SD Radek Mtl'nin genel editörü, şirketin sti X hakkındaki belirsiz itirazını bildirdi.
Firma teklifin arkasında durduğunu belirtti. Budimex, 11 milyar kron değerindeki ilk ihaleyi kazandı, ancak SD'nin katılım konusundaki kararı, tekel karşıtı reklam nedeniyle iptal edildi. Daha sonra SD Budimex davadan çıkarıldı ve şirket buna karşı SD'ye itirazda bulundu.
SD spol'un itirazlarını reddetti. BUDIMEX SA, D11 1109 Trutnov – st. etkinliğinde seçim prosedürünün dışında bırakılmasına karşı. R/PR sınırı. Başarısız olan başvuru sahibi tarafından ihale makamının prosedürünün gözden geçirilmesinin İSG'ye sunulması için son tarih şu anda devam etmektedir.
5 Temmuz 2024, 02:17 pspvek arşivlendi: 5 Temmuz 2024, 08:23
Diana Zyglewsk, Mayıs ayının sonunda Budimex'te yaptığı konuşmada, referanslarımızın yeterli olduğuna ve müşterinin gereksinimlerini karşıladığına inanıyoruz, dedi.
Budimex SD'nin ihale dışı bırakılması, Ekonomik Değerleri Koruma Kararı (İSG) kararıyla bağlantılı olarak gerçekleştirildi ve ardından ihale, değerlendirilen tekliflere dönüştürüldü. Anti-Tekel Kanunu'na göre firma, ihalede teknik yeterlilik şartını karşılamadı. SD, Mayıs ayında Budimex'in tekrarlanan çağrılardan sonra bile tüm yeterlilik kriterlerini karşılamadığını duyurdu.
Mtl'nin editörü geçtiğimiz günlerde inşaatın bu yılın bu çeyreğinin sonuna kadar başlamayacağını söyledi. SD başlangıçta seçilen Budimex ile inşaata geçen Aralık ayında başlamayı planladı. Mtl, tarihin en büyük uzun vadeli sözleşmesi olan binanın SD tarafından hazırlandığını belirtti.
SD, 21,1 kilometrelik bölümün inşaatına 19 Aralık 2023'te başlamak istiyordu. Ancak Aralık ayında MI Roads liderliğindeki dernek, Budimex'in teklifine itiraz etti. SD'deki itirazlar başarısızlıkla sonuçlanınca konu tekel karşıtı reklama yöneldi. MI Roads, Budimex şirketinin, tünelin inşasına ilişkin nitelikleri doğrulamak için Kolombiya'daki bir tünelde SD gerekliliklerini karşılamayan uzun çalışmaların uygulanmasından elde edilen referansları kullandığını iddia ediyor. MI Roads'a göre Budimex, tünel inşaatı için profesyonel personele yönelik nitelikli gereksinimleri karşılayamadı.
Yarışmacıya Metrostav saldırdı
Budimex, rakibinin itirazlarını reddetti. Polonya ve Polonya'da tünel inşaatı konusunda da tecrübesi olduğunu belirtti.
Toplamda Budimex, KDV hariç 11,35 milyar kron ile en düşük fiyatı, yani orijinal tahmini fiyatın yüzde 87'sini teklif etti. Altı denek sözleşme için yarıştı. MI Roads'un ana hissedarı olduğu protestocu dernek D11, KDV hariç 11,71 milyar kronla ikinci en düşük fiyatı elde etti. MI Roads, Metrostav Altyapı şirketini Metrostav grubuna devretti.
Trutnov'dan kuzey sınırına kadar olan D11 bölümü, z bölümünde geçen yıl açılan Polonya otoyolu S3'e kadar, aynı zamanda iki yarım kilometrelik tüneli de içeriyor ve mevcut raporlara göre 2027 yılında tamamen tamamlanması gerekiyor.
SD ayrıca Jarome'dan Trutnov'a kadar olan D11 bölümünün inşaatına da hazırlanıyor. Yolun inşaatına 2025'te başlanacak ve 2028'de hizmete açılacak. O zamana kadar D11'in tamamı tamamlanmış olacak. Prag'dan Hradec Krlov'a ve Polonya sınırına kadar uzanan D11 otoyolunun inşaatına 1978 yılında başlandı. Planlanan 154 kilometrenin şu anda 113 kilometresi tamamlandı. Aralık 2021'den itibaren yol Jarome'un kuzey ucunda bitiyor.
