Tüm bypass zaten kullanımda, Opočné'de huzur var. Şehre yalnızca yerli halk ve turistler giriyor

IstAh

Member
Birkaç yıl önce Opon'daki Kupkovo námst'ta duranlar kısa bir süreliğine de olsa yoldan geçen araçların terinin tadını çıkarabildiler. Bisikletten önce çocukların aranması gerekirken, binanın altında yaşayanlar da evlerdeki çatlakları korkuyla izledi.


Sen geçmişsin. Dobruk yönündeki ilk çevre yolu araçların geçişine izin vermiyordu, geri kalanlar da öyle. Hradec Krlov'dan gelen arabaları, Tnit nad Orlic sapağındaki benzin istasyonunun önündeki bypass üzerinde bulabilirsiniz. Böylece trafik, şimdiye kadar güneyden gelen arabaların ilk çevre yoluna doğru ilerlediği Na Oliv Caddesi'nden tamamen kaçınacak.


Kamyonlar buraya geldiğinde evler seralarla doldu. Gerçekten tatsızdı. Evler yola kısa bir mesafede, hatta duvarları çatlamış, evcil hayvanı Martina sokakta yaşıyordu.


Sokakta Hradec na Dobruk'tan gelen kamyonlar vardı, ancak sezonda epa ile dolu kamyonlar birkaç ay boyunca sürekli olarak komşu Mezi bölgesindeki şeker fabrikasına doğru yol alıyor.


Peloka yolu vergiler dahil 230 milyon krona mal oldu ve Krlovhradecky Bölgesi, hükümetin Solnice-Kvasiny sanayi bölgesinin kalkınması için vermeyi vaat ettiği paketten Devlet Ulaştırma Altyapı Fonu'ndan emekli maaşı aldı.


Yeni yol 1,5 kilometre uzunluğunda ve Zlat Potok köprüsünün yanında betonarme topraktan yapılmış çok sayıda menfez ve istinat duvarı bulunuyor. Yine 100 parsel araziyi ve 1.72 hektar tarım alanını kurutmak zorunda kaldılar.


Zlat potok, 129 metre uzunluğunda ve 12,5 metre yüksekliğindeki tipol köprüsünü kapladı. Ek olarak, madende trkopsk kazık yığınlarından bir destek inşa etmek gerektiğinde inşaatın zor koşullar altında yapılması gerekiyordu. Üst toprakta yapılan arkeolojik araştırmalar sırasında, MS 100 ve 250 yıllarına ait bir Germen yerleşimine işaret eden seramiklerle dolu iki yerleşim kulübesi keşfedildi. Vali Birinci Yardımcısı Pavel Bulek (Pirti), Zlatho potok rotasında arkeologların daha fazla kalıntı bulduğunu söylüyor.


Emekli maaşı arandı



Peloka, yetkililerin 2020 yılında 150 milyon kron karşılığında tamamladığı 2,1 kilometre uzunluğundaki ilk çevre yolunun devamı niteliğinde. O dönemde bölge, Hradec Krlov ve Tnit nad Orlic'i ilçeye bağlamak istiyordu ancak arazi satın alırken zorluklarla karşılaştı. Bu nedenle Avrupa fonlarından sübvansiyon başvurusunda bulunacak vakti yoktu ve bypassın tamamlandıktan sonra kesilmesi tehdidi vardı.


Kısa süre sonra merkezin ilk aşamasının başarısız olduğu ortaya çıktı. Ancak başka bir sorun ortaya çıktı. Tehlikeli durumların ortaya çıktığı uygunsuz U Jordnku kavşağında trafik karmaşıktı. Tebechovic ve Tnit'ten gelen arabalar ana yolu net bir şekilde gören keskin bir burun bulamadılar. Restoranın yanındaki otoparktan giriş bulunmaktadır.


Doğru başlık çıkması halinde devamının geleceği söylendi. Bu uzun zaman önce oldu. Kasaba sessizleşti, kamyon trafiği başka yöne yönlendirildi ve sadece burada yaşayanlar ve buraya anıtlar için seyahat edenler merkeze, Belediye Başkanı Opona rka Krabalov'a (Harmonik Kalkınma için Yerel Hareket) geliyor.


Sonuçta bölge, sanayi bölgesi çevresinde desteklenen yatırımlara bölgesel bypass'ı da dahil etmeyi başardı. Çalışmalar Kasım 2022'de başlayacak. Opono rotası şu anda özellikle işe gidip gelen çalışanlar için Kvasinch'teki otomobil fabrikasına alternatif bir rota olarak hizmet veriyor. Dleit, bölge kasabası ile Kartal Dağları arasında bir bağlantı gibidir.


Şehir büyüdü ve bypass güzergahı için



Biraz şehir şehir dolambaçlı bir yol. Yaklaşık elli yıl önce boyanmıştı ve o zamanlar eski belediye başkanı ve şimdiki Jelnek ilçesinin temsilcisinin (Opono spolen) bulunduğu mandıranın yanına inşa edilen binaya bulaşmamıştı.


Baypasın kurulamadığı ancak Perde'nin güzergahının arkasında büyüdüğü şeklindeki küçük paradoksa dikkat çekiyor. Çevre yolunun her iki aşamasının buluştuğu taç kiovatka'nın arkasında, aile ve apartman binalarından oluşan bir blok inşa edildi ve Zhrdsk kolonisinin hemen karşısında başka bir bina inşa ediliyor, böylece seyahat etmek zorunda kalacak sakinlerin sayısı bypass da büyüyecek.


Belediye başkanı, çevre yolunun arkasında aile ve apartman binalarının olması gereken Nad Zlatm potokem mevkiinin dolu olduğunu söyledi. Çayırların bulunduğu Na Oliv'in diğer tarafındaki gelişmeyi atlayın


Kapanış nedeniyle merkezde nüfus yok



Opon'un, transit trafiğin saptırılmasının ardından şehrin nüfusunun azalacağından endişelenmesine gerek yok. Otoyol ve çevre yolu inşaatının ardından birçok şehir için zorlaşan duruma, bölgenin en çok ziyaret edilen anıtlarından biri olan Opon'daki dördüncü binaya izin verilmeyecek.


Sorunlu çantalar restoran hizmetleri olabilir. Meydandaki birçok işletme kapandı ve çok geçmeden şehirdeki tek restoran çevre yolunun girişindeki restoran oldu. Artık bu kadar. Yaz sezonunda eski Holub Oteli'ndeki restorana yeni bir işletmeci getirildi ve tatil için U Slunce işletmesi yeniden açıldı.


Holub bugün tekrar açıldı, orada öğle yemeği menüsünden yemek yiyebilirsiniz. Umuyoruz ki burada, belediye başkanının ofisinde yaptığımız sondajlar şehir merkezine de uygulanacaktır.