Studio superlative.works, yurt içinde ve yurt dışında övünecek bir rüya olan Hradec Krlov için yeni bir logo tasarladı. Böylece, yeni logonun hiçbir şey almadığı mavi-mavi-yeşil grafik kümesini 15 yıl sonra bırakabiliriz. Aksine, hanedan sembolünden, yani patilerinde G harfi bulunan taçlı bir aslandan ilham almıştır.
Verzlka G artık en dikkat çekici olanıdır; üstündeki Aziz Nikolaos'un tacı açıkça geometrik olarak basitleştirilmiştir. Görsel stil, açıkça tanımlanabilir bir R veya çok çarpıcı kenarlara sahip benzersiz bir yazı tipidir.
Yeni Hradec Krlov logosu, yazarı Petr tpn tarafından sunuldu.
Pestoe Hradec, kasabanın ilk kez anılmasının 800. yılı anısına, en geç beşinci yılın başında kullanılacak yeni bir logo ve stil sundu. Bir yıl önce yarışmaya 100 farklı stüdyo ve tasarımcı katıldı, jüri sonunda superlative.works stüdyosunu ve yazarlar Petr Tpna ve Bohumil Vak'ı seçti.
Hradec'in logosu ve görsel stili yalnızca ulaşım şirketi, şehir polisi veya şehir ormanları gibi tüm şehir kuruluşları tarafından değil, aynı zamanda Hradec'in çeşitli ilgi çekici yerlerine atıfta bulunan web siteleri ve sokak tabelaları tarafından da benimsenmelidir.
Bu küçük bir hayalin gerçekleşmesi
Belediye başkanı, futbol sahasının VIP salonundaki temsilcilik toplantısında üstünlüklerini ifade etmedi.
Biz onunla büyüğüz. Sonuç, olağan standartlara meydan okuyan bir şeydir. Bu tarz sadece birleştirici olmakla kalmıyor, aynı zamanda memleketimizin değer ve geleneklerini de kutluyor. İletişimde yeni bir dönemecin sinyalini veriyor. Jüri sunulan tekliflerin kalitesinden etkilendi. Yatırımlardan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Luk dek, Hradec'in yalnızca estetik açıdan çekici olmakla kalmayıp aynı zamanda kim olduğumuz hakkında da çok şey anlatan bir görsel tarzı olduğunu söyledi (TOP 09).
Ona göre eski deniz mavisi logosu birleştirici bir unsur olarak işe yaramadı. Değerlendirmesi Başbakan Pavlna Springerov tarafından desteklendi.
Bugün pek çok sakin şehrin neyle ilgili olduğunun farkında bile değil. Görsel üslup bu konforu arttırmadı. Yeni olan küçük bir hayalin gerçekleşmesidir. Hradec'te sahip olduğumuz geleneğimizin çok hassas bir işleme sembolüdür. Tarihle ilgileniyoruz ama aynı zamanda geleceğe de bakıyoruz. Bunun Hradec'in tanınabilir ve okunabilir bir şehir olacağı anlamına geldiğini söyledi.
Gko baskın olarak
Superlative.works stüdyosunun en ünlü işaretlerinden biri, Petar Pavl'ın rüya başkanlık kampanyasındaki mavi-beyaz aslan başıydı. Tasarımcılar Hradec logosunu önerdiğinde ilham almak için şehre içki içtiler.
Temel ilham şehrin hanedan amblemiydi. Burada bir yürüyüşe çıktık ve kertenkeleli aslanın kamusal alanda ve mimaride her yerde bulunduğunu gördük. Amaç, şehre yabancı olacak tamamen yeni bir görsel tabela ortaya çıkarmak değildi. Biz de o armayı 21. yüzyılın diline sokmaya çalıştık. Aslanı bir kertenkeleyle değiştirdik ve radikal bir şekilde stilize ettiğimiz Aziz Nicholas tacını koruduk, dikenleri yeni tarzın vazgeçilmez bir unsuru, diye açıkladı Petr tpn.
Reklam dekorasyonlarında da yenilik
Psmo da yeni, lisansı 40 bin kron. R harfli bir yüzüğüm var, beş tane ve Hradec onu çeşitli broşürlerde, düz yüzeylerde ve aynı zamanda ladin ağaçlarında takacak. Bunlar aynı zamanda Aziz Nikolas tacının dikenleri gibi ortak bir sembol olmalıdır.
Hradec Králové sokaklarındaki görsel dumanı düzenli olarak süpüren Petr tpn, rozetin görünen basitliğinin büyük bir avantaj olduğunu, görsel tarzın küçülmeyeceğini belirtti. Asil malzemeleri değiştirmek istiyor.
Şehrin web sitesinin yeni taslağı şu anda tüm hızıyla devam ediyor. Kale logosunun ve yeni tarzın ortak yazarı, siteye hoş bir izlenim vermeye çalıştık ve bilgilendirici bir panoyu insanları eğlendirecek bir araca dönüştürmeye çalıştığımızı belirtti.
