Nchod’da bile kameralar yollarda çalışıyor. Şehrin para cezası ve ceza sistemi beş milyon kronu buldu, belediye güvenlik para cezaları nedeniyle iki yeni işçi işe aldı, yine de tüm yatırımların bir yıl içinde yapılacağı varsayılıyor.
Aralarında politikacıların da bulunduğu bazı ideologların bir seçenek olduğunu düşündükleri Akıllı Ulaşım Sistemi (IDS), Mayıs ayı sonundan itibaren Hradec Krlov’da da satışa sunulacak. Verilere göre, suç departmanı bir aydan kısa bir süre içinde yaklaşık dört bin suçluyla uğraşmak zorunda kaldı ve bunun karşılığında 2,1 milyon kron akladı. Aslında yarısını pişmanlık duymayan kurbanlardan kazandı.
Sadece Hradet’in sokaktaki sisteme alışmaması ve cezaların düşmesi kuvvetle muhtemel. Belediye binası yaptırımlar sayesinde her ay iki milyon daha zengin olsaydı, IDS yılda 24 milyon kazanırdı. Bu varsayım altında, yatırım yedi yıl sonra kendini amorti etmeye başlayacaktır. IDS’nin inşası ve devam eden işletimi 330,6 milyon dolara mal olacak, ancak şehir yaklaşık 158 milyon kronluk bir sübvansiyon alacak.
Radarm sayesinde 60 milyon
MF DNES, diğer şehirlerle karşılaştırıldığında, Hradec’in kamera kullanımı yoluyla ancak yavaş yavaş zengin olacağını öğrendi. Başka bir yerde çok daha hızlı yapabilirim. Varnsdorf’taki en uzak beş radara. O yıllara göre yetkililer, belediye binasının 34 milyon topladığı 107.000 süratçiyi sadece on ayda yakalamayı başardı.
Beclava’daki radar, dağıtımdaki olağandışı girdileri de halletti. Bir yılda şehrin ana caddesinde 23 milyon kron ödeyen 34.737 kişiyi fotoğrafladı. Anında şehirde 20:00 radarı havada asılı kalıyor. Çevre belediyelerdeki diğer on kameranın yardımıyla bir yılda 40.000 kişinin fotoğrafı çekildi ve belediye binası 29 milyon içki içti.
Dr. Velk Mezi ve kamerasının D1 yolunun yeni onarılan kısmındaki kaydı. Bir yılda 80 yaş üstü 60 bin kurban yakalandı. Vtina 1.000 kron para cezası ödedi, sadece yüzde 15’i reddetti ve doğru kadına gitti. Herkese para verseler 200 milyon civarında start-up’ı olan Mezi 60 milyon zenginleşecek.
Koutnka fikirler için bir tuzak mı?
Ancak bir aydan kısa bir süre içinde 2,1 milyon tutarında para cezası veren Hradec Krlov’a geri dönelim. Hepsine, özellikle alt geçidin kesiştiği Antonna Dvoka ve Koutnkov caddelerinde hız yapmaktan para cezası verildi.
Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Miroslav Hlouek (ODS), Antonna Dvoka Caddesi’nde saatte 50 kilometre olan hız sınırını saatte 110 kilometre hızla aşan bir rekor sahibi bulduk dedi. Ona göre geçişte kırmızı ışıkta tek bir geçiş bile yoktu.
Koutnkov caddesinde belirlenen elli kilometrelik sınırla, yüzlerce para cezasına çarptırılan sürücüye ek olarak, temsilci Denis Doksansk’ın (ANO) geç kalma gibi bir sorunu var.
Bir yönde iki şeridin bile olduğu bir şehirde, hız hayali ve adı bir hiçtir. Yayaların ve trafiğin güvenliğini veya tam tersini desteklemezler. Bunu yalnızca bir fikir tuzağı ve mümkün olduğu kadar çok para cezası toplama çabası olarak görün. Öte yandan otomobillerin şehir içinden daha hızlı geçebilmesinin mantıklı olacağı şehirde Doksansk ortaya çıktı. Ona göre insan tuzakları artık serbest ve sorunsuz ulaşım için bir engel değil.
Bisikletçilere ceza kesilecek
IDS’nin başlangıcında, belediye meclisi toplanan para cezalarını bisikletçilerin bunlardan en fazla yararlanabileceği ulaşım altyapısına geri koymayı kabul etti. Bakan, cezalardan elde edilen gelirlerin maliyetler düşüldükten sonra büyük ölçüde ulaşımın geliştirilmesine, özellikle bisiklet yollarının geliştirilmesine yatırılacağını belirtti.
