Jin’e uçması gerektiğinde büyük bir uçak bisikleti istiyor, oda meşgul

IstAh

Member
Aeroklub Jin’i 1949’dan bu yana aralıksız işleten Arel’in 500 çalışanı var ve Ulaştırma Bakanlığı aracılığıyla benzer bir dönem için bir operatör daha seçmiş durumda. Pilotlar bunun bir formalite olduğunu beklerken, Uçuş Akademisi’nin en yaşlı Çek pilotu olan başka bir Alman da kadınlara katıldı.


Yıllarca alanın mülkiyeti için arazinin yüzde yüzünü bedava ödeyen yerel pilotların aksine, Flying Academy kiralık uçmak için yüzde yüz emekli maaşı sunuyor.


Aero kulübü elli kişilik bir gruptur, her biri pahalı bir araba kullanıyor, arkasında toplam iki milyonluk giriş var. Devletin böyle bir derneğe destek vermemesi, şartları düzeltmesi ve bundan gelir elde etmesi gerektiğini düşünelim. Flying Academy’nin genel editörü ve eğitim başkanı Radim Olbrecht, “Uçmanın standart koşullar altında yapılmasını istiyoruz, böylece dikkatli davranmak zorunda kalırız ve herkes uçabilir” diye açıklıyor.


Belediye ve vatandaşlar buna karşı



Öte yandan Aeroklub, tamamen ticari bir operasyonun küçük bir bölgesel havaalanına önemli bir uçuş kaybı riski getirebileceği konusunda uyarıyor. Vokice’nin altında kaldığı Jin, Bezin ve Podhrad’daki çevre köyler ve belediye binalarının sakinleri buna karşı mücadele ediyor.



Bakanlık reklamda


Ulaştırma Bakanlığı şimdi 2024’ten itibaren faaliyete geçecek yeni operatöre karar veriyor. Ona göre, tüm uçuş kullanıcılarının altyapıya ayrımcı olmayan bir şekilde erişmesi gerekiyor. Ancak Bakanlığa göre uluslararası uçuş kursu katılımcıları uçacak hedef grup değil.

Bölgede yaşayan sakinlerin artan hava trafiğine ilişkin kaygılarını anlıyoruz. Ulaştırma Bakanlığı Filip Medelsk’e göre, uçmanın doğası göz önüne alındığında, Jin’in, spor ve eğlence operasyonları ile yerel müşterilere sonbahar eğitimi ile Çek Cumhuriyeti’ne açılan bir kapı olarak uçmanın korunmasına yönelik bakanlığın ölümüne verdiği yanıt.


Ocak ayından ocak ayına kadar yalnızca hafta sonları ve tatil günlerinde uçuş gerçekleştiriyoruz. Onun dışında normalde işe gidiyoruz. Havacılık kulübü başkanı Ale Holoubek, burada büyük bir uçağın çalışması durumunda trafiğin tamamen farklı olacağı konusunda uyarıyor ve uçakların yıl boyunca operasyon olasılığı, sabit bir pist ve ekipman geliştirilmesiyle ilgilendiğini belirtiyor. uçuş dışı olanlar için.


Letit pat sttu ve Ulaştırma Bakanlığı tarafından yönetilmektedir. Kimse oradaki yolu betonlayamaz veya ışıklandıramaz. Ancak pisti çimlendirmek acı vericidir, çünkü sağlam bir pistiniz olduğunda, uçağı iki kez havaya kaldırırsınız ve bu, sağ Olbrecht pistinin anı olan gürültüyü azaltır.


Değişikliklere karşı dilekçe oluşturulması



Ancak geçtiğimiz hafta insanlar Jin’deki Valdtejnov meydanında mevcut durumun korunması için bir dilekçe imzalıyor. Aero kulübüne göre ikinci köpek imzasını basıyor. Onun için ilçe müdürlüğüne işletmeci pozisyonunda belediye başkanları çıktı.


Bugün buraya uçan uçak sayısını tolere edebiliyoruz ama bir an sonra artarsa bizim için büyük sorun olur. Üstelik uçuşun yeri özellikle uygun değil, Podhrady belediye başkanı Michal Rambousek (bilinmiyor) olmasına rağmen kalkış pistinin her iki yönü de köylerin önünde bitiyor.


Vokice’deki uçuşun başka bir kullanıcı tarafından gerçekleştirilmesi gerektiğini kabul etmiyoruz. Jina belediye başkanı Jan Mal (ANO), konunun belediye meclisi tarafından onaylandığını ve herhangi bir emisyon olmadan barışçıl bir ortamda yaşama arzusuna dayanacağını ekledi.


