Polonyalılar her yıl S3 otoyolunu işletmeye açtıkça Trutnov, Titicaca'daki trafik sıkışıklığı da artıyor. İlk sütunlar Po'dan merkeze giden yol üzerindeki Pica'da oluşuyor.
Bu nedenle demiryolu hattının kapanmasıyla birlikte şehrin toplu taşımasını destekleyen 16 tren bağlantısı Libe pes Po'dan ana tren istasyonuna kadar çalışmaya başladı. Bunların neredeyse yarısı Horni Stari Mst'teki alışveriş merkezlerine ve Svoboda nad pou'ya giden trenlere bağlı.
Ancak Trutnov'un bir ucundan diğer ucuna hızlı ulaşım imkanının pratikte oldukça cazip olduğu ortaya çıktı.
Trutnov belediye başkanı Michal Rosa (ODS), arabalarda sütunlar halinde oturan insanların, özellikle de araba sürerken yaşadıkları acının aşılmadığını, dolayısıyla farklı ulaşım türlerini bir arada kullanmaya istekli olmadıklarını söylüyor.
Şehir geçen yıl projenin başladığı baharda bir yıllık bağlantı siparişi vermişti; sonbaharda temsilci projenin bir yıl daha uzatılmasını onayladı. Daha sonra mümkün olsaydı muhtemelen bu yıl trenler çalışmazdı. Özellikle hat aynı zamanda üç ayda bir toplu taşıma kuponu da ödediği için bu rakam çok küçük, dolayısıyla sahiplerinin bilet almasına gerek kalmıyor.
Zayıflık iyi değildir ve pes etmeyin. Belediye başkanı, bazı otobüslerin boş, bazılarının ise insanlarla dolu olduğunu söyledi. Geçen yıl şehir hattının işletmesi 1,4 milyon krona mal oldu.
Monoray ve tren rayları
Asıl sorun, demiryolunun teknik durumunun, trenlerin Kaln Vody'den Horn Star City'ye ve merkeze, Po ve Libe'ye gitmesine izin vermemesi. Svoboda nad Pou'nun ana girişinden sadece bir monoray var, değiştirilmesi gerekiyor.
Ana altyapıya ciddi yatırımlar yapılmadan tren hattının ayakta kalamayacağını anladım. Michal Rosa, özellikle Kaln Vody'den Po'ya seyahat ederken bazı insanlara anlamlı geleceğini söyledi.
Opozinho temsilcisi ve trafik uzmanı Vclav Javrek'e (parti dışı, TV Trutnov) göre bunun da nedenleri vardı. Ne yazık ki demiryolları buna uygun setleri temin edemedi, örneğin bisikletçiler için iki yüz alan düzenlendi. Belediye trenleri için bu unsurların çalışması gerekiyor” dedi.
Güzergaha göre önümüzdeki aylarda Trutnov merkezde trafik artacak. Polonya bu yıl, Polonya'yı Baltık Denizi yakınındaki Svinost'a bağlayacak olan son 500 kilometrelik S3 otoyolunu açmayı planlıyor.
Ancak Krlovac'ta en azından birkaç yıl boyunca bağlantı kurabileceği hiçbir şey olmayacak. Geçen sonbaharda Polonyalılar, Bolkwa'dan Kamienn Gry'ye giden yol tamamlanmadan önce Lubawka'dan Krlovice sınırına kadar 15 kilometrelik bir bölümü faaliyete geçirdi.
Uzmanlara göre otoyolun tamamlanmasının ardından Trutnov'un Polonya'dan günde on bin araç alması gerekiyor. S3 açık bölümünde at, Lubawka'daki çayırda bulunuyor ancak Jarome'den Trutnov ve Krlovka'ya giden D11 yolu henüz inşa edilmeye başlanmadı.
Pitverd'ın taşınması
Otoyolun yokluğunun sonuçlarının Trutnov'u vuracağını düşünmüyoruz, şehir içi trenlerin araba taşımacılığına iyi bir alternatif olarak çalışabileceğini düşünüyoruz. Eğer bu işe yaramazsa ne yazık ki dönekler tartışmayı ele alacaklar. Vclav Javrek, bunun denendiğini ancak işe yaramadığını iddia edebileceklerini kaydetti.
D11 otoyolunun inşasının Trutnov için de zorluklar yaratacağını hatırlattı. Kendisi, Trutnov'dan Krlovka'ya giden yolun inşaat trafiği için kullanılacağını, oraya gitmenin asıl amacının da bu olduğunu paylaştı.
Polonyalı Budimex şirketi, Trutnov'dan devlet sınırına kadar olan 21 kilometrelik kesimin inşasına ilişkin ihaleyi KDV'siz en düşük fiyat olan 11,35 milyar kronla kazandı. İnşaatın Aralık ayı sonunda başlaması gerekiyordu. MI Roads şirketinin Metrostav grubundan çıkarılmasının ardından antimonopoly reklamı davanın sonuçlarını iptal etti ve Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü (SD) yeniden karar verecek. SD, mayıs ayında Budimex'in nitelikli ön koşulların eksik olması nedeniyle ihaleden çekildiğini açıklamıştı. Şirket temyize gitmek üzere.
bölümün en geç 2027 yılında tamamlanması gerekiyor. 5 yıllık inşaata sahip SD saksı. D11'in tamamı 2028'de tamamlanabilir.
