Mayıs ayının sonunda, Hradec belediye başkanı Pavlna Springerov (HDK), şehir polisine yapay zekayla donatılmış yeni bir aracı iki milyon krondan fazla olmamak üzere satın almayı teklif etti.
Sadece kameralı bir Cam Araba satın almaları, kimlik levhalarının olması, otopark ve davranışların kontrol edilmesi ve fotoğraf ihlalleri, benzeri görülmemiş sayıda yoruma neden oldu. Belediye binasına ve belediye web sitesine gidin.
Şehir sakinleri için ilk başta üzücü, ya da araba sürmek için nasıl para kazanabiliriz. koda, cebin varsa özel bir şirket. Drahomr Pozek Facebook'ta, Zem'in daha fazla paraya ihtiyacı olduğunu, Hradec'in aşağılayıcı bir sürücüyle bile parayı elinden alacağını, sürücünün de çarpacağını yazdı.
Lanet olsun, otopark çok saçma bir fiyata uzun vadeli bir sözleşme kazanan özel bir şirkete gidiyor. Petr Moudr, “Şehir polisi onun için iki dükkanda çalışıyor ve artık şehir bu aracı finanse edecek, emekli maaşları ise yine şehre değil şirkete gidecek” diye yanıtladı.
Jan Ervenka, belki de şehir polisinin ISP'den ikinci bir ödeme alması gerektiğini belirtti.
ISP'ye göre satın alınsın mı?
Vtina'nın yorumlarının ortak bir yanı var: Hradec ile ISP şirketi arasında 2036 yılına kadar ödenmesi gereken imtiyaz sözleşmesinin eleştirilmesi. Vronch'a göre özel şirketin başlangıçta 18 milyon kron karı vardı.
Sözleşmeyi revize etmeye yönelik son girişim on yıl önce dönemin belediye başkanı Zdenk Fink (HDK) tarafından yapılmıştı. Yalnızca ISP'nin yüzde 51 hissesini 53 milyon kron karşılığında satın alma teklifi belediye meclisinin karşısına çıktı ve konseye sunulmadı. O zamandan beri aynı film Hradec Koalition'da düzenli olarak ortaya çıktı.
Şimdi haberleri tekrar alın. Web sitesi için kameralı arabanın gecikmesinden değil, şehrin vizyonu sayesinde trafik sıkışıklığında bile ücretli kadını paylaşabiliyorum ve Hradec'teki ISP'yi düşünüyorum.
ISP'ye göre o sırada onu geri satın almanın mümkün olmaması büyük bir stratejik hataydı çünkü o sırada koalisyondan biri onu düşürmüştü. Gerçekten tarihi bir olaydı. Bizim için de henüz karanlık, konuşalım ama şartların nasıl olacağı meselesi. ISP bölgesi dışında bir park sistemi hazırlıyoruz, bu yüzden lütfen endişelenmeyin. ISP'nin bazı bağları var, diyen Pavlna Springerov, Slezské Pedmst'teki üç yüz araçlık Roberk otoparkının inşaatını hatırlattı.
Park etme ve yol üzerinde
Sözleşmelerdeki bazı değişikliklerin asgari düzeyde revize edilmesine ihtiyaç duyulacağı bir sır değil. Yeni otopark konseptinin sonbaharda tanıtılması planlanıyor. Özellikle ilk değişiklik, ISP bölgesinin dışına park etmenin doğuşu olacak. Uzun bir süre boyunca sorunlar tekelin himayesi dışındaydı, özellikle de iletişim alanında. Ücretli site Silezya, Praska ve Moravia Pedmst'te, Kukleny ve Malovice'de popüler olmayan bir yenilik haline gelebilir.
Araçların otoparklara bağımlı olduğu bilinen diğer lokasyonlara da park sistemi kurmak istiyoruz. ISP şirketinin kurulduğu zamankine benzer bir etki yaratalım. İşte o zaman arabalar ve enkazlar sokaklardan kayboldu. Aynı zamanda yüksekliği 5 metreyi aşan otoparkı da yıkmak istiyoruz. Oradaki park yeri her zaman milyarlarca araba için ayrılmıştır. Ulaştırma alanından sorumlu Başbakan Yardımcısı Miroslav Hlouek (ODS), “Biz esas olarak mesai saatleri dışında, gün içinde insanların iş adamları veya teslimatçı tarafından alınabileceği konularla ilgileniyoruz” dedi.
