Aralık ayında Opatovice ile Pardubice arasındaki çift hatlı demiryolunda yoğun trafik yaşanacak. Tasarımcılar, Pardubice’deki 1.350 tonluk köprünün inşasının Hradec Krlov’un bulunduğu bölgedeki en karmaşık köprü olacağını öngördü. Dev dev yoldayken Opatovice – Bezhrad – Hradec Krlov bölümündeki demiryolu inşaatı dondu. Dört ya da beş yaşındayken kendini bir aptal olarak geliştirmeye başladı.
Son şartlar pek cesaret verici değil. Demiryollarının ilk bölümü (S), Hradubice çift hatlı hattının son bölümünün 2028 sonbaharında büyümeye başlayacağı ve 2032 baharında tamamlanabileceği varsayılıyor. Ancak bir yıl içinde modernizasyon çalışmaları başlayacak. Hradec Krlov demiryolu kavşağının tahmini 2,5 milyar kronluk maliyetle başlaması bekleniyor.
Hradec ve Opatovice arasındaki çift hatlı hat planları için 2016 yılının en güzel caddesinin geleceğine henüz karar verilmedi.BUT uzmanları yakında ya sonunda bir sıra dekoratif sokak bulunan S versiyonunu ya da Katanka derneğinin muhalefeti. Opatovick Caddesi’ndeki ağacı kurtarmanın imkansız olmasa da mümkün olduğunu iddia ediyor.
Dernek ile kent arasında barış sağlandı
Bir yıl önce şehir ile dernek arasında tam bir anlaşmazlık ve kimin hatalı olduğu konusunda hararetli bir tartışma yaşanırken, belediye binasının yönetimi yön değiştirdi.
Geçmişte bile ikisi arasındaki koordinasyonun optimal olduğunu düşünmüyorum. Yatırım bölgesi başbakan yardımcısı Luk dek, olayın bir tarafın iki türü beslediği bir aşamaya geldiğini, bir grup kent sakini arasında ilgili taleplerle önyargılar ve anlaşmazlıklar yaşandığını ve demiryollarının çift hat üzerindeki ilk baskısının hakim olduğunu söyledi. 09).
Katanka derneğinin kurucularından Bohdan Samek, şehirle gerçekten çok güçlü bir bağ kurduğunu doğruladı.
Ona göre, müşteri S, müteahhit Sudop Praha, şehir ve Hradec ilçesinin hoşnutsuz sakinleri arasındaki hazırlıksız görüşme zamanında sonuçlanmadı.
İki seçeneği tartıştık ama hiçbiri sokağın tamamını değil, yalnızca bir sırayı kurtarmayı amaçladı. Samek, bir türün neslinin tükenmesi nedeniyle diğer türün de su içmeme riskinin büyük olduğunu ifade etti.
Sokak koruma rm’si kaydedilsin mi?
Ana riskin ağacın raylara düşmesi ve yol ile yeşil alan arasındaki mesafenin az olması olduğunu savundu ancak Katanka, kendisine göre tüm sakinler için kabul edilebilir olan öneriyi kabul etti.
BUT uzmanlarına, her iki katananın da geçebileceği ve yalnızca özel araziye tecavüz etmeyeceği ve aynı zamanda çift yola saygı duyacağı için direksiyonun arkasına koruyucu bir çit inşa etme seçeneği verildi. Derneğin teklifinde, cemaatleri özel mülkiyetteki arazilerin dışında bırakan yatakhane inşaatının bir çeşidi bile yer alıyor.
Yakın geçmişte kentle toplum arasında aşılmaz bir görsel uçurum vardı. Katanka, S zirveleriyle de pazarlık yaptı ve onların isteklerini dinleme konusunda asgari düzeyde isteklilik gösterdi, ancak o zamanki şehir lideriyle herhangi bir anlaşma mümkün olmadı. Bu nedenle mevcut yön en kısa yer değiştirmedir.
Aynı anda iki yatakhane ve iki sıra sokak olması herkes için en uygun seçenek olacaktır. Ancak bu mümkün değilse şehir için öncelik iki ağacın, bir ağacın, bir avuç battaniyenin önünde iki parkurlu seçenektir.
Bohdan Samek, Opatovice’ye giden çift yolun ve iki caddenin, özel arazilerin toplanması olmasa bile aynı anda var olabileceğini biliyoruz ve bunu uzman çevrelerden de alıyoruz, dedi.
2,5 milyar dolarlık yeniden yapılanma
Sadece iki yıl önce S, 2025 yılının ikinci yarısında sorunlu bir bölgede inşaat için son teslim tarihiyle faaliyet gösteriyordu. Ancak o zamandan bu yana önemli aksaklıklar yaşandı.
Konuşmacı S, 2028 sonbaharından 2032 başına kadar bir uygulama tarihiyle çalışıyoruz. Ona göre proje, Hradec Králové demiryolu kavşağının yeniden inşasıydı: modernizasyonu 2028 sonbaharından itibaren gerçekleşecek. 2029 yılı sonuna kadar beşinci yıl ve inşaat işçileri ve müteahhitler.
İlk değişiklik tamamen yeni bir dördüncü girişin inşası olmalı, ancak inşaatçıların da değişmesi gerekiyor. Yeniden yapılanma, teknolojiyi ve yönetim binasını, aynı zamanda Honkov caddesindeki alt geçidi veya Gorovu tdu üzerindeki demiryolu köprüsünü de kapsayacak. Modernizasyon, yalnızca Pardubice yönünde değil, aynı zamanda Chlumec nad Cidlinou ve Tnit nad Orlic yönünde de bir tür yol inşaatının tamamını hatırlamalıdır.
