Pec kayak otobüslerine geçen yıla göre beş kat daha fazla para ödeyecek. Otelciler reddetti

IstAh

Member
Kayak otobüslerinin maliyeti 532.000 krondur. Geçen yıl 100 bindi. Belediye binası bu tutarı taşıyıcıya sübvansiyon olarak tahsis etti, muhalefete göre bunun gemide yazılması gerekiyordu. Pecron'daki kayak otobüsünün işletilmesi bir milyon krona mal olacak.


Üç hat, kayakçıların ana biniş noktası olan Javor bölgesindeki kayak pistlerine, Snek'teki demiryolunun teleferiklerinden, Horizont oteline ve Velk Plni'deki Logla pansiyonunun konumuna kadar uzanıyor. Maliyetin yarısı tesisteki pistleri işleten SkiResort tarafından, yüzde 40'ı Horizont tarafından, beşi ise Logly civarındaki bir işadamı tarafından ödendi.


Geri kalanını Kadoron belediye binası karşıladı, yani yaklaşık yüz bin kron. Pindler's Mln'de olduğu gibi Pec'teki kayak otobüsleri de diğer girişlere ücretsiz olarak hizmet vermektedir.


Misafirlere yer bırakmayın



Logla ve çevresinden gelen hancı, kayak otobüsünde misafirlerine yer kalmamasını sağladı. Bu nedenle sezon öncesinde Lyas'ın ulaşımını ortak finanse etmeyi reddettiler.


Yeni onun liderliğinde şehir arttı. Sizin kullandığınız kayak otobüsü hattı hakkında yazmak istemedik. Logla pansiyonunun işletmecisi Kateina Jirskov, bizden kalkan otobüsün her zaman dolu olduğunu söyledi. Adil olmak gerekirse, Horizont Oteli'nin parasını da belediye ödedi.


Logly'li konaklama sahiplerinin, misafirlerinin parasını ödedikleri kayak otobüsüne binmemelerinden memnun olmadıklarını anlıyorum. Pece pod Snká Ilona Karlkov (parti dışı) belediye başkanı, sonbaharda bana mali kayak otobüsüne binmeyeceklerine dair söz verdiklerini söyledi.


Logla'dan Javor'a giden hat, Pec'teki trafik durumu açısından aptalca ve onu korumak gerekiyor: İptal etmeye karar verirsek Horizont'tan Javor'a olan hat her zaman dolu olacak. Javora'yı orada bilinen trafikten kurtarmak için uzun süredir çaba harcıyoruz.


Konseptsiz emeklilik



Temsilci tarafından son toplantıda onaylanan taşıyıcı Roman Koula'ya kayak otobüsü desteği sağlanmasına yönelik yarım milyonluk katkı, muhalefet tarafından eleştirildi. ODS'den Jih Holek'e göre belediyenin taşıyıcıya bir ücret ödemesi gerekiyordu: Bu, ücretli olması veya en azından talep bölgesinde talep edilmesi gereken bir hizmet için verilen bir sübvansiyondur. Sorumlu kahyalar gibi davranmalıyız.


Zina Plchov'a (parti dışı) göre, sistem dışı sistemlere de şöyle bir destek var: Kadınların uçağa bindiği bir gün bile olmadan, tek bir taşıyıcıya 532.000 kron vermek bir hatadır. Ayrıca emekli maaşı gibi bir konseptimiz de yok. Ücretlerini ödeyen ve sorumlu davranan uygun konaklama sağlayıcısı olup olmayacaklarını sormuyoruz.


Belediye başkanına göre şehir, genel anlaşmaya göre sübvansiyonu sağlayacak. Emeklilik maaşları yerel halkın, yöre halkının ve Peca'ya gelen turistlerin yararına kullanılıyor. Ilona Karlkov, bu durumda tarihi listelememize gerek olmadığını savundu.


Pindler's Mln'de de benzer bir kayak otobüsü taşımacılığı finansman sistemi uygulanıyor. İki skiarel hariç tek hattın ücreti belediye tarafından ödeniyor. Kayak otobüsleri hiçbir fark gözetmeksizin tüm yolcuları oraya götürüyor. Öte yandan, Janské Lznice'de gezginin kendisini bir kayak otobüsü kartıyla, yani hizmet için ödeme yapan bir otel veya pansiyon kartıyla kanıtlaması gerekir. Malp'ta, Splenm Mlne ile Pomezni Bouda arasında gidip gelen kayak otobüsüyle ulaşım, yalnızca kayak ekipmanıyla birlikte geçerli bir kayak kartı sahibi olanlar ve altı yaşın altındaki çocuklar için ücretsizdir. Geri kalanların 50 kron karşılığında bilet alması gerekiyor.