İki ay önce Hradec Krlov'dan bir koalisyon temsilcisine, kuzey çevre yolu ile D11 yolu arasında yeni bir ulaşım bağlantısı kurma çabalarının derhal durdurulması gerektiği söylendi. Çok büyük bir sorun olmamalıydı çünkü bu yerel yeşillerin bir girişimiydi.
Ancak o günden bu yana tek başına yapılan protesto, stratejik öneme sahip iki yol arasındaki bağlantının Ulaştırma Bakanlığı'ndan geçeceği ve planlanan otoparkın aynı olacağı umudunu yok eden bir çığa dönüştü.
Ploti sakinlerinin iki kavşak ve otoparktan oluşan sistem hakkında övgü dolu sözleri yok. Mevcut yol ile Hradec Krlov'un geçişi olacak kuzey teğeti arasındaki bağlantı, kamyonları doğrudan sağa yönlendirecek. Protestocular şehrin birçok değişimle karşı karşıya kalacağı noktaya geldi.
Hala emekli maaşı var
Gerçekten bir sorunum var. Hradec temsilcisi, yolun muhtemelen yeniden çizilmesi gerekeceğini ve bunun muhtemelen daha fazla komplikasyon anlamına geleceğini söyledi.
Ona göre sadece yeni dünyayı doyasıya içmek değil, kuzey teğetindeki bakanlığın sabrı ve emekli maaşları da risk altında. Yollar ve Yollar (SD) editörü Petra Drkulov'un açıklamasına göre 2027 yılında yeniden inşa edilmesi gerekiyor.
SD ile yapılan görüşmelerde temsilci, arazi meclisi için belediye başkan yardımcısını Adam Zruba'yı atadı.
Durum tüm taraflar için karmaşık ve nahoş. Esasen bu, iki ortak çıkarın birbirine karşıt olduğu bir durumdur. Ancak şehir karar verecek bir yargıcın rolünde değil. Bir yanda kentin stratejik öncelikleri yani kuzey teğet inşaatının hızlandırılması ve yeni toprak dolgunun tamamlanması, diğer yanda Hradec Králové Ploti sakinlerinin tutumu bir değişiklik talep ediyor. güzergahın teğet ile birbirine bağlandığını ve işgal edilen otoparkın yıkılacağını söyledi.
Zruba'ya göre teğetin kuzeyindeki rota tartışılmıştı, ancak o sırada neredeyse hiç kimse Plot'tan haber alamadı.
Bu bilgilendirilmiş boşluk için mi?
Muhalif politikacıların da aralarında bulunduğu Zdrav Plotit derneği hiçbir zaman geç olmadığına inanıyor. Geri alınamayacak bir karardan kaçınmamanın daha iyi olduğunu, sıkışıp kaldığına dikkat çekiyor. Dernek, temsilciler önünde bilgisiz olduğunu ve intikam almadığını iddia etti.
Burada onaylarda performans sergiliyoruz. Yardımınız, desteğiniz, yanıtlarınız ve görünür etkinlikleriniz için teşekkür ederim. Martin Havlek, “Sadece uzun bilgi boşluğunun azaldığını varsayabiliriz” dedi.
İki kavşağı dağ demiryoluna benzetti: Bölge sınırlarının çok ötesinde, hatta yurt dışında bile tanınacaklar.
Gecikmiş trafik, hafif sis, olası suç korkusu olaylarını geçti ve planlanan otoparktan bile kaçamadı.
D11 otoyolu açıldığında şehrin buraya bağlanmayacağı en çılgın hayallerimde bile aklıma gelmezdi. Uygun bir park yeri mevcut, yani eğer mc avcısı şehrimizin ana girişinden gönüllü olarak aşağı inerse, park edecek ve onu toplu taşıma hatlarına bineceği ana girişe götürecek trene binecek. Tom Benda, iki kilometrelik tek bir ulaşım sistemini hayal etmenin imkansız olduğunu söyledi.
Hradec Prag değil, Plotit kara bir köprü değil ve tren de metro değil, bu işe yaramayacak. Ancak en endişe verici olan, kaliteli toprağın kaldırılıp yerine asfalt konmasıdır. Benda, “Biz Plotitch olarak kokarca yetiştirmek istemiyoruz” dedi.
İki yıl boyunca öğütmeyi seviyorum
Anlaşılacağı gibi muhalefet de davayı kabul etti. Örneğin temsilci Denis Doksansk (ANO), Adam Zrub'a aktivist geçmişini hatırlattı. Ancak koalisyon, kuzey tanjantının ve otoyol bağlantısının Ulaştırma Bakanlığı tarafından hazırlandığı itirazıyla milletvekilini baltaladı.
Anlamsız bir proje. Kim görmek istiyorsa görsün. Sürülecek ekskavatör veya kamyon yok. Bunu nasıl durduracağımızı konuşmalıyız. Bize sürdürülemez bir emekliliğe mal olacak ve her zaman Hradec'in bir parçasını yok edecek bir katman inşa etmek yerine, zemini tam olarak ele geçirmeliyiz. Doksansk, “İki yıl takılıp kalmayı tercih ederim, sonsuza kadar böyle bir hata yapmam” dedi.