Belediye binasının yeni logodan heyecan duyduğunu göstermek için, bir geko ve basit bir taç içeren ürünler, yani reklam malzemeleri bile hazırladı. Yağlar, kupalar ve hatta şişeler de mevcut olacak.
Verzlka G artık en dikkat çekici olanıdır; üstündeki Aziz Nikolaos'un tacı açıkça geometrik olarak basitleştirilmiştir. Görsel stil, açıkça tanımlanabilir bir R veya çok çarpıcı kenarlara sahip benzersiz bir yazı tipidir.
Yeni Hradec Krlov logosu, yazarı Petr tpn tarafından sunuldu.
Pestoe Hradec, kasabanın ilk kez anılmasının 800. yılı anısına, en geç beşinci yılın başında kullanılacak yeni bir logo ve stil sundu. Bir yıl önce yarışmaya 100 farklı stüdyo ve tasarımcı katıldı, jüri sonunda superlative.works stüdyosunu ve yazarlar Petr Tpna ve Bohumil Vak'ı seçti.
Hradec'in logosu ve görsel stili yalnızca ulaşım şirketi, şehir polisi veya şehir ormanları gibi tüm şehir kuruluşları tarafından değil, aynı zamanda Hradec'in çeşitli ilgi çekici yerlerine atıfta bulunan web siteleri ve sokak tabelaları tarafından da benimsenmelidir.
Bu küçük bir hayalin gerçekleşmesi
Belediye başkanı, futbol sahasının VIP salonundaki temsilcilik toplantısında üstünlüklerini ifade etmedi.
Biz onunla büyüğüz. Sonuç, olağan standartlara meydan okuyan bir şeydir. Bu tarz sadece birleştirici olmakla kalmıyor, aynı zamanda memleketimizin değer ve geleneklerini de kutluyor. İletişimde yeni bir dönemecin sinyalini veriyor. Jüri sunulan tekliflerin kalitesinden etkilendi. Yatırımlardan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Luk dek, Hradec'in yalnızca estetik açıdan çekici olmakla kalmayıp aynı zamanda kim olduğumuz hakkında da çok şey anlatan bir görsel tarzı olduğunu söyledi (TOP 09).
Ona göre eski deniz mavisi logosu birleştirici bir unsur olarak işe yaramadı. Değerlendirmesi Başbakan Pavlna Springerov tarafından desteklendi.
Bugün pek çok sakin şehrin neyle ilgili olduğunun farkında bile değil. Görsel üslup bu konforu arttırmadı. Yeni olan küçük bir hayalin gerçekleşmesidir. Hradec'te sahip olduğumuz geleneğimizin çok hassas bir işleme sembolüdür. Tarihle ilgileniyoruz ama aynı zamanda geleceğe de bakıyoruz. Bunun Hradec'in tanınabilir ve okunabilir bir şehir olacağı anlamına geldiğini söyledi.
Gko baskın olarak
Superlative.works stüdyosunun en ünlü işaretlerinden biri, Petar Pavl'ın rüya başkanlık kampanyasındaki mavi-beyaz aslan başıydı. Tasarımcılar Hradec logosunu önerdiğinde ilham almak için şehre içki içtiler.
Temel ilham şehrin hanedan amblemiydi. Burada bir yürüyüşe çıktık ve kertenkeleli aslanın kamusal alanda ve mimaride her yerde bulunduğunu gördük. Amaç, şehre yabancı olacak tamamen yeni bir görsel tabela ortaya çıkarmak değildi. Biz de o armayı 21. yüzyılın diline sokmaya çalıştık. Aslanı bir kertenkeleyle değiştirdik ve radikal bir şekilde stilize ettiğimiz Aziz Nicholas tacını koruduk, dikenleri yeni tarzın vazgeçilmez bir unsuru, diye açıkladı Petr tpn.
Reklam dekorasyonlarında da yenilik
Psmo da yeni, lisansı 40 bin kron. R harfli bir yüzüğüm var, beş tane ve Hradec onu çeşitli broşürlerde, düz yüzeylerde ve aynı zamanda ladin ağaçlarında takacak. Bunlar aynı zamanda Aziz Nikolas tacının dikenleri gibi ortak bir sembol olmalıdır.
Petr tpnyazarPimin görünen sadeliği büyük bir avantajdır, görsel stil sertleşmeyecektir.
Hradec Králové sokaklarındaki görsel dumanı düzenli olarak süpüren Petr tpn, rozetin görünen basitliğinin büyük bir avantaj olduğunu, görsel tarzın küçülmeyeceğini belirtti. Asil malzemeleri değiştirmek istiyor.
Şehrin web sitesinin yeni taslağı şu anda tüm hızıyla devam ediyor. Kale logosunun ve yeni tarzın ortak yazarı, siteye hoş bir izlenim vermeye çalıştık ve bilgilendirici bir panoyu insanları eğlendirecek bir araca dönüştürmeye çalıştığımızı belirtti.
Belediye binasının yeni logodan heyecan duyduğunu göstermek için, bir geko ve basit bir taç içeren ürünler, yani reklam malzemeleri bile hazırladı. Yağlar, kupalar ve hatta şişeler de mevcut olacak.