Son şartlar pek cesaret verici değil. Demiryollarının ilk bölümü (S), Hradubice çift hatlı hattının son bölümünün 2028 sonbaharında büyümeye başlayacağı ve 2032 baharında tamamlanabileceği varsayılıyor. Ancak bir yıl içinde modernizasyon çalışmaları başlayacak. Hradec Krlov demiryolu kavşağının tahmini 2,5 milyar kronluk maliyetle başlaması bekleniyor.
Hradec ve Opatovice arasındaki çift hatlı hat planları için 2016 yılının en güzel caddesinin geleceğine henüz karar verilmedi.BUT uzmanları yakında ya sonunda bir sıra dekoratif sokak bulunan S versiyonunu ya da Katanka derneğinin muhalefeti. Opatovick Caddesi’ndeki ağacı kurtarmanın imkansız olmasa da mümkün olduğunu iddia ediyor.
Dernek ile kent arasında barış sağlandı
Bir yıl önce şehir ile dernek arasında tam bir anlaşmazlık ve kimin hatalı olduğu konusunda hararetli bir tartışma yaşanırken, belediye binasının yönetimi yön değiştirdi.
Geçmişte bile ikisi arasındaki koordinasyonun optimal olduğunu düşünmüyorum. Yatırım bölgesi başbakan yardımcısı Luk dek, olayın bir tarafın iki türü beslediği bir aşamaya geldiğini, bir grup kent sakini arasında ilgili taleplerle önyargılar ve anlaşmazlıklar yaşandığını ve demiryollarının çift hat üzerindeki ilk baskısının hakim olduğunu söyledi. 09).
Katanka derneğinin kurucularından Bohdan Samek, şehirle gerçekten çok güçlü bir bağ kurduğunu doğruladı.
Ona göre, müşteri S, müteahhit Sudop Praha, şehir ve Hradec ilçesinin hoşnutsuz sakinleri arasındaki hazırlıksız görüşme zamanında sonuçlanmadı.
İki seçeneği tartıştık ama hiçbiri sokağın tamamını değil, yalnızca bir sırayı kurtarmayı amaçladı. Samek, bir türün neslinin tükenmesi nedeniyle diğer türün de su içmeme riskinin büyük olduğunu ifade etti.
Sokak koruma rm’si kaydedilsin mi?
Ana riskin ağacın raylara düşmesi ve yol ile yeşil alan arasındaki mesafenin az olması olduğunu savundu ancak Katanka, kendisine göre tüm sakinler için kabul edilebilir olan öneriyi kabul etti.
BUT uzmanlarına, her iki katananın da geçebileceği ve yalnızca özel araziye tecavüz etmeyeceği ve aynı zamanda çift yola saygı duyacağı için direksiyonun arkasına koruyucu bir çit inşa etme seçeneği verildi. Derneğin teklifinde, cemaatleri özel mülkiyetteki arazilerin dışında bırakan yatakhane inşaatının bir çeşidi bile yer alıyor.
Yakın geçmişte kentle toplum arasında aşılmaz bir görsel uçurum vardı. Katanka, S zirveleriyle de pazarlık yaptı ve onların isteklerini dinleme konusunda asgari düzeyde isteklilik gösterdi, ancak o zamanki şehir lideriyle herhangi bir anlaşma mümkün olmadı. Bu nedenle mevcut yön en kısa yer değiştirmedir.
Aynı anda iki yatakhane ve iki sıra sokak olması herkes için en uygun seçenek olacaktır. Ancak bu mümkün değilse şehir için öncelik iki ağacın, bir ağacın, bir avuç battaniyenin önünde iki parkurlu seçenektir.
Bohdan Samek, Opatovice’ye giden çift yolun ve iki caddenin, özel arazilerin toplanması olmasa bile aynı anda var olabileceğini biliyoruz ve bunu uzman çevrelerden de alıyoruz, dedi.
2,5 milyar dolarlık yeniden yapılanma
Sadece iki yıl önce S, 2025 yılının ikinci yarısında sorunlu bir bölgede inşaat için son teslim tarihiyle faaliyet gösteriyordu. Ancak o zamandan bu yana önemli aksaklıklar yaşandı.
Konuşmacı S, 2028 sonbaharından 2032 başına kadar bir uygulama tarihiyle çalışıyoruz. Ona göre proje, Hradec Králové demiryolu kavşağının yeniden inşasıydı: modernizasyonu 2028 sonbaharından itibaren gerçekleşecek. 2029 yılı sonuna kadar beşinci yıl ve inşaat işçileri ve müteahhitler.
İlk değişiklik tamamen yeni bir dördüncü girişin inşası olmalı, ancak inşaatçıların da değişmesi gerekiyor. Yeniden yapılanma, teknolojiyi ve yönetim binasını, aynı zamanda Honkov caddesindeki alt geçidi veya Gorovu tdu üzerindeki demiryolu köprüsünü de kapsayacak. Modernizasyon, yalnızca Pardubice yönünde değil, aynı zamanda Chlumec nad Cidlinou ve Tnit nad Orlic yönünde de bir tür yol inşaatının tamamını hatırlamalıdır.