Hastanedeki otoparkın sorun olduğunu biliyorum ama ne kadar büyük?
Uzun zamandır, en az 20 yıldır burada, belki daha fazla. Geçici bir park yeri ona yardımcı oldu, ancak tıpkı diğer insan faaliyetlerinde olduğu gibi, bir süre sonra açığın yeniden kötüleştiği belli oldu. Bugün hastanede 1.300 civarında insanımız var. Bu mutlak bir eksiklik. Televizyonda izleyicilerden gelen soruları yanıtladığımda elli kişiden en az beşi otoparktaydı. Ne zaman biriyle tanışsam ya da iki arkadaşımla futbol oynamaya gittiğimde bana park yeri olduğunu söylemekten geri kalmıyorlar. Burada ne zaman birisi hastane istese orası bir park yeri. Bu yüzden kimin alacağı fikrini değiştirdim.
Nasıl organize edilmelidir?
Hastane, kapalı otoparkın yatırımcısı, sağlayıcısı ve işletmecisi olacaktır. Maliyet bazında ne kadar olacağını söylemek istemiyorum çünkü fiyatın nasıl olacağını bilmiyorum. Krlovhrady bölgesi, belediye meclisi ve diğer belediyelerin bu konudaki müzakerelere aktif yaklaşımının çok farkındayız.Genel anlaşmaya göre, otoparkların büyüklüğünü dikkate alacağız. Bu bir parametre olacak. İdeallerin ne kadar büyük olması gerektiğine dair kesin bir cevap vermek için ilçenin birkaç hafta içinde tamamlaması gereken kanuni çalışma türü.
Ve nerede olmalılar?
Biz biliyoruz ki. Soru boyutudur ve ne kadara mal olacağını bile bilmememe rağmen ilk cevapta söylediklerimle kastedilmektedir. Yatırımı ve performansı iyileştirmemiz gerekecek. Kapalı otoparklar hastanenin güney ve kuzey taraflarına yerleştirilmelidir. Yapmak istediğimiz ikinci şey, servis girişine yakın bir yerde, burada başka bir kapalı otopark oluşturulacak, böylece arabaları günlük geçici otoparktan buraya taşıyabilecektik. Kuzey evi onun yerine yükselirdi. Yüzeyde, esasen yüzen bir arsa olan birkaç kat park yeri olacak. Ne kadar, ders çalışmak için kötü.
Bu arada eski malzemelerimiz var, hastane hazır değil. İki zirvede günde 3,5 bin araba hareketimiz olduğunu biliyoruz. Kaç tane park yeri olduğunu biliyoruz. Bazıları, hizmeti kötüleştirdiği için ortadan kaldırılmalıdır, yani. yiyecek ithalatı ve belirli bir kıç. Kapasite yüzlerce olmalıdır. En az 500 şehir hayal ederdim ama bu benim Mr. Çalışmanın neler sunabileceğini görelim.
Paradigmayı değiştirdiğinizi söylediniz, bu hastanenin otopark sorumluluğundan kurtulduğu anlamına mı geliyor?
Bu sorumlulukla ilgili değil, örgütün durumunun diksiyonuyla ilgili. Biz Sağlık Bakanlığı’na bağlı bir teşkilatın parçasıyız ve tek emekli maaşımız sağlık sigorta şirketlerinden yapılan ödemelerdir. Emekli maaşından sağlık sigortası için iki kapalı otopark yapılması mümkün değildir. Ancak, olumlu bir ekonomiden kaynaklanan para, hastalarla belirli bir ilişki içinde diyelim, hastalar ve hastane ziyaretçileri için bu taşıma hizmetine harcanabilir.
Ancak geçmişte bölgede bir dizi yeni bina inşa edildi ve her yerde bir otopark olabilirdi.