Plotit için ne yaptın Denis? Başbakan Pavlna Springerov (HDK) yanıt verdi.
kimseyi umursamayan biri
Expressor Oldich Vlask (ODS) gergin atmosferi sakinleştirmeye çalıştı. Hayatımda teğetin rotası birkaç kez değişti, ana yola ve Svinar yakınlarında karşı tarafa bağlandı. Arazi Planlama Komitesi başkanını hatırladım, burada SD temsilcilerimiz olduğu ve onlara bunu anlattığımız için öğleden sonra bağlanacağını varsaydık.
Ayrıca karmaşık olmayan bir bağlantı için bağlanmanın mümkün olmamasının nedenlerini de değiştirdi: Uzmanlar, KD'nin uzun menteşesinin bağlanmaya dayanamayacağını söylüyor. Jaro yönünde başka bir kiovaka inşa etmek mümkün ancak mesafeyi belirlerseniz yasa dışıdır. Ve son olarak KD'nin kuzeyinde uzun bir yasayla korunuyorlar. Bu yüzden bu gönderildi.
Beni de rahatsız etmeyen sıra dışı bir şekil. Eğer bunu reddedersek bu en az iki yıllık bir gecikme ve yeni bir proje anlamına gelir. Oldich Vlask, tasarımcılardan herhangi birinin kuzey teğetini birleştirebilmemiz için uzun bir eğri çizip çizemeyeceğini bile bilmiyorum, dedi.
Yüzlercesiyle anlaştı
Sonuç, iki genel ismin ölümüdür: Ploti sakinlerinin onaylamadığı yeni bir arazi yerleşimi. Kuzey çevre yolu için emekli maaşının daha iyi iletişim kuran bir projeye devredilmesi riski Ulaştırma Bakanlığı ile müzakere edilmelidir.
Bunu küçümsemek istemiyoruz ve Ploti sakinlerinin talebini tam olarak anlıyoruz, Ulaştırma Bakanlığı ile temas halindeyiz ve onlarla mümkün olduğunca konuşmak istiyoruz. Bunlardan birine SD'yi de dahil edeceğiz ve bağlantılı seçenekleri birlikte keşfedeceğiz. Adam Zruba, zemin dolgusunu hazırlama veya teğet oluşturma sürecini tehlikeye atmayı veya geciktirmeyi istemeyiz ve istemeyiz, ancak elimizden gelenin en iyisini yapıp yapmadığımızı kendimize bir kez daha sorabiliriz, diye temin etti.
Ancak o günden bu yana tek başına yapılan protesto, stratejik öneme sahip iki yol arasındaki bağlantının Ulaştırma Bakanlığı'ndan geçeceği ve planlanan otoparkın aynı olacağı umudunu yok eden bir çığa dönüştü.
Ploti sakinlerinin iki kavşak ve otoparktan oluşan sistem hakkında övgü dolu sözleri yok. Mevcut yol ile Hradec Krlov'un geçişi olacak kuzey teğeti arasındaki bağlantı, kamyonları doğrudan sağa yönlendirecek. Protestocular şehrin birçok değişimle karşı karşıya kalacağı noktaya geldi.
Hala emekli maaşı var
Gerçekten bir sorunum var. Hradec temsilcisi, yolun muhtemelen yeniden çizilmesi gerekeceğini ve bunun muhtemelen daha fazla komplikasyon anlamına geleceğini söyledi.
Ona göre sadece yeni dünyayı doyasıya içmek değil, kuzey teğetindeki bakanlığın sabrı ve emekli maaşları da risk altında. Yollar ve Yollar (SD) editörü Petra Drkulov'un açıklamasına göre 2027 yılında yeniden inşa edilmesi gerekiyor.
SD ile yapılan görüşmelerde temsilci, arazi meclisi için belediye başkan yardımcısını Adam Zruba'yı atadı.
Durum tüm taraflar için karmaşık ve nahoş. Esasen bu, iki ortak çıkarın birbirine karşıt olduğu bir durumdur. Ancak şehir karar verecek bir yargıcın rolünde değil. Bir yanda kentin stratejik öncelikleri yani kuzey teğet inşaatının hızlandırılması ve yeni toprak dolgunun tamamlanması, diğer yanda Hradec Králové Ploti sakinlerinin tutumu bir değişiklik talep ediyor. güzergahın teğet ile birbirine bağlandığını ve işgal edilen otoparkın yıkılacağını söyledi.
Zruba'ya göre teğetin kuzeyindeki rota tartışılmıştı, ancak o sırada neredeyse hiç kimse Plot'tan haber alamadı.
Bu bilgilendirilmiş boşluk için mi?
