Şu anda Hradec'te bulunan sürücüler, bisikletçiler ve aptallar çeşitli trafik kapatmalarından ve engellerden geçiyor, böylece kendilerini kötü niyetli bir stratejik avın içindeymiş gibi hissedebiliyorlar.
Üniversite hastanesinin Milet otoparkı, iki buçuk yıldır planlanan onarım çalışmalarının başladığı 2 Nisan'dan itibaren büyük bir binaya dönüştü. İnşaat işçileri Hradeck Caddesi'nin 200 metrelik bölümünde yolu kesti, kazıcılar üniversite kampüsünün otoparkında çalışıyor, diğer tarafta ise eski binanın yıkımı sürüyor.
Ancak burada trafik kıyameti yaşanmıyor ve U Soutoku köprüsündeki geleneksel sütunda direksiyon başında bir dakika boyunca kimseyi rahatsız etmiyor. aptallar alıştı ve çoğunlukla alternatif rotalarda yolculuk yapmayı öğrendi.
Pazartesi günü ve etkinlik sonuna kadar en çok ziyaret edilenlerden yalnızca biri kapalıydı. Prag Köprüsü'nün Elbe köpeği hakkında yaklaşık olarak tahmin edilen dedikodu, büyük bir karışıklığın işaretiydi ve Pazartesi sabahı bunu doğruladı.
Sanki karakterler yokmuş gibi
Mosteck ulica ve Gorovy'den köprünün her iki girişinde de, girişin hasar gördüğünü gösteren, gözle görülemeyen işaretler var. Sadece on dakika içinde çantayı neredeyse bin kişi gördü, ardından çift araba köprünün önüne yuvarlandı. Bu fikri karıştırdılar ve aceleyle navigasyonda uygun bir rota aradılar.
Yanımdan bir otobüs geçti ve hasar izlerini göremedim. Üzgünüm ve Urit'e döndüğümde farklı bir rota izleyeceğim, kapalı köprünün hemen arkasında gökyüzüne park eden yirmili yaşlarındaki bir kadından özür dileyeceğim.
Kimseyi tehlikeye attım mı? HAYIR! Yani hiçbir şey değil. Zaten burada kimse çalışmıyor, PPL uzatma tedarik şirketinin inşaatını suçladı, diğer yandan kapalı köprünün önüne gaz ekledi, ancak hemen Gorov'a sert bir şekilde fren yaptı ve yol kenarında durdu. Sabahın erken saatlerinde bir polis devriyesi vardı ve aptallar etkisiz hale getirildi, ancak onun ayrılmasından hemen sonra sanki işaretler ortadan kalkmış gibiydi.
Prask köprüsünde kapatma (kırmızı amblem), Mileta kavşağında trafik kısıtlanmıştır (mavi amblem):
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
Milet köprüsüne alternatif olarak sunulan Prask köprüsü ise bir haftadan kısa süre hizmet verdi. Kırmızı dönemin sonuna kadar yakındaki Tyrv köprüsünün durması gerekecek ve Adalbertino yakınındaki yoğun kavşak da dahil olmak üzere trafik akışının Tylovo nbe ve Diviova Caddesi'nden temizlenmesi gerekecek.
Pazartesi günü kapatılan ilk köprü, Moravska Pedmst ve Malovice'den gelen Milet köpeğinin gözdesi oldu. Üniversite hastanesinde beklenen terden kaçınmak için Na Kotli yurdu yakınındaki kavşakta Orlici ile Brnnská caddesi ve Moravská köprüsüne devam ettiler.
Hradec Krlov'daki trafiğin akıllı bir organizma gibi çalıştığı ortaya çıktı. Mileta olayının başlamasından sonraki ilk iki gün Brnnsk Caddesi'nde adım adım yürüyen sütunlar oluşurken, şimdi halk farklı bir rota, belki de Maloviç üst geçidini buldu.
Otopark her gün arabalarla dolu
Ancak aynı zamanda Mileta çözülmemiş başka bir sorun daha yarattı. Brnnsk Caddesi'ne doğru, Heyrovskho ve 17. Kasım sokaklarında gümrük vergisi olarak bir bisiklet koleksiyonuna sahip olan yüzlerce araba var. Mümkün olan tek giriş, canlı bitki bahçesi ile itfaiye istasyonu arasındaki Botanick caddesidir.