Araba ikisini ve gerisini halledecek
Küçük bir olayla büyük bir otopark tartışması başladı. Konsey, mobil hizmetlerin modernizasyonunu ve yeni suç önleme asistanlarını kamuoyu önünde bir övgü mektubuyla onayladı. Ancak ücretli park işaretlerinin etkin bir şekilde izlenmesi için kameralı ve yapay zekalı bir araba satın alınması karşımıza çıktı.
Nkte Hradean onu ISP şirketinin kölesi ve fikir tuzağı olarak görüyor ancak şehre göre 2,2 milyon kronluk bu yatırım sadece baskıcı nitelikte olmayacak. Partiler için akıllı bir arabanın geliştirilmesine ilişkin tartışmalar iki yıl önce, şehir polisinin mevcut Belediye Başkan Yardımcısı Miroslav Hlouek tarafından komuta edilmesiyle başladı.
Her ne kadar bu sistem otopark ücretinin ödenmesi işini üstlense de asıl amaç sitenin kapasitesini sahadaki diğer faaliyetler için serbest bırakmaktır. Vekil, son zamanlarda sitede çok fazla trafik olduğunu ve sadece bunun iki tanesini serbest bıraktığını ve ISP'nin hem içindeki hem de dışındaki otoparkı kontrol eden devriyeleri serbest bıraktığını söyledi.
Ona göre cezalar makul: Sistemin topladığı tüm verilerle pratikte olduğu kadar istatistiksel olarak da uzun süre çalışmak mümkün. Örneğin çeşitli park yerlerinin nasıl ve hangi saatlerde dolu olduğunu bize bildirir. Çeşitli yeni otopark sistemlerinin kurulmasında çok faydalı olacaktır.
Şehir polisi editörü Martin Rsk de bunu tamamladı: CamCar saatte 11,5 bin işareti kontrol edebiliyor ve çeşitli ihlal türlerini tespit edebiliyor. Sözlerimizi daha iyi yayabileceğiz ve şehrin diğer yerlerini de ziyaret edebileceğiz.
Sadece kameralı bir Cam Araba satın almaları, kimlik levhalarının olması, otopark ve davranışların kontrol edilmesi ve fotoğraf ihlalleri, benzeri görülmemiş sayıda yoruma neden oldu. Belediye binasına ve belediye web sitesine gidin.
Şehir sakinleri için ilk başta üzücü, ya da araba sürmek için nasıl para kazanabiliriz. koda, cebin varsa özel bir şirket. Drahomr Pozek Facebook'ta, Zem'in daha fazla paraya ihtiyacı olduğunu, Hradec'in aşağılayıcı bir sürücüyle bile parayı elinden alacağını, sürücünün de çarpacağını yazdı.
Lanet olsun, otopark çok saçma bir fiyata uzun vadeli bir sözleşme kazanan özel bir şirkete gidiyor. Petr Moudr, “Şehir polisi onun için iki dükkanda çalışıyor ve artık şehir bu aracı finanse edecek, emekli maaşları ise yine şehre değil şirkete gidecek” diye yanıtladı.
Jan Ervenka, belki de şehir polisinin ISP'den ikinci bir ödeme alması gerektiğini belirtti.
ISP'ye göre satın alınsın mı?
Vtina'nın yorumlarının ortak bir yanı var: Hradec ile ISP şirketi arasında 2036 yılına kadar ödenmesi gereken imtiyaz sözleşmesinin eleştirilmesi. Vronch'a göre özel şirketin başlangıçta 18 milyon kron karı vardı.
Sözleşmeyi revize etmeye yönelik son girişim on yıl önce dönemin belediye başkanı Zdenk Fink (HDK) tarafından yapılmıştı. Yalnızca ISP'nin yüzde 51 hissesini 53 milyon kron karşılığında satın alma teklifi belediye meclisinin karşısına çıktı ve konseye sunulmadı. O zamandan beri aynı film Hradec Koalition'da düzenli olarak ortaya çıktı.