O zamanlar binalar bugün böyle yapılıyor ama burada hastanenin yan tarafında olacak tamamen alüminyum bir bina. Kendi kendime dedim ki, bulabilirsek içine biraz kaynak koyup kazıcı olalım. Şehir ve ilçe ile bize yardımcı olacak bir anlaşma imzalayacağım.
Bakanlıktan destek alıyor musunuz, tüm tesislerde yani genellikle fakülte hastanelerinde hep park sorunu oluyor mu?
Bakan Vlek’in tanıklara güvenmemizi yasaklamadığını, yasaklamadığını çok iyi biliyorum. Tecrübeli yöneticileriz ve mal sahibi ve mal sahibi bağlamında neleri karşılayabileceğimizi bildiğimizi düşünüyorum.
Bazı yerlerde otoparkın montajı zorlaştırdığından bahsetmiştiniz.
Bu sadece gerçek. Beyler çaresizce arabayı bir süreliğine durdurmanız gerekiyor. Onlarla buluşup yiyecek taşıyan arabamıza geçmeniz için açıklamaya çalışıyoruz. Bazen saat on birden önce boşaltıyoruz, minibüslerimiz ve küçük araba yüklerimiz 10-15 dakika sonra yiyeceklerle dolu olan rampada bulunabiliyor. Yüklenip kliniklere götürülür. Yiyecekleri oradan çıkaramazlarsa, tüm dağlamada çukur oluşumu. Bazı hastalar daha sonra yemek alacak. yapılacak tek bir şey var: yeni bir park yeri satın almak.
Evler çok uzakta olacağı için hastaların kliniklere park etmemesi için hastaları klinikler ve otoparklar arasında taşıyacak bir elektrikli minibüsün hastane arazisi etrafına konuşlandırılması fikrini not ettim. Hayal edebiliyor musun?
Her zaman önce en çok yanan soruna gitmemiz gerektiğini bilin. Park yeri olmadığı doğrudur. Bunu kapasitelerini arttırarak kullanmak zorundayız. Ne tür bir sorun, oraya kimin, ne oranda çalışan ve hasta park edeceği olacaktır. Benim fikrim, hastaların ambulanslara yakın olmak için dışarı park etmeleri gerektiğidir. Ve olacak, hayat değişecek. Ardından ikinci adımı, yerel ulaşımı atabiliriz. İkem’de bulunduğum sırada İkem ile Thomayer Hastanesi arasında otonom bir elektrikli otobüsün çalışacağı düşünülüyordu. Bütün bu olasılıklar var ama gelin gerçek olan ve nelerden kaçınmamız gerektiği ile ilgilenelim.
Labe’den pho girişinde tet dm’de bir hata çıktı. İki evin yapılmayacağı ortaya çıkarsa bu bir seçenek olur mu?
Bu otopark binasını inşa etmek, daha önce yanlış bir kararın sonucu olacaktır. İki tane yapabildiğimde, on tane yapmak zorunda kalmamam için yeterli olmalılar. Dal yatırımları bunlar. Çalışma, ne kadar alana ihtiyacımız olacağını içermelidir. Ardından, maksimum, orta veya minimum varyantlarda ödeyip ödeyemeyeceğimize karar vermeliyiz.
Bu yıl büyük bir yatırım tüm hızıyla devam ediyor. cerrahi köşk 4 milyar için. Rüya nasıl sonuçlanır?
Karmaşık. Norveç’te inşaat ruhsatımız var. Ancak proje çok uzun olduğu için orada bazı şeyleri azaltmaya çalıştık. 2,4 milyar olan orijinal bütçeden 4,33 milyara mal olacaktı ki bu, muhtemelen herkesin bildiği ekonomik durumun en alt noktasıdır. Şimdi proje ayarlanıyor, bu nedenle kurulum belgeleri altı hafta içinde hazır olacak. Ardından gerekli belgeleri hazırlayacağız ve Çek Cumhuriyeti hükümetinin ilgili programlara nasıl karar vereceğini görelim. Çek Cumhuriyeti’nin stratejik yatırımları arasında yer alan pavyonun maaşının yüzde 30’unu hastane, yüzde 70’ini devlet ödemesi gerekiyor. Hastane hazır, ancak mevcut ekonomik durumda bile daha uzun süreceğini kesin olarak kabul ediyorum.
