Serseri köpek Miletn’in sonu. Belediye, geciken yol onarımını geçen yıl tamamladı

IstAh

Member
Miletna’nın merkezinde Lzn Blohrad istikametinde çukurlarla dolu yol yıllarca sadece geçici olarak ödeniyordu ve insanlar nüfusu binin altında olan kasabanın merkezinden geçmek zorunda kalıyordu.


Miletno Meydanı’ndaki ünlü şeker fabrikasının sahibi ve anıt sahibi Karel Erben, elli yıl önce durumun biraz daha iyi olduğunu söyledi.


Komenskho caddesinin KJ Erbena meydanından ve Barbory Linkov caddesine dönüşün ardından yeniden inşası bu yılın temmuz ayında tamamen kapatılmaya başlandı. Ayrıca borçlular kanalizasyon, su temini ve kaldırımları onardı. Bölge yol onarımına 25 milyon kron yatırım yaptı.


Prizi ve yeşil çantası eksik olan Miletsk binası oldukça kötü durumda kaldı.


Gerçekten bir felaketti



Miletno belediye başkanı Miroslav Nosko (partisiz) için şehirdeki en uzun yolun onarımı büyük bir sol.


2002 yılında belediye başkanı oldum ve o tarihten bu yana birçok toplantıya katıldım. Hbat yalnızca yedi yıl önce başladı. Başarılı olduğu için mutluyum çünkü gerçekten bir felaketti, dedi belediye başkanı.


Yeni yol sürücüler için en uygun fiyatlı yol. Bunu gerçekten iyi yaptılar. Miletn’deki kulübede yaşayan Janer, önceden buraya arabayla gitmek neredeyse imkansızdı, kenarlar tıkırdıyordu, yorumunu yaptı.


Bozuk yolların onarımı, özel arazilere tecavüz edilmesini gerektiren drenaj sorunları nedeniyle sekteye uğradı. Bu çıkmaz durumun engeli ancak yakın zamanda çözüldü. Bunun öncesinde, kaldırım, kanalizasyon sistemi ve otobüs durağının sahibi belediye, Vodohospodsk ve su temini ve kanalizasyon sisteminin sahibi olan ticari şirket Jin ile yolun sahibi olan valilik arasında bir anlaşma yapıldı.


Son yıllarda bölge Miletno çevresindeki, örneğin Velkm Veov, Doubravica veya Tebihoti’deki yolları onardı.


Her geçtiğimde bölgenin en kötü yolu olduğunu düşünürdüm. Hradec Valisi Martin Ervek (ODS), sonunda bunları bir araya getirmenin mümkün olmasına sevindim, dedi.


Yatırımın hazırlanması birkaç yıl sürdü. Valiye göre bu, uygun bir zamanlama meselesiydi.


Her şeyin bir mantığı olmalı. Jin’den Lzn Blohrad ve dl yönünde ilerledik. Bölgemizde 3,5 bin kilometre yolun sorumluluğunu üstleniyoruz. Yedi yıl boyunca, onarımlarına her yıl ortalama 1,2 milyar kron yatırım yapıyoruz; bu, yedi yıl önce onlara harcanan paranın iki buçuk katıdır. Ervek, ancak karşılık gelen miktarda para yatırırsak bunu yavaş yavaş bir araya getirebileceğimizi belirtti.


Nmst’yi onarmak için yere yakın insanlar



Yeni yollarla keskin bir tezat oluşturan Karel Jaromr Erben’in yeri, baskın özelliği en ünlü Milentia yerlisinin anıtıdır. Burada yakalama küplerinden yapılmış bir yürüyüş yolu içeren bir bölüm düzeltildi. Mağazaların ve hizmetlerin çoğu meydan çevresinde yoğunlaşmıştır.


İç yüzeydeki oluk yerine temsili, takviyesiz bir yüzey alındı ve tamamen yeşildi. Ancak Jinsko kasabasının sakinleri, yakın gelecekte merkezi kamusal alanın yeniden canlandırılmasıyla baş edemiyor.


Yatırım göndermeye karar verdik ama proje de verdik. Küçük bir şehrimiz var, mevcut başlıkları mümkün olduğunca kullanmaya çalışıyoruz. Namst’ı onarma baskısının vt olacağı bana açık. Seni umursamıyorum. Miroslav Nosek, sadece yüzey değişikliği olsaydı bu kadar sorun olmayacağını belirterek, en çok paranın su yönetimi altyapısı ve mühendislik yollarının yeniden inşasına harcanacağına dikkat çekti. Öngörülebilir gelecekte en azından projeyi güvence altına almak istiyor.


Tasarımcılarla iletişime geçeceğim ve üzerinde çalışmaya başlayacağız. Belediye başkanı, belediye binasının yeniden canlandırılmasının ne zaman gerçekleşebileceğini söyleyemediğimi ekledi.


Krlovhradecky bölgesinde geçen yıl 92 ulaşım inşaatı hayata geçirildi; bunların çoğu 25’i Jinsko’da ilkti. En büyük yatırımlar arasında Lip’den Nchoda yakınlarındaki Jizbic’e giden yolun yeniden inşası, Orlicky Horch’taki Detnho’dan Erlich’e giden yolun veya Debrnho’dan Trutnovsk’taki Novch Zmk’ye giden yolun yeniden inşası vardı.


Valiliğin beşinci yılında, 104 kilometrelik 60 ulaşım yapısı iki milyar kronu geçmeyecek şekilde tamamlanıyor. Nchoda’nın Blovsi’den Velkho Po’ya kadar olan kuzey çevre yolunun 550 milyona inşa edilmesi rekor olacak.