Hradec'te toplu taşıma daha pahalı hale geldi. Eleştirmenler check-in sisteminin yavaş olduğundan şikayet ediyor

IstAh

Member
Doğru fiyatı verdi, çok dramatik değil, fiyatlar yüzde 10 ve yüzde 30 oranında artıyor. Taşımacılık şirketi ve şehir bu yıl kârında 12 milyon kron artış görecek. Bagaj için temel ön koşul yolcu sayısıdır. Ancak 36,4 milyonun altına düşüş ağır bir darbe olabilir.


Büyük bir adım, banka kartıyla nakitsiz ödeme yapılmasına olanak tanıyan yeni bir check-in sisteminin uygulamaya konmasıdır. Ayrıca bölgesel ulaşım sistemi Iredo veya Çek demiryollarının kartlarıyla da iletişim kurabilecek.


Ancak gezginlerin cesaretini kırabilecek kakalar var. Örneğin yoğun saatlerde tüm yolcuları idare ederken sistemin yavaş olması.


Check-in tesislerinde genellikle uzun kuyruklar oluşuyor. Bunun sorumlusu kısmen yolcuların kendisidir, ancak esas olarak sistemin yavaş tepki vermesidir. Yargıç Novy Hradec ile terminal arasında her gün 2. hatta seyahat eden Dominik Zelen, “Rahat bir şey değil, her şeyi kontrol ettikten sonra iki durak arasındaki rotayı takip etmek ve sonra tekrar yola çıkmak zorundayım” dedi.


Seçmen protokolünden, on soyundan gelen tek belediye meclis üyesinin Ocak ortasında sağlık bakanlığına karşı çıkan Ale Dohnal (Pirti) olduğu ortaya çıktı. Esas olarak sistemin eksikliklerine dikkat çekiyor:

Önceki belediye yöneticisinden sipariş edilen check-in sisteminde bir takım hatalar var. Esas olarak, sen ve Brno ile karşılaştırıldığında, dayanılmaz derecede yavaş ve biz sadece nakliye şirketinin yöneticisinden şikayetler duyuyoruz, bu yüzden düzeltilemez. Sadelik ve şeffaflık, dünya çapındaki tüm nakliye şirketlerinin fiyatlarının temeli olmalıdır. Hradec'te belirli bir bileti iki anlaşılmaz şekilde ödeyeceğiz. O kadar kabul edilemez ki nakliye şirketi bile bunu yolculara açıklayamıyor. Aşağıdaki sitede kısa bir cümle buldum.


Hızlandırılmış üzerinde çalışılıyor



Nakliye şirketinin editörü Zdenk Abraham fiyat değişikliği bekliyordu ancak yalnızca check-in sisteminin eksikliklerini belirledi ve test operasyonu sistemi yeni bir başlangıç için hazırladı.



Nakliye Şirketi sorunları ortadan kaldıracağımızın sözünü veriyor


Hradec taşımacılık şirketi yeni toplu taşıma taşıma sisteminin lansmanını değerlendirdi 1 Cuma'dan bu yana pek çok sorun yaşadılar.

Artık sistem tedarikçisiyle eme ve küçük şeylere ince ayar yapınancak yeni tarifeye göre kontrol edildiğinde çalışması gerekir. Toplu taşımada yolcu giriş hızına rağmen tarife değişikliğinin eşiğindeydikHradec Krlov şehrinin Taşımacılık Şirketinin pazarlama başkanına Frantiek Meduna.

Cuma günü şirket, HopOn'un zaman biletlerine yönelik mobil uygulamasının bazı yolcular için çalışmadığını bildirdi. Kanun devam ediyor.

Time Pass satın alınması amacıyla faaliyette kalan HopOn mobil uygulaması, iOS işletim sistemine sahip iPhone'larda çalışıyor. Android işletim sistemine sahip telefonlarda, yeni müşteriler için veya ödeme kartlarını herhangi bir nedenle uygulamadan kaldıran siparişler için her zaman banka ödeme kartlarını kabul ediyoruz. Frantiek Meduna, o zaman burada da tamamen işlevsel olması gerektiğini yazıyor ve ona göre şirket, yaşanan zorluklardan dolayı özür diliyor.