Hastane sahasındaki tarihi binaları modernize etme sürecinde olduğunuzu fark ettim. Bu ne kadar uzak bir gelecek?
Adım adım gitmeliyiz. Şimdi laboratuvar şube pavyonunun modernizasyonuna başlayacağız, 2016’da veya en geç sonbaharda başlayacak. Merkezi bir resepsiyonla birleştirilecek olan iki pavyonun yeniden inşası yapılacak. Bir sonraki adım cerrahi bir pavyonun inşası olmalıdır. Daha sonra Ulusal Restorasyon Planından onkoloji kliniği ile kapasitenin artırılması gereken nefroloji ve akciğer kliniklerinin inşaatının tamamlanmasını emredecektim. Paklie ve cerrahlar 2028’de eski binalardan taşınabilecekler. Yani ancak 2027’de eski binaları ne yapacağımızı yerine getirmeye başlayacaktık. Seni adım adım yontuyor. Onlardan ne istediğimize dair net bir fikrimiz var ve nasıl görünmesi gerektiğini biliyoruz.
Ve onlarda ne istersin?
İş arkadaşlarım biliyor ama çok uzakta olduğu için halka açıklamak istemiyorum. Sıklıkla konuşulan bir diğer yatırım da enfeksiyon hastalıkları kliniği inşaatıdır. Pavyon tamamen tasarlandı, inşaat ruhsatı var ve ayrıca iki kadının kaydı için hazırlandı, ancak Avrupa kaynaklarından finanse edilmesi gerekiyor. Sübvansiyon yıl sonuna kadar açıklanmalıdır.
Orijinal yerinde mi kalacak?
Hayır, orası kadınların medikal köşkünün olması gereken yerde, laboratuvar köşküyle beyin cerrahisi köşkü arasında bir yerde olmalıydı. Ancak Avrupa finansı ile ilgili olarak.
Dolambaçlı yoldan otoparka dönüyoruz, yeni binalar muhtemelen başka bir park yeri kaplayacak.
Yeşil bir çayır var, yani bir yerde duvar kaplıyorsa, birim olacak. Ama o park evlerine gerçekten koşardım.
Güçler, covid’den gelen slayta yetişmek için nasıl gidiyor?
Bunun cevabı sloit. Eylemler ayakta tedavi, önleyici ve ardından hastaneye kaldırmadır. Her şey çok büyüyor ve neyin covid kalıntısı olup neyin olmadığını bile bilmiyoruz. Biraz zamanımız var ve onu kısaltmaya çalışıyoruz. Sanırım personel ihtimalinin eşiğindeyiz. Bazen kısaltılabilir, bazen kısaltılamaz ama biz buna çok karşıyız.
Çok aktif oldukları için çalışma arkadaşlarıma, doktorlara ve hemşirelere çok minnettarım. Bir yılda, CT için 32 Cumartesi vardiyası ve mıknatıs için 32 vardiya yapıyoruz, temelde her tür hafta sonu ve aynı şey Cumartesi vardiyasında da endoskopik olarak işe gidiyor. Sekiz ameliyathaneden beşte ve altıda her gün 18:00 veya 19:00’a kadar çalışıyoruz. Diğer yerlerde öğleden sonraya kadar kapasite artırımı yapıyoruz. Ancak, personel açısından mono olmayacağını anlıyorum.