Sonunda Pajkrov Flona olan bu yerel cadde, yalnızca işlek bir caddeye değil, aynı zamanda aranan bir otoparka da dönüştü. Uzun, orta ve özel bisikletlerden oluşan blokun yanı sıra, burada yeşil alana ve kaldırımlara, hatta çoğu zaman hasarlı stop tabelalarına bile park ediliyorlar.
Ve tüm kompleksin dışına ancak Hradeck Caddesi'nin kazılmamış kısmına doğru caddeden yürüyerek çıkabildiğiniz için bloğun tamamı bir hamamla çevrilidir. Sabahın erken saatlerinden itibaren araçlar kalabalıklaşıyor, öğleden sonra ise araç akışı yeniden akmaya başlıyor ve Brno'da kısa süreli trafik çökmesine neden oluyor.
Eğer araba kullanmak zorunda olmasaydım, bu uzun ve maceralı yolculuk için kendimi affedebildiğim için çok mutlu olurdum. Ama başka türlü olamaz, bu yüzden sabah erkenden ve öğleden sonra sinirlerimi bozuyorum ve kabinlerde çok fazla zaman geçiriyorum, dedi Marcela vandov.
Kapalı panel mi? Biz buna alıştık
Brnnsk mi Beneova tda gibi yaygın şaraplar. Geçtiğimiz hafta Mileta'da yapılan onarımlar ve kurtarma merkezine yapılan kapalı panel inişi, on yıllardır kritik kavşağa bu şekilde giden birçok insanın sinirlerini bozdu. Ancak burada rüzgar buna sadece bir hafta içinde alıştı ve birçok yerel odadan yalnızca biri panelin dışına çıktı.
Kapalı iniş sakıncalıdır ve doğrudur. Miletu’ya arabayla gitmek istediğimde bu bazen çeyrek saatlik bir yolculuk anlamına geliyor. Acil servise gitmeden önce son panelde Renata Rmkov, buradaki araç trafiğinin birkaç kez azalması harika, diye övdü.
Panel yoluna giden kısayol artık geçmişte kaldı, çünkü 2026'nın sonuna kadar 2026'nın sonuna kadar sürmeyecek. Daha sonra Zborovská caddesinde Beneov caddesine yeni bir bağlantı açılacak.
Üniversite hastanesinin Milet otoparkı, iki buçuk yıldır planlanan onarım çalışmalarının başladığı 2 Nisan'dan itibaren büyük bir binaya dönüştü. İnşaat işçileri Hradeck Caddesi'nin 200 metrelik bölümünde yolu kesti, kazıcılar üniversite kampüsünün otoparkında çalışıyor, diğer tarafta ise eski binanın yıkımı sürüyor.
Ancak burada trafik kıyameti yaşanmıyor ve U Soutoku köprüsündeki geleneksel sütunda direksiyon başında bir dakika boyunca kimseyi rahatsız etmiyor. aptallar alıştı ve çoğunlukla alternatif rotalarda yolculuk yapmayı öğrendi.
Pazartesi günü ve etkinlik sonuna kadar en çok ziyaret edilenlerden yalnızca biri kapalıydı. Prag Köprüsü'nün Elbe köpeği hakkında yaklaşık olarak tahmin edilen dedikodu, büyük bir karışıklığın işaretiydi ve Pazartesi sabahı bunu doğruladı.
Sanki karakterler yokmuş gibi
Mosteck ulica ve Gorovy'den köprünün her iki girişinde de, girişin hasar gördüğünü gösteren, gözle görülemeyen işaretler var. Sadece on dakika içinde çantayı neredeyse bin kişi gördü, ardından çift araba köprünün önüne yuvarlandı. Bu fikri karıştırdılar ve aceleyle navigasyonda uygun bir rota aradılar.
Yanımdan bir otobüs geçti ve hasar izlerini göremedim. Üzgünüm ve Urit'e döndüğümde farklı bir rota izleyeceğim, kapalı köprünün hemen arkasında gökyüzüne park eden yirmili yaşlarındaki bir kadından özür dileyeceğim.