Firma teklifin arkasında durduğunu belirtti. Budimex, 11 milyar kron değerindeki ilk ihaleyi kazandı, ancak SD'nin katılım konusundaki kararı, tekel karşıtı reklam nedeniyle iptal edildi. Daha sonra SD Budimex davadan çıkarıldı ve şirket buna karşı SD'ye itirazda bulundu.
SD spol'un itirazlarını reddetti. BUDIMEX SA, D11 1109 Trutnov – st. etkinliğinde seçim prosedürünün dışında bırakılmasına karşı. R/PR sınırı. Başarısız olan başvuru sahibi tarafından ihale makamının prosedürünün gözden geçirilmesinin İSG'ye sunulması için son tarih şu anda devam etmektedir.
5 Temmuz 2024, 02:17 pspvek arşivlendi: 5 Temmuz 2024, 08:23
Diana Zyglewsk, Mayıs ayının sonunda Budimex'te yaptığı konuşmada, referanslarımızın yeterli olduğuna ve müşterinin gereksinimlerini karşıladığına inanıyoruz, dedi.
Budimex SD'nin ihale dışı bırakılması, Ekonomik Değerleri Koruma Kararı (İSG) kararıyla bağlantılı olarak gerçekleştirildi ve ardından ihale, değerlendirilen tekliflere dönüştürüldü. Anti-Tekel Kanunu'na göre firma, ihalede teknik yeterlilik şartını karşılamadı. SD, Mayıs ayında Budimex'in tekrarlanan çağrılardan sonra bile tüm yeterlilik kriterlerini karşılamadığını duyurdu.
Mtl'nin editörü geçtiğimiz günlerde inşaatın bu yılın bu çeyreğinin sonuna kadar başlamayacağını söyledi. SD başlangıçta seçilen Budimex ile inşaata geçen Aralık ayında başlamayı planladı. Mtl, tarihin en büyük uzun vadeli sözleşmesi olan binanın SD tarafından hazırlandığını belirtti.
SD, 21,1 kilometrelik bölümün inşaatına 19 Aralık 2023'te başlamak istiyordu. Ancak Aralık ayında MI Roads liderliğindeki dernek, Budimex'in teklifine itiraz etti. SD'deki itirazlar başarısızlıkla sonuçlanınca konu tekel karşıtı reklama yöneldi. MI Roads, Budimex şirketinin, tünelin inşasına ilişkin nitelikleri doğrulamak için Kolombiya'daki bir tünelde SD gerekliliklerini karşılamayan uzun çalışmaların uygulanmasından elde edilen referansları kullandığını iddia ediyor. MI Roads'a göre Budimex, tünel inşaatı için profesyonel personele yönelik nitelikli gereksinimleri karşılayamadı.
Yarışmacıya Metrostav saldırdı
Budimex, rakibinin itirazlarını reddetti. Polonya ve Polonya'da tünel inşaatı konusunda da tecrübesi olduğunu belirtti.
Toplamda Budimex, KDV hariç 11,35 milyar kron ile en düşük fiyatı, yani orijinal tahmini fiyatın yüzde 87'sini teklif etti. Altı denek sözleşme için yarıştı. MI Roads'un ana hissedarı olduğu protestocu dernek D11, KDV hariç 11,71 milyar kronla ikinci en düşük fiyatı elde etti. MI Roads, Metrostav Altyapı şirketini Metrostav grubuna devretti.
Trutnov'dan kuzey sınırına kadar olan D11 bölümü, z bölümünde geçen yıl açılan Polonya otoyolu S3'e kadar, aynı zamanda iki yarım kilometrelik tüneli de içeriyor ve mevcut raporlara göre 2027 yılında tamamen tamamlanması gerekiyor.
SD ayrıca Jarome'dan Trutnov'a kadar olan D11 bölümünün inşaatına da hazırlanıyor. Yolun inşaatına 2025'te başlanacak ve 2028'de hizmete açılacak. O zamana kadar D11'in tamamı tamamlanmış olacak. Prag'dan Hradec Krlov'a ve Polonya sınırına kadar uzanan D11 otoyolunun inşaatına 1978 yılında başlandı. Planlanan 154 kilometrenin şu anda 113 kilometresi tamamlandı. Aralık 2021'den itibaren yol Jarome'un kuzey ucunda bitiyor.