Uzun zamandır, en az 20 yıldır burada, belki daha fazla. Geçici bir park yeri ona yardımcı oldu, ancak tıpkı diğer insan faaliyetlerinde olduğu gibi, bir süre sonra açığın yeniden kötüleştiği belli oldu. Bugün hastanede 1.300 civarında insanımız var. Bu mutlak bir eksiklik. Televizyonda izleyicilerden gelen soruları yanıtladığımda elli kişiden en az beşi otoparktaydı. Ne zaman biriyle tanışsam ya da iki arkadaşımla futbol oynamaya gittiğimde bana park yeri olduğunu söylemekten geri kalmıyorlar. Burada ne zaman birisi hastane istese orası bir park yeri. Bu yüzden kimin alacağı fikrini değiştirdim.
Nasıl organize edilmelidir?
Hastane, kapalı otoparkın yatırımcısı, sağlayıcısı ve işletmecisi olacaktır. Maliyet bazında ne kadar olacağını söylemek istemiyorum çünkü fiyatın nasıl olacağını bilmiyorum. Krlovhrady bölgesi, belediye meclisi ve diğer belediyelerin bu konudaki müzakerelere aktif yaklaşımının çok farkındayız.Genel anlaşmaya göre, otoparkların büyüklüğünü dikkate alacağız. Bu bir parametre olacak. İdeallerin ne kadar büyük olması gerektiğine dair kesin bir cevap vermek için ilçenin birkaç hafta içinde tamamlaması gereken kanuni çalışma türü.
Ve nerede olmalılar?
Biz biliyoruz ki. Soru boyutudur ve ne kadara mal olacağını bile bilmememe rağmen ilk cevapta söylediklerimle kastedilmektedir. Yatırımı ve performansı iyileştirmemiz gerekecek. Kapalı otoparklar hastanenin güney ve kuzey taraflarına yerleştirilmelidir. Yapmak istediğimiz ikinci şey, servis girişine yakın bir yerde, burada başka bir kapalı otopark oluşturulacak, böylece arabaları günlük geçici otoparktan buraya taşıyabilecektik. Kuzey evi onun yerine yükselirdi. Yüzeyde, esasen yüzen bir arsa olan birkaç kat park yeri olacak. Ne kadar, ders çalışmak için kötü.
Bu arada eski malzemelerimiz var, hastane hazır değil. İki zirvede günde 3,5 bin araba hareketimiz olduğunu biliyoruz. Kaç tane park yeri olduğunu biliyoruz. Bazıları, hizmeti kötüleştirdiği için ortadan kaldırılmalıdır, yani. yiyecek ithalatı ve belirli bir kıç. Kapasite yüzlerce olmalıdır. En az 500 şehir hayal ederdim ama bu benim Mr. Çalışmanın neler sunabileceğini görelim.
Paradigmayı değiştirdiğinizi söylediniz, bu hastanenin otopark sorumluluğundan kurtulduğu anlamına mı geliyor?
Bu sorumlulukla ilgili değil, örgütün durumunun diksiyonuyla ilgili. Biz Sağlık Bakanlığı’na bağlı bir teşkilatın parçasıyız ve tek emekli maaşımız sağlık sigorta şirketlerinden yapılan ödemelerdir. Emekli maaşından sağlık sigortası için iki kapalı otopark yapılması mümkün değildir. Ancak, olumlu bir ekonomiden kaynaklanan para, hastalarla belirli bir ilişki içinde diyelim, hastalar ve hastane ziyaretçileri için bu taşıma hizmetine harcanabilir.
Ama Herman (62) Mezun oldu Hradec Krlov’daki Lka Fakültesi ve ter bir kardiyolog olarak çalıştı I. klinik stajyeri Hradec Krlov’daki Fakülte Hastanesi. Daha sonra özel bir şirket kurdu ve yönetti. girişimsel kardiyoloji merkezi Pardubice’de Kardiyo-Trol. 2011 ve 2018’de liderlik etti Prag Klinik ve Deneysel Tıp Enstitüsü. 2019 ve 2022 yıllarında Yönetim Kurulu Başkanı şirket Melek. 1 Ocak 2022’den itibaren Hradec Králové’deki Vladimer Palika Fakülte Hastanesi’nden mezun oldu. |
Ancak geçmişte bölgede bir dizi yeni bina inşa edildi ve her yerde bir otopark olabilirdi.