Muhalif politikacıların da aralarında bulunduğu Zdrav Plotit derneği hiçbir zaman geç olmadığına inanıyor. Geri alınamayacak bir karardan kaçınmamanın daha iyi olduğunu, sıkışıp kaldığına dikkat çekiyor. Dernek, temsilciler önünde bilgisiz olduğunu ve intikam almadığını iddia etti.
Burada onaylarda performans sergiliyoruz. Yardımınız, desteğiniz, yanıtlarınız ve görünür etkinlikleriniz için teşekkür ederim. Martin Havlek, “Sadece uzun bilgi boşluğunun azaldığını varsayabiliriz” dedi.
İki kavşağı dağ demiryoluna benzetti: Bölge sınırlarının çok ötesinde, hatta yurt dışında bile tanınacaklar.
Gecikmiş trafik, hafif sis, olası suç korkusu olaylarını geçti ve planlanan otoparktan bile kaçamadı.
D11 otoyolu açıldığında şehrin buraya bağlanmayacağı en çılgın hayallerimde bile aklıma gelmezdi. Uygun bir park yeri mevcut, yani eğer mc avcısı şehrimizin ana girişinden gönüllü olarak aşağı inerse, park edecek ve onu toplu taşıma hatlarına bineceği ana girişe götürecek trene binecek. Tom Benda, iki kilometrelik tek bir ulaşım sistemini hayal etmenin imkansız olduğunu söyledi.
Hradec Prag değil, Plotit kara bir köprü değil ve tren de metro değil, bu işe yaramayacak. Ancak en endişe verici olan, kaliteli toprağın kaldırılıp yerine asfalt konmasıdır. Benda, “Biz Plotitch olarak kokarca yetiştirmek istemiyoruz” dedi.
İki yıl boyunca öğütmeyi seviyorum
Anlaşılacağı gibi muhalefet de davayı kabul etti. Örneğin temsilci Denis Doksansk (ANO), Adam Zrub'a aktivist geçmişini hatırlattı. Ancak koalisyon, kuzey tanjantının ve otoyol bağlantısının Ulaştırma Bakanlığı tarafından hazırlandığı itirazıyla milletvekilini baltaladı.
Anlamsız bir proje. Kim görmek istiyorsa görsün. Sürülecek ekskavatör veya kamyon yok. Bunu nasıl durduracağımızı konuşmalıyız. Bize sürdürülemez bir emekliliğe mal olacak ve her zaman Hradec'in bir parçasını yok edecek bir katman inşa etmek yerine, zemini tam olarak ele geçirmeliyiz. Doksansk, “İki yıl takılıp kalmayı tercih ederim, sonsuza kadar böyle bir hata yapmam” dedi.
Plotit için ne yaptın Denis? Başbakan Pavlna Springerov (HDK) yanıt verdi.
kimseyi umursamayan biri
Expressor Oldich Vlask (ODS) gergin atmosferi sakinleştirmeye çalıştı. Hayatımda teğetin rotası birkaç kez değişti, ana yola ve Svinar yakınlarında karşı tarafa bağlandı. Arazi Planlama Komitesi başkanını hatırladım, burada SD temsilcilerimiz olduğu ve onlara bunu anlattığımız için öğleden sonra bağlanacağını varsaydık.
Ayrıca karmaşık olmayan bir bağlantı için bağlanmanın mümkün olmamasının nedenlerini de değiştirdi: Uzmanlar, KD'nin uzun menteşesinin bağlanmaya dayanamayacağını söylüyor. Jaro yönünde başka bir kiovaka inşa etmek mümkün ancak mesafeyi belirlerseniz yasa dışıdır. Ve son olarak KD'nin kuzeyinde uzun bir yasayla korunuyorlar. Bu yüzden bu gönderildi.
Beni de rahatsız etmeyen sıra dışı bir şekil. Eğer bunu reddedersek bu en az iki yıllık bir gecikme ve yeni bir proje anlamına gelir. Oldich Vlask, tasarımcılardan herhangi birinin kuzey teğetini birleştirebilmemiz için uzun bir eğri çizip çizemeyeceğini bile bilmiyorum, dedi.
Yüzlercesiyle anlaştı
Sonuç, iki genel ismin ölümüdür: Ploti sakinlerinin onaylamadığı yeni bir arazi yerleşimi. Kuzey çevre yolu için emekli maaşının daha iyi iletişim kuran bir projeye devredilmesi riski Ulaştırma Bakanlığı ile müzakere edilmelidir.
Bunu küçümsemek istemiyoruz ve Ploti sakinlerinin talebini tam olarak anlıyoruz, Ulaştırma Bakanlığı ile temas halindeyiz ve onlarla mümkün olduğunca konuşmak istiyoruz. Bunlardan birine SD'yi de dahil edeceğiz ve bağlantılı seçenekleri birlikte keşfedeceğiz. Adam Zruba, zemin dolgusunu hazırlama veya teğet oluşturma sürecini tehlikeye atmayı veya geciktirmeyi istemeyiz ve istemeyiz, ancak elimizden gelenin en iyisini yapıp yapmadığımızı kendimize bir kez daha sorabiliriz, diye temin etti.