Acil durum elektrikli arabasına Kodiaq adı verildi ve Krlovhradecky Bölgesi Sağlık ve Güvenlik Servisi iki kişiyi kiraladı. Özel çıkartmalar, entegre başlıklar ve bagajda güvenlik ekipmanı bulunan yapı, toplantı arabası sistemindeki otomobillerin standart haklarını takip ediyor.
En önemli değişiklik ise kaputun altındaki çanta. Dizel motoru elektrikli bir tahrikle değiştirin.
Araç, Mayıs ayından itibaren Hradec Krlov'daki depoda kullanılacak. Vakanın ikinci yarısında ise ağırlıklı olarak şehirdeki, en fazla da çevre köylerdeki hastalara gidecek. Cüzdan, aracın parametrelerinin nasıl izleneceğine dair ayrıntılı bir analiz yaptı.
Bitiş çizgisine ulaşamayacak
Bu aracın 24 saatteki ortalama kilometresi 55 kilometre, maksimumu ise günde yaklaşık 100 kilometreydi. Vrobce uvd pes 400 kilometre menzil. İkincisiyle ilgilenmiyoruz bile çünkü bunu asla başaramayacağımızı biliyoruz, bu da bölgesel derginin editör yardımcısı Anatolij Truhl'un sevinciyle.
Banka, Hradec Krlov'daki tüm depolara elektrikli araba şarjı için duvar kutuları dağıttı. Matkap girişten geldiğinde arabalar şarj olacak. Organizasyon yeni bir şey değil. Şu anda, her dönüşten sonra sürücünün, tıbbi ekipmana güç sağlayan araç aküsünü şarj etmesi gerekiyor.
Bagaj tabanının altında aracın devrelerinden tamamen bağımsız ve başka bir harici kabloyla şarj edilebilen ayrı bir akü bulunuyor. Aracı bütçeye uygun olarak yeniden üreten FD Servis Praha şirketinden David Maek, araç açıldığında aynı zamanda aracın aküsünden de enerji çekmesi gerektiğini açıklıyor.
Akümülatör nedeniyle inşaatın iki kat ankrajı mümkün olmadığından BN prosedürlerini aptalca ayarlamak zorunda kaldı. Çek Cumhuriyeti'nde benzer bir yapıya sahip ilk otomobildir.
Bu kategoride otomobil firmaları içten yanmalı motorlardan tamamen çekilmeyi planlıyor, dolayısıyla elektrikli araçlara geçiş gelecekte belirlenecek. Dergi editörü Libor Seneta'ya göre arabanın trafikte nasıl davranacağını görmek için bunu denemek istedik.
Ölü bir arabaya ihtiyacımız var
Elektrikli bir otomobilin temel avantajı, girişten sonraki ilk saniyeden itibaren performans göstermesi ve daha ucuz çalışması olmalıdır. Arabayı kurtarma sahasına götürmek, yoğun trafikte çok fazla iş gerektirir ve sekiz ay boyunca genel bakım yaptırmanız veya motor değiştirmeniz gerekip gerekmediği önemli değildir.
Kapı zili çalınca soğuk arabaya atlıyorum, oldukça yavaş gidiyor, yani fren gazı. 5, 10, 15 kilometre yol gidiyor ve ardından 25 dakika mst'de çalışıyor ve araba soğuyor. Rejim yine aynı. Seneta, bunun kısa bir sürüş anlamına geldiğini ve tam olarak hassas olmadığı anlamına geldiğini açıklıyor.
Keskin, iyi ivmelenen ve garajdan çıktıktan hemen sonra bu yöne gidebilen bir araca ihtiyacımız var, diye kabul ediyor Truhl.
Yeni elektrikli otomobilin üretimi de iki milyon krona mal oldu. Cüzdana göre bu, benzer donanıma sahip Kodiaq'tan yaklaşık onda bir daha fazla. Ancak şimdilik diğer elektrikli otomobillerin alımını tamamlamayın. Tecrübeden sonra karar veriyorlar.
En önemli değişiklik ise kaputun altındaki çanta. Dizel motoru elektrikli bir tahrikle değiştirin.
Araç, Mayıs ayından itibaren Hradec Krlov'daki depoda kullanılacak. Vakanın ikinci yarısında ise ağırlıklı olarak şehirdeki, en fazla da çevre köylerdeki hastalara gidecek. Cüzdan, aracın parametrelerinin nasıl izleneceğine dair ayrıntılı bir analiz yaptı.
Bitiş çizgisine ulaşamayacak
Bu aracın 24 saatteki ortalama kilometresi 55 kilometre, maksimumu ise günde yaklaşık 100 kilometreydi. Vrobce uvd pes 400 kilometre menzil. İkincisiyle ilgilenmiyoruz bile çünkü bunu asla başaramayacağımızı biliyoruz, bu da bölgesel derginin editör yardımcısı Anatolij Truhl'un sevinciyle.
Banka, Hradec Krlov'daki tüm depolara elektrikli araba şarjı için duvar kutuları dağıttı. Matkap girişten geldiğinde arabalar şarj olacak. Organizasyon yeni bir şey değil. Şu anda, her dönüşten sonra sürücünün, tıbbi ekipmana güç sağlayan araç aküsünü şarj etmesi gerekiyor.
Bagaj tabanının altında aracın devrelerinden tamamen bağımsız ve başka bir harici kabloyla şarj edilebilen ayrı bir akü bulunuyor. Aracı bütçeye uygun olarak yeniden üreten FD Servis Praha şirketinden David Maek, araç açıldığında aynı zamanda aracın aküsünden de enerji çekmesi gerektiğini açıklıyor.
Akümülatör nedeniyle inşaatın iki kat ankrajı mümkün olmadığından BN prosedürlerini aptalca ayarlamak zorunda kaldı. Çek Cumhuriyeti'nde benzer bir yapıya sahip ilk otomobildir.
Bu kategoride otomobil firmaları içten yanmalı motorlardan tamamen çekilmeyi planlıyor, dolayısıyla elektrikli araçlara geçiş gelecekte belirlenecek. Dergi editörü Libor Seneta'ya göre arabanın trafikte nasıl davranacağını görmek için bunu denemek istedik.
Ölü bir arabaya ihtiyacımız var
Elektrikli bir otomobilin temel avantajı, girişten sonraki ilk saniyeden itibaren performans göstermesi ve daha ucuz çalışması olmalıdır. Arabayı kurtarma sahasına götürmek, yoğun trafikte çok fazla iş gerektirir ve sekiz ay boyunca genel bakım yaptırmanız veya motor değiştirmeniz gerekip gerekmediği önemli değildir.
Kapı zili çalınca soğuk arabaya atlıyorum, oldukça yavaş gidiyor, yani fren gazı. 5, 10, 15 kilometre yol gidiyor ve ardından 25 dakika mst'de çalışıyor ve araba soğuyor. Rejim yine aynı. Seneta, bunun kısa bir sürüş anlamına geldiğini ve tam olarak hassas olmadığı anlamına geldiğini açıklıyor.
Keskin, iyi ivmelenen ve garajdan çıktıktan hemen sonra bu yöne gidebilen bir araca ihtiyacımız var, diye kabul ediyor Truhl.
Yeni elektrikli otomobilin üretimi de iki milyon krona mal oldu. Cüzdana göre bu, benzer donanıma sahip Kodiaq'tan yaklaşık onda bir daha fazla. Ancak şimdilik diğer elektrikli otomobillerin alımını tamamlamayın. Tecrübeden sonra karar veriyorlar.