O zamanlar binalar bugün böyle yapılıyor ama burada hastanenin yan tarafında olacak tamamen alüminyum bir bina. Kendi kendime dedim ki, bulabilirsek içine biraz kaynak koyup kazıcı olalım. Şehir ve ilçe ile bize yardımcı olacak bir anlaşma imzalayacağım.
Bakanlıktan destek alıyor musunuz, tüm tesislerde yani genellikle fakülte hastanelerinde hep park sorunu oluyor mu?
Bakan Vlek’in tanıklara güvenmemizi yasaklamadığını, yasaklamadığını çok iyi biliyorum. Tecrübeli yöneticileriz ve mal sahibi ve mal sahibi bağlamında neleri karşılayabileceğimizi bildiğimizi düşünüyorum.
Bazı yerlerde otoparkın montajı zorlaştırdığından bahsetmiştiniz.
Bu sadece gerçek. Beyler çaresizce arabayı bir süreliğine durdurmanız gerekiyor. Onlarla buluşup yiyecek taşıyan arabamıza geçmeniz için açıklamaya çalışıyoruz. Bazen saat on birden önce boşaltıyoruz, minibüslerimiz ve küçük araba yüklerimiz 10-15 dakika sonra yiyeceklerle dolu olan rampada bulunabiliyor. Yüklenip kliniklere götürülür. Yiyecekleri oradan çıkaramazlarsa, tüm dağlamada çukur oluşumu. Bazı hastalar daha sonra yemek alacak. yapılacak tek bir şey var: yeni bir park yeri satın almak.
Evler çok uzakta olacağı için hastaların kliniklere park etmemesi için hastaları klinikler ve otoparklar arasında taşıyacak bir elektrikli minibüsün hastane arazisi etrafına konuşlandırılması fikrini not ettim. Hayal edebiliyor musun?
Her zaman önce en çok yanan soruna gitmemiz gerektiğini bilin. Park yeri olmadığı doğrudur. Bunu kapasitelerini arttırarak kullanmak zorundayız. Ne tür bir sorun, oraya kimin, ne oranda çalışan ve hasta park edeceği olacaktır. Benim fikrim, hastaların ambulanslara yakın olmak için dışarı park etmeleri gerektiğidir. Ve olacak, hayat değişecek. Ardından ikinci adımı, yerel ulaşımı atabiliriz. İkem’de bulunduğum sırada İkem ile Thomayer Hastanesi arasında otonom bir elektrikli otobüsün çalışacağı düşünülüyordu. Bütün bu olasılıklar var ama gelin gerçek olan ve nelerden kaçınmamız gerektiği ile ilgilenelim.
Labe’den pho girişinde tet dm’de bir hata çıktı. İki evin yapılmayacağı ortaya çıkarsa bu bir seçenek olur mu?
Bu otopark binasını inşa etmek, daha önce yanlış bir kararın sonucu olacaktır. İki tane yapabildiğimde, on tane yapmak zorunda kalmamam için yeterli olmalılar. Dal yatırımları bunlar. Çalışma, ne kadar alana ihtiyacımız olacağını içermelidir. Ardından, maksimum, orta veya minimum varyantlarda ödeyip ödeyemeyeceğimize karar vermeliyiz.
Bu yıl büyük bir yatırım tüm hızıyla devam ediyor. cerrahi köşk 4 milyar için. Rüya nasıl sonuçlanır?