Bu nedenle demiryolu hattının kapanmasıyla birlikte şehrin toplu taşımasını destekleyen 16 tren bağlantısı Libe pes Po'dan ana tren istasyonuna kadar çalışmaya başladı. Bunların neredeyse yarısı Horni Stari Mst'teki alışveriş merkezlerine ve Svoboda nad pou'ya giden trenlere bağlı.
Ancak Trutnov'un bir ucundan diğer ucuna hızlı ulaşım imkanının pratikte oldukça cazip olduğu ortaya çıktı.
Trutnov belediye başkanı Michal Rosa (ODS), arabalarda sütunlar halinde oturan insanların, özellikle de araba sürerken yaşadıkları acının aşılmadığını, dolayısıyla farklı ulaşım türlerini bir arada kullanmaya istekli olmadıklarını söylüyor.
Şehir geçen yıl projenin başladığı baharda bir yıllık bağlantı siparişi vermişti; sonbaharda temsilci projenin bir yıl daha uzatılmasını onayladı. Daha sonra mümkün olsaydı muhtemelen bu yıl trenler çalışmazdı. Özellikle hat aynı zamanda üç ayda bir toplu taşıma kuponu da ödediği için bu rakam çok küçük, dolayısıyla sahiplerinin bilet almasına gerek kalmıyor.
Zayıflık iyi değildir ve pes etmeyin. Belediye başkanı, bazı otobüslerin boş, bazılarının ise insanlarla dolu olduğunu söyledi. Geçen yıl şehir hattının işletmesi 1,4 milyon krona mal oldu.
Monoray ve tren rayları
Asıl sorun, demiryolunun teknik durumunun, trenlerin Kaln Vody'den Horn Star City'ye ve merkeze, Po ve Libe'ye gitmesine izin vermemesi. Svoboda nad Pou'nun ana girişinden sadece bir monoray var, değiştirilmesi gerekiyor.
Ana altyapıya ciddi yatırımlar yapılmadan tren hattının ayakta kalamayacağını anladım. Michal Rosa, özellikle Kaln Vody'den Po'ya seyahat ederken bazı insanlara anlamlı geleceğini söyledi.
Opozinho temsilcisi ve trafik uzmanı Vclav Javrek'e (parti dışı, TV Trutnov) göre bunun da nedenleri vardı. Ne yazık ki demiryolları buna uygun setleri temin edemedi, örneğin bisikletçiler için iki yüz alan düzenlendi. Belediye trenleri için bu unsurların çalışması gerekiyor” dedi.
Güzergaha göre önümüzdeki aylarda Trutnov merkezde trafik artacak. Polonya bu yıl, Polonya'yı Baltık Denizi yakınındaki Svinost'a bağlayacak olan son 500 kilometrelik S3 otoyolunu açmayı planlıyor.
Ancak Krlovac'ta en azından birkaç yıl boyunca bağlantı kurabileceği hiçbir şey olmayacak. Geçen sonbaharda Polonyalılar, Bolkwa'dan Kamienn Gry'ye giden yol tamamlanmadan önce Lubawka'dan Krlovice sınırına kadar 15 kilometrelik bir bölümü faaliyete geçirdi.
Uzmanlara göre otoyolun tamamlanmasının ardından Trutnov'un Polonya'dan günde on bin araç alması gerekiyor. S3 açık bölümünde at, Lubawka'daki çayırda bulunuyor ancak Jarome'den Trutnov ve Krlovka'ya giden D11 yolu henüz inşa edilmeye başlanmadı.
Pitverd'ın taşınması
Otoyolun yokluğunun sonuçlarının Trutnov'u vuracağını düşünmüyoruz, şehir içi trenlerin araba taşımacılığına iyi bir alternatif olarak çalışabileceğini düşünüyoruz. Eğer bu işe yaramazsa ne yazık ki dönekler tartışmayı ele alacaklar. Vclav Javrek, bunun denendiğini ancak işe yaramadığını iddia edebileceklerini kaydetti.
D11 otoyolunun inşasının Trutnov için de zorluklar yaratacağını hatırlattı. Kendisi, Trutnov'dan Krlovka'ya giden yolun inşaat trafiği için kullanılacağını, oraya gitmenin asıl amacının da bu olduğunu paylaştı.
Polonyalı Budimex şirketi, Trutnov'dan devlet sınırına kadar olan 21 kilometrelik kesimin inşasına ilişkin ihaleyi KDV'siz en düşük fiyat olan 11,35 milyar kronla kazandı. İnşaatın Aralık ayı sonunda başlaması gerekiyordu. MI Roads şirketinin Metrostav grubundan çıkarılmasının ardından antimonopoly reklamı davanın sonuçlarını iptal etti ve Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü (SD) yeniden karar verecek. SD, mayıs ayında Budimex'in nitelikli ön koşulların eksik olması nedeniyle ihaleden çekildiğini açıklamıştı. Şirket temyize gitmek üzere.
bölümün en geç 2027 yılında tamamlanması gerekiyor. 5 yıllık inşaata sahip SD saksı. D11'in tamamı 2028'de tamamlanabilir.