Kimseyi tehlikeye attım mı? HAYIR! Yani hiçbir şey değil. Zaten burada kimse çalışmıyor, PPL uzatma tedarik şirketinin inşaatını suçladı, diğer yandan kapalı köprünün önüne gaz ekledi, ancak hemen Gorov'a sert bir şekilde fren yaptı ve yol kenarında durdu. Sabahın erken saatlerinde bir polis devriyesi vardı ve aptallar etkisiz hale getirildi, ancak onun ayrılmasından hemen sonra sanki işaretler ortadan kalkmış gibiydi.
Prask köprüsünde kapatma (kırmızı amblem), Mileta kavşağında trafik kısıtlanmıştır (mavi amblem):
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
Milet köprüsüne alternatif olarak sunulan Prask köprüsü ise bir haftadan kısa süre hizmet verdi. Kırmızı dönemin sonuna kadar yakındaki Tyrv köprüsünün durması gerekecek ve Adalbertino yakınındaki yoğun kavşak da dahil olmak üzere trafik akışının Tylovo nbe ve Diviova Caddesi'nden temizlenmesi gerekecek.
Pazartesi günü kapatılan ilk köprü, Moravska Pedmst ve Malovice'den gelen Milet köpeğinin gözdesi oldu. Üniversite hastanesinde beklenen terden kaçınmak için Na Kotli yurdu yakınındaki kavşakta Orlici ile Brnnská caddesi ve Moravská köprüsüne devam ettiler.
Hradec Krlov'daki trafiğin akıllı bir organizma gibi çalıştığı ortaya çıktı. Mileta olayının başlamasından sonraki ilk iki gün Brnnsk Caddesi'nde adım adım yürüyen sütunlar oluşurken, şimdi halk farklı bir rota, belki de Maloviç üst geçidini buldu.
Otopark her gün arabalarla dolu
Ancak aynı zamanda Mileta çözülmemiş başka bir sorun daha yarattı. Brnnsk Caddesi'ne doğru, Heyrovskho ve 17. Kasım sokaklarında gümrük vergisi olarak bir bisiklet koleksiyonuna sahip olan yüzlerce araba var. Mümkün olan tek giriş, canlı bitki bahçesi ile itfaiye istasyonu arasındaki Botanick caddesidir.
Sonunda Pajkrov Flona olan bu yerel cadde, yalnızca işlek bir caddeye değil, aynı zamanda aranan bir otoparka da dönüştü. Uzun, orta ve özel bisikletlerden oluşan blokun yanı sıra, burada yeşil alana ve kaldırımlara, hatta çoğu zaman hasarlı stop tabelalarına bile park ediliyorlar.
Ve tüm kompleksin dışına ancak Hradeck Caddesi'nin kazılmamış kısmına doğru caddeden yürüyerek çıkabildiğiniz için bloğun tamamı bir hamamla çevrilidir. Sabahın erken saatlerinden itibaren araçlar kalabalıklaşıyor, öğleden sonra ise araç akışı yeniden akmaya başlıyor ve Brno'da kısa süreli trafik çökmesine neden oluyor.
Eğer araba kullanmak zorunda olmasaydım, bu uzun ve maceralı yolculuk için kendimi affedebildiğim için çok mutlu olurdum. Ama başka türlü olamaz, bu yüzden sabah erkenden ve öğleden sonra sinirlerimi bozuyorum ve kabinlerde çok fazla zaman geçiriyorum, dedi Marcela vandov.
Kapalı panel mi? Biz buna alıştık
Brnnsk mi Beneova tda gibi yaygın şaraplar. Geçtiğimiz hafta Mileta'da yapılan onarımlar ve kurtarma merkezine yapılan kapalı panel inişi, on yıllardır kritik kavşağa bu şekilde giden birçok insanın sinirlerini bozdu. Ancak burada rüzgar buna sadece bir hafta içinde alıştı ve birçok yerel odadan yalnızca biri panelin dışına çıktı.
Kapalı iniş sakıncalıdır ve doğrudur. Miletu’ya arabayla gitmek istediğimde bu bazen çeyrek saatlik bir yolculuk anlamına geliyor. Acil servise gitmeden önce son panelde Renata Rmkov, buradaki araç trafiğinin birkaç kez azalması harika, diye övdü.
Panel yoluna giden kısayol artık geçmişte kaldı, çünkü 2026'nın sonuna kadar 2026'nın sonuna kadar sürmeyecek. Daha sonra Zborovská caddesinde Beneov caddesine yeni bir bağlantı açılacak.