Karmaşık. Norveç’te inşaat ruhsatımız var. Ancak proje çok uzun olduğu için orada bazı şeyleri azaltmaya çalıştık. 2,4 milyar olan orijinal bütçeden 4,33 milyara mal olacaktı ki bu, muhtemelen herkesin bildiği ekonomik durumun en alt noktasıdır. Şimdi proje ayarlanıyor, bu nedenle kurulum belgeleri altı hafta içinde hazır olacak. Ardından gerekli belgeleri hazırlayacağız ve Çek Cumhuriyeti hükümetinin ilgili programlara nasıl karar vereceğini görelim. Çek Cumhuriyeti’nin stratejik yatırımları arasında yer alan pavyonun maaşının yüzde 30’unu hastane, yüzde 70’ini devlet ödemesi gerekiyor. Hastane hazır, ancak mevcut ekonomik durumda bile daha uzun süreceğini kesin olarak kabul ediyorum.
Hastane sahasındaki tarihi binaları modernize etme sürecinde olduğunuzu fark ettim. Bu ne kadar uzak bir gelecek?
Adım adım gitmeliyiz. Şimdi laboratuvar şube pavyonunun modernizasyonuna başlayacağız, 2016’da veya en geç sonbaharda başlayacak. Merkezi bir resepsiyonla birleştirilecek olan iki pavyonun yeniden inşası yapılacak. Bir sonraki adım cerrahi bir pavyonun inşası olmalıdır. Daha sonra Ulusal Restorasyon Planından onkoloji kliniği ile kapasitenin artırılması gereken nefroloji ve akciğer kliniklerinin inşaatının tamamlanmasını emredecektim. Paklie ve cerrahlar 2028’de eski binalardan taşınabilecekler. Yani ancak 2027’de eski binaları ne yapacağımızı yerine getirmeye başlayacaktık. Seni adım adım yontuyor. Onlardan ne istediğimize dair net bir fikrimiz var ve nasıl görünmesi gerektiğini biliyoruz.
Ve onlarda ne istersin?
İş arkadaşlarım biliyor ama çok uzakta olduğu için halka açıklamak istemiyorum. Sıklıkla konuşulan bir diğer yatırım da enfeksiyon hastalıkları kliniği inşaatıdır. Pavyon tamamen tasarlandı, inşaat ruhsatı var ve ayrıca iki kadının kaydı için hazırlandı, ancak Avrupa kaynaklarından finanse edilmesi gerekiyor. Sübvansiyon yıl sonuna kadar açıklanmalıdır.
Orijinal yerinde mi kalacak?
Hayır, orası kadınların medikal köşkünün olması gereken yerde, laboratuvar köşküyle beyin cerrahisi köşkü arasında bir yerde olmalıydı. Ancak Avrupa finansı ile ilgili olarak.
Dolambaçlı yoldan otoparka dönüyoruz, yeni binalar muhtemelen başka bir park yeri kaplayacak.
Yeşil bir çayır var, yani bir yerde duvar kaplıyorsa, birim olacak. Ama o park evlerine gerçekten koşardım.
Güçler, covid’den gelen slayta yetişmek için nasıl gidiyor?
Bunun cevabı sloit. Eylemler ayakta tedavi, önleyici ve ardından hastaneye kaldırmadır. Her şey çok büyüyor ve neyin covid kalıntısı olup neyin olmadığını bile bilmiyoruz. Biraz zamanımız var ve onu kısaltmaya çalışıyoruz. Sanırım personel ihtimalinin eşiğindeyiz. Bazen kısaltılabilir, bazen kısaltılamaz ama biz buna çok karşıyız.
Çok aktif oldukları için çalışma arkadaşlarıma, doktorlara ve hemşirelere çok minnettarım. Bir yılda, CT için 32 Cumartesi vardiyası ve mıknatıs için 32 vardiya yapıyoruz, temelde her tür hafta sonu ve aynı şey Cumartesi vardiyasında da endoskopik olarak işe gidiyor. Sekiz ameliyathaneden beşte ve altıda her gün 18:00 veya 19:00’a kadar çalışıyoruz. Diğer yerlerde öğleden sonraya kadar kapasite artırımı yapıyoruz. Ancak, personel açısından mono olmayacağını anlıyorum.