Orijinal programa göre, stadyumun 30 Haziran’a kadar hazır olması gerekiyordu, ancak iki kişilik son tarih 31 Haziran’a kaydırıldı.
Bununla birlikte, en yüksek puanlar için yapılan çekiliş bile kaybedildi, bu nedenle Hradec açık havada iki tur oynayacak: Slavia’da ve Pilsen’de.
O zaman evde büyük bir ihtişamla başlamalısın. Jane…
Bunun mümkün olmama riski vardır. Stadyum bu güne kadar sözleşme anlamında hala bitmedi ve kanaatimizce sözleşme bitiminde yer alması için onaya hazır değil. Yatırımlardan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Luk Dek Çarşamba sabahı bir gazeteye verdiği demeçte, son tarih konusunda şüphelerim var. Stadın sahibi belediye.
Yüklenicinin devreye alma dahil inşaatı tamamlaması gerektiğini hatırlattı. Ele’deki inşaat konsorsiyumundan sonra, Strabag acentelik şirketi TK kurulur.
Dka’ya göre inşaat için yeterli levha yok. Ona göre binanın müteahhidi, dış denetimden sonra onay için gerekli olan itfaiyenin onay görüşünü almamıştır.
Ahırdaki sazları 3 Nisan’da, yeşilliklerle birlikte Nisan sonunda ektiler.
Yangın ve Kurtarma Servisi, bu ziyaretin başarısız olduğunu açıkladı. Burada bizim görüşümüze göre, inşaat ekibi tarafından büyük bir nihai onay süresi risk altındadır. Dek, tüm testlerin sözde birinci mal üzerinde yapılması gerektiğinde programı bu şekilde sıkılaştırmanın nispeten riskli bir iş olduğunu söyledi.
Ona göre belediye, 5 Ağustos’ta statta oynanacak maç için elinden geleni yapacak. M tam B.
Bir varyant, inşaat için izin verilen sözde yaya bölgesinde sadece stadyumun futbol sahasının faaliyette olması olabilir. Bu aynı zamanda tribünleri ve gastro bölümünü de içerir, ancak örneğin birinci lig takımı için önemli olmayacak olan yatakhaneler ve stadyumdaki kulüpleri içermez.
İşe yaramasaydı, kulüp için gerçek bir sorun olurdu. Tekrar barınağa gitmesi gerekecekti. Son iki yıldır Mlad Boleslav’ı buldu, ancak yerel kulüple stadyumu kendi sahasındaki maçlar için kullanmak için bir sözleşmesi yoktu.
Peki nerede? Pilsen’de. Bu sadece aşırı bir seçenek. Sorun şu ki, Trunčov’un stadyumunda Budjovice ile tek maçı oynayacak olsaydı, lisans sözleşmesine ve Lig Futbol Federasyonu’nun (LFA) kurallarına göre tüm sonbaharı orada oynamak zorunda kalacaktı. Bir avuç adam bunun bir futbol felaketi olacağını söyledi.
Hradec Krlov’dan Plzeň’e karayolu ile iki yüz kilometre uzaklıktadır. Ama hayranlar oraya gitmeye istekli olur mu? Mantıken bu, kulüp bütçesinde toplamda 600 bin kron olarak tahmin edilen harcamalar anlamına da gelir.
Satılan kalıcı biletler ve skybox sözleşmeleri ile başka bir sorun ortaya çıkacaktır. Hlouek, yatırımların sıçrayacağını, şaraptan sonra kesinlikle uygulanacağını, bu durumun yeri olmadığını söyledi.
Ancak bir tane daha var: Hradec 3. tur düellosunu erteleyebilir ve onayın bir sonraki iç saha maçından önce yapılmasını umabilir. Budjovice’lerle görev değiş tokuşu yapmak isterdim ama bu daha karmaşık.
Arenanın vergisiz 650 milyon kronluk inşaatı Ağustos 2021’de başladı, geçerli sözleşmeye göre 30 Haziran’a kadar tamamlanması gerekiyordu. İnşaatçılar bu süreyi karşılamadı ve belediye hala binanın 31 Nisan’a kadar bitirilmesi gerektiğini belirtiyor.
Belediye, 1966’dan kalma yarı yıkılmış spor stadyumunun yerine 15 yıldır inşaat hazırlığı yapıyor. Stadyum, uluslararası maçlar için stadyum olan UEFA kategori 4’ü karşılamalıdır. Kapasite 9.300 divk’dir.