Moravské Pedmst’teki yüksek bisiklet yollarında, Koruna döner kavşağında veya Villa Anika’da Milet’in mantıksız yeşil dalgalarından veya trafik sıkışıklığından korkan bazı kişilerin itirazlarına rağmen, IDS kısa süre önce 2022 yılının ulaşım inşaatı, teknolojisi, yeniliği genel yarışmasında Ulaşım Telematikleri Derneği (SDT) ödülünü aldı.
Bizim için bunlar, akıllı bir ulaşım sisteminin getirilmesinin anlamlı olduğunun ilk işaretleri. Miroslav Hlouek, işlevleri sayesinde ulaşım hakkında daha sonra kademeli olarak geliştirebileceğimiz ve geliştirebileceğimiz kaliteli verilere sahibiz.
BUT Ulaştırma Fakültesi’nden ekibe göre, bu benzersiz bir ulaşım mühendisliği projesidir: Benzersizliği, hem coğrafi kapsamının karmaşıklığında hem de birkaç farklı ancak birbiriyle ilişkili telematik sistemlerinin entegrasyonunda yatmaktadır. Almanya’da böylesine karmaşık bir projenin Çek Cumhuriyeti topraklarında tek bir asayiş içinde başlatılıp uygulanabileceğini bilmiyoruz. Hradec Krlov, Çek Cumhuriyeti topraklarında bile ve Çek tedarikçilerin yardımıyla, o zamanın modern ulaşım ve telematik sistemleriyle ödün vermeden karşılaştırılabilecek bir sistem inşa etmenin mümkün olduğunu kanıtlıyor.
Aralarında politikacıların da bulunduğu bazı ideologların bir seçenek olduğunu düşündükleri Akıllı Ulaşım Sistemi (IDS), Mayıs ayı sonundan itibaren Hradec Krlov’da da satışa sunulacak. Verilere göre, suç departmanı bir aydan kısa bir süre içinde yaklaşık dört bin suçluyla uğraşmak zorunda kaldı ve bunun karşılığında 2,1 milyon kron akladı. Aslında yarısını pişmanlık duymayan kurbanlardan kazandı.
Sadece Hradet’in sokaktaki sisteme alışmaması ve cezaların düşmesi kuvvetle muhtemel. Belediye binası yaptırımlar sayesinde her ay iki milyon daha zengin olsaydı, IDS yılda 24 milyon kazanırdı. Bu varsayım altında, yatırım yedi yıl sonra kendini amorti etmeye başlayacaktır. IDS’nin inşası ve devam eden işletimi 330,6 milyon dolara mal olacak, ancak şehir yaklaşık 158 milyon kronluk bir sübvansiyon alacak.
Radarm sayesinde 60 milyon
MF DNES, diğer şehirlerle karşılaştırıldığında, Hradec’in kamera kullanımı yoluyla ancak yavaş yavaş zengin olacağını öğrendi. Başka bir yerde çok daha hızlı yapabilirim. Varnsdorf’taki en uzak beş radara. O yıllara göre yetkililer, belediye binasının 34 milyon topladığı 107.000 süratçiyi sadece on ayda yakalamayı başardı.
Beclava’daki radar, dağıtımdaki olağandışı girdileri de halletti. Bir yılda şehrin ana caddesinde 23 milyon kron ödeyen 34.737 kişiyi fotoğrafladı. Anında şehirde 20:00 radarı havada asılı kalıyor. Çevre belediyelerdeki diğer on kameranın yardımıyla bir yılda 40.000 kişinin fotoğrafı çekildi ve belediye binası 29 milyon içki içti.
Dr. Velk Mezi ve kamerasının D1 yolunun yeni onarılan kısmındaki kaydı. Bir yılda 80 yaş üstü 60 bin kurban yakalandı. Vtina 1.000 kron para cezası ödedi, sadece yüzde 15’i reddetti ve doğru kadına gitti. Herkese para verseler 200 milyon civarında start-up’ı olan Mezi 60 milyon zenginleşecek.
Koutnka fikirler için bir tuzak mı?
Ancak bir aydan kısa bir süre içinde 2,1 milyon tutarında para cezası veren Hradec Krlov’a geri dönelim. Hepsine, özellikle alