, bizi ne zaman telefonla aramalı?
Görüntülenecekleri binaların etrafında bir yazı tipi oluşturduk. Sadece ibenice merkezden çok uzakta, o yüzden onu görmek için teleskop gibi bir şey kullanalım. Uygulamanın bir başka işlevi de, Ji Chludil’in uygulamanın demo sürümünde gösterdiği gibi tüm binayı minyatür olarak gördüğünüz model modudur.
Şimdi uygulamayı test ediyorum, z’de başlamalı, şu anda Android sistemli telefonlar için tasarlanıyor, daha sonra iOS için de çıkması gerekiyor.