Şimdi haberleri tekrar alın. Web sitesi için kameralı arabanın gecikmesinden değil, şehrin vizyonu sayesinde trafik sıkışıklığında bile ücretli kadını paylaşabiliyorum ve Hradec'teki ISP'yi düşünüyorum.
ISP'ye göre o sırada onu geri satın almanın mümkün olmaması büyük bir stratejik hataydı çünkü o sırada koalisyondan biri onu düşürmüştü. Gerçekten tarihi bir olaydı. Bizim için de henüz karanlık, konuşalım ama şartların nasıl olacağı meselesi. ISP bölgesi dışında bir park sistemi hazırlıyoruz, bu yüzden lütfen endişelenmeyin. ISP'nin bazı bağları var, diyen Pavlna Springerov, Slezské Pedmst'teki üç yüz araçlık Roberk otoparkının inşaatını hatırlattı.
Park etme ve yol üzerinde
Sözleşmelerdeki bazı değişikliklerin asgari düzeyde revize edilmesine ihtiyaç duyulacağı bir sır değil. Yeni otopark konseptinin sonbaharda tanıtılması planlanıyor. Özellikle ilk değişiklik, ISP bölgesinin dışına park etmenin doğuşu olacak. Uzun bir süre boyunca sorunlar tekelin himayesi dışındaydı, özellikle de iletişim alanında. Ücretli site Silezya, Praska ve Moravia Pedmst'te, Kukleny ve Malovice'de popüler olmayan bir yenilik haline gelebilir.
Araçların otoparklara bağımlı olduğu bilinen diğer lokasyonlara da park sistemi kurmak istiyoruz. ISP şirketinin kurulduğu zamankine benzer bir etki yaratalım. İşte o zaman arabalar ve enkazlar sokaklardan kayboldu. Aynı zamanda yüksekliği 5 metreyi aşan otoparkı da yıkmak istiyoruz. Oradaki park yeri her zaman milyarlarca araba için ayrılmıştır. Ulaştırma alanından sorumlu Başbakan Yardımcısı Miroslav Hlouek (ODS), “Biz esas olarak mesai saatleri dışında, gün içinde insanların iş adamları veya teslimatçı tarafından alınabileceği konularla ilgileniyoruz” dedi.
Araba ikisini ve gerisini halledecek
Küçük bir olayla büyük bir otopark tartışması başladı. Konsey, mobil hizmetlerin modernizasyonunu ve yeni suç önleme asistanlarını kamuoyu önünde bir övgü mektubuyla onayladı. Ancak ücretli park işaretlerinin etkin bir şekilde izlenmesi için kameralı ve yapay zekalı bir araba satın alınması karşımıza çıktı.
Nkte Hradean onu ISP şirketinin kölesi ve fikir tuzağı olarak görüyor ancak şehre göre 2,2 milyon kronluk bu yatırım sadece baskıcı nitelikte olmayacak. Partiler için akıllı bir arabanın geliştirilmesine ilişkin tartışmalar iki yıl önce, şehir polisinin mevcut Belediye Başkan Yardımcısı Miroslav Hlouek tarafından komuta edilmesiyle başladı.
Her ne kadar bu sistem otopark ücretinin ödenmesi işini üstlense de asıl amaç sitenin kapasitesini sahadaki diğer faaliyetler için serbest bırakmaktır. Vekil, son zamanlarda sitede çok fazla trafik olduğunu ve sadece bunun iki tanesini serbest bıraktığını ve ISP'nin hem içindeki hem de dışındaki otoparkı kontrol eden devriyeleri serbest bıraktığını söyledi.
Ona göre cezalar makul: Sistemin topladığı tüm verilerle pratikte olduğu kadar istatistiksel olarak da uzun süre çalışmak mümkün. Örneğin çeşitli park yerlerinin nasıl ve hangi saatlerde dolu olduğunu bize bildirir. Çeşitli yeni otopark sistemlerinin kurulmasında çok faydalı olacaktır.
Şehir polisi editörü Martin Rsk de bunu tamamladı: CamCar saatte 11,5 bin işareti kontrol edebiliyor ve çeşitli ihlal türlerini tespit edebiliyor. Sözlerimizi daha iyi yayabileceğiz ve şehrin diğer yerlerini de ziyaret edebileceğiz.