Uçuş Akademisi, mevcut koşulların Jin’de uçak çalıştırmasına izin vermemesi nedeniyle ilk kez uçmaktan korkuyor. Şirket, iki yıl önce açık artırmada Letit bölgesinde yerel bir arsa inşa etmek istediği bir arsa satın aldı.


Aero kulübü, belediyelerle yaptığı ve geçen yıl yenilediği anlaşma nedeniyle bundan sadece beş yıl önce uçuşları yasaklamıştı. Uçuşun işletmecisi, uçuşun sadece spor ve eğlence amaçlı uçuşlara uygun olacağını, 600 kilogramın üzerindeki motorlu uçakların öğle tatili ile sadece iki gün boyunca minimum uçuş sayısında uçacağını taahhüt etti. Anlaşmaya göre uçuş rejimi değiştirilemiyor ve bu durumda uçakların hareketinin mevcut farklı ortalamaya uygun olması gerekiyor. Flying Academy Cessna’nın 750 ve 1.050 kilogram ağırlığındaki jetleri.


Aeroklub yalnızca nkterm’in uçmasına izin veriyor



Ne pahasına olursa olsun bir işletmeyi satın almaya gücümüz yetmez, dünyanın her yerinde şubelerimiz var. Ancak yerel aero kulübü, uçuşları başkalarının oraya uçmasına izin vermeyecek şekilde yönetiyor. Olbrecht, Pitom’un kamu altyapısıyla ilgili olduğunu söylüyor; şirketinin Prag-Letany, Brno-Bez, Vdna’da, Amerika’nın Miami ve Los Angeles şehirlerinde veya Hindistan’ın Gurugram kentinde depoları var.


Ona göre ayrıca Aeroklub, Tec-air şirketinin iki alanının da kursları sunacak olan Roman Koudelka’ya uçması için bir anlaşma imzaladı.


Ticari bir şirket değiliz, bir çalışanımız daha var ve kazandığımız parayla size yeni bir hangar yapacağız. Münih Hradit ve Hradec Krlov’daki havaalanında pilot eğitimleri veriyoruz. Burada Roman Koudelka dışında sadece planör veya ultra hafif uçaklarla uçtuk.


Aeroklub ise geçerli izin olmadan arazi inşa etmeye başlamasından Flying Academy’yi sorumlu tutuyor. Yaklaşık iki nakliye konteynırıdır, aralarında yapının oluşturulması temsil edilir.


Flying Academy hangarının inşasına iznimiz olmadan başlandı. Sonra yeterince verdiler ki bu normal bir uygulamadır. İnşaat ruhsatı aldılar ve şimdi görevden alınan Ulaştırma Bakanlığı’nda, Vtzslav Hezk sivil havacılık komutanlığının hatasını doğruluyor.


Öğrenciyle ilgili endişeler



Aero kulübüne gönderilen dilekçede, girişteki yüksek riskli öğrencilerle ilgili ya da havacılık olaylarıyla ilgili endişeler dile getiriliyor.


Vatandaşlar için risklerin çoğu, bu şirketin yaşadığı son derece yüksek sayıda havacılık olayı ve kazasıdır. Hiç şüphe yok ki değişip bir risk ortaya koyacaksınız ve bu da şirketin doğu şehriyle bağlantısı ve bununla birlikte orada Ale Holoubek, şehrin güvenliğine yönelik riskler olabileceğini söyledi


Jin’den tüm şubelerimiz var, öğrencilerimiz BIS tarafından eğitiliyor. Olbrecht, eğer olayı okuyabiliyorsanız, öyle düşünmüyorum, dedi.


Elbette bir takım olayları oluyor ama bu diğer benzer şirketlerin standartlarını bozmuyor. Hava kazalarıyla ilgili uzman soruşturması için eyaletin editör yardımcısı Josef Bejdk, asıl meselenin hacmi ve ne kadar uçacaklarını belirlemeleri gerektiğini iddia ediyor.


Flying Academy, Podhrady’deki reklamda tam beş asını tartıştı. Yerel halkın direnişiyle karşılaştığında tamamen yeniden düşündü. Başlangıçta Jin’de uçak servisi, yakıt ikmali ve iklimlendirme için bir zemin inşa etmek istiyordu. Kurslardaki pilotlar Prag’dan Jin’e uçmak, oraya inmek ve daha sonra geri dönmek zorunda kaldı. Benzer şekilde bugün Münih Hraditi’de psob çarkları uçuyor.


Prag’dan uçuyoruz ve Jina’ya ulaşım zor. Orada kalıcı bir tekerlek olmaması gerekiyordu. Pilotların farklı rotalara sahip olmasını istedik. Mahalle sakinleri beğenmediklerini söyleyince projeyi, alt katında hangar bulunan, konut veya ofis alanı olmayan evlerin projesini Radi Olbrecht olarak değiştirdik.