Bununla birlikte, en yüksek puanlar için yapılan çekiliş bile kaybedildi, bu nedenle Hradec açık havada iki tur oynayacak: Slavia’da ve Pilsen’de.
O zaman evde büyük bir ihtişamla başlamalısın. Jane…
Bunun mümkün olmama riski vardır. Stadyum bu güne kadar sözleşme anlamında hala bitmedi ve kanaatimizce sözleşme bitiminde yer alması için onaya hazır değil. Yatırımlardan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Luk Dek Çarşamba sabahı bir gazeteye verdiği demeçte, son tarih konusunda şüphelerim var. Stadın sahibi belediye.
Yüklenicinin devreye alma dahil inşaatı tamamlaması gerektiğini hatırlattı. Ele’deki inşaat konsorsiyumundan sonra, Strabag acentelik şirketi TK kurulur.
Dka’ya göre inşaat için yeterli levha yok. Ona göre binanın müteahhidi, dış denetimden sonra onay için gerekli olan itfaiyenin onay görüşünü almamıştır.
Ahırdaki sazları 3 Nisan’da, yeşilliklerle birlikte Nisan sonunda ektiler.
Yangın ve Kurtarma Servisi, bu ziyaretin başarısız olduğunu açıkladı. Burada bizim görüşümüze göre, inşaat ekibi tarafından büyük bir nihai onay süresi risk altındadır. Dek, tüm testlerin sözde birinci mal üzerinde yapılması gerektiğinde programı bu şekilde sıkılaştırmanın nispeten riskli bir iş olduğunu söyledi.
Ona göre belediye, 5 Ağustos’ta statta oynanacak maç için elinden geleni yapacak. M tam B.
Bir varyant, inşaat için izin verilen sözde yaya bölgesinde sadece stadyumun futbol sahasının faaliyette olması olabilir. Bu aynı zamanda tribünleri ve gastro bölümünü de içerir, ancak örneğin birinci lig takımı için önemli olmayacak olan yatakhaneler ve stadyumdaki kulüpleri içermez.
İşe yaramasaydı, kulüp için gerçek bir sorun olurdu. Tekrar barınağa gitmesi gerekecekti. Son iki yıldır Mlad Boleslav’ı buldu, ancak yerel kulüple stadyumu kendi sahasındaki maçlar için kullanmak için bir sözleşmesi yoktu.
Peki nerede? Pilsen’de. Bu sadece aşırı bir seçenek. Sorun şu ki, Trunčov’un stadyumunda Budjovice ile tek maçı oynayacak olsaydı, lisans sözleşmesine ve Lig Futbol Federasyonu’nun (LFA) kurallarına göre tüm sonbaharı orada oynamak zorunda kalacaktı. Bir avuç adam bunun bir futbol felaketi olacağını söyledi.
Hradec Krlov’dan Plzeň’e karayolu ile iki yüz kilometre uzaklıktadır. Ama hayranlar oraya gitmeye istekli olur mu? Mantıken bu, kulüp bütçesinde toplamda 600 bin kron olarak tahmin edilen harcamalar anlamına da gelir.
Satılan kalıcı biletler ve skybox sözleşmeleri ile başka bir sorun ortaya çıkacaktır. Hlouek, yatırımların sıçrayacağını, şaraptan sonra kesinlikle uygulanacağını, bu durumun yeri olmadığını söyledi.
Ancak bir tane daha var: Hradec 3. tur düellosunu erteleyebilir ve onayın bir sonraki iç saha maçından önce yapılmasını umabilir. Budjovice’lerle görev değiş tokuşu yapmak isterdim ama bu daha karmaşık.
Arenanın vergisiz 650 milyon kronluk inşaatı Ağustos 2021’de başladı, geçerli sözleşmeye göre 30 Haziran’a kadar tamamlanması gerekiyordu. İnşaatçılar bu süreyi karşılamadı ve belediye hala binanın 31 Nisan’a kadar bitirilmesi gerektiğini belirtiyor.
Belediye, 1966’dan kalma yarı yıkılmış spor stadyumunun yerine 15 yıldır inşaat hazırlığı yapıyor. Stadyum, uluslararası maçlar için stadyum olan UEFA kategori 4’ü karşılamalıdır. Kapasite 9.300 divk’dir.