Başlangıçtan itibaren hızlı bir şekilde çalışıyoruz. Ancak sistemin oldukça karmaşık ve gelişmiş olduğunun farkına varmak gerekir. Zdenk Abraham, hem şehir kartını hem de banka kartını kullanacağımızı, buna Iredo kartının da ekleneceğini ve gelecekte bağlantılı Çek demiryollarını veya Pardubice kartlarını da davet edebileceğimizi söyledi.


Check-in hemen yapılamaz. Kent içi toplu taşımanın bölgelere entegrasyonu daha yeni başladı, biz buna hazırız ama netleşmesi ne yazık ki bir süre gecikti. Editör Abraham, yedi yaşındayken hapishanedeyken şimdi on yaşında olduğumuzu açıkladı.


Ne kadardır? Karanlığa adım atın



Meclis Üyesi Ale Dohnal, beklenen yaklaşık 12 milyon kron miktarına bile karşı çıktı.


Sağlık sisteminin borulara ne yaptığını bilmememiz endişe verici. Örneğin nakliye şirketi on dakika içinde kaç sefer yapıldığını bilmiyor. Otobüsle Silezya banliyösünden Grand'a veya merkezden Ndra'ya on dakikada ulaşabilirsiniz. Sağlık hizmetlerine karşı çıkan tek meclis üyesi, sağlık hizmetlerine kaç milyon harcayacağımız fikrinin karanlıkta kaldığını belirtti.


Genellemenin doğru olduğunu düşünüyorum ama nakliye şirketinin bir bütün olarak nasıl çalıştığı ve nasıl bir hizmet sunduğu çok daha önemli. Ve orada dur. Ne yazık ki Hradek toplu taşıma, bilet fiyatlarına rağmen çok sayıda çalışan veya okuyan insan için uygun bir alternatif değil. Dohnal, sorunun güzergah hattı veya tren ile toplu taşıma arasındaki yanlış geçişlerden kaynaklandığını söyledi.


MHD'de başlangıçtan itibaren fiyatların son kez hareket ettiği 2016'dan bu yana en fazla değişikliği göreceksiniz. Temel tarifede 14 krondan 25 krona hoş olmayan bir artış ama diğer yandan bunun bir faydası da olmalı. Bu ücret, saatin tamamı için ödenecek ve bu süre içinde seyahat eden yolcular, günün ücretini ödemeyecektir.


Zaman geçişlerinin fiyatları da artıyor, örneğin temel ron kuponu 3.700 krondan 4.070 krona çıkıyor. 15 ila 26 yaş arası bir öğrenci 1.480 kron yerine 1.950 kron ödeyecek. Yirmi dört saatlik günlük ücret 80 krondan 100 krona, çeyrek günün ücreti ise 130 kron artarak 1.420 krona düşecek. 15 yaşın altındaki çocuklar için yıllık ehliyet 1.480 krondan 1.550 krona düşecek.


Şehir, sıfırdan seyahat ederken, nakliye şirketinin işletme kayıplarını eşitlemek için uçuş sübvansiyonunu aynı seviyede, yani 380 milyon kronda tutacak. Ayın sonunda, halef olan 34 temsilcinin tümü tazminatı onayladı.


Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Miroslav Hlouek'e (ODS) göre 2024 yılı, taşınan insan sayısının covid öncesi seviyelere dönüş ile karakterize edilecek.


Analiz talebinde bulunduk ama güneşi görmediğimiz için fiyatın ortaya çıkıp çıkmayacağını bilmiyoruz. Ancak enflasyonu karşılayacağını düşünmüyorum, belki yüzde birkaç olabilir. Yani 380 milyonun gerçekten düşük olduğunu söyleyebilirim. Nakliye şirketi dahili olarak kapsamlıdır. Taşımacılık şirketinin geleceği hakkında bir tartışma bekliyorum çünkü bir yıl daha geçti ve bölgesel taşımacılıkla entegrasyon dışında her şey aynı. Daha yüksek bir miktarla, örneğin 400 milyonla uğraşmamız gerekir, Pavel Marek (EVET) 380 milyon PSPV'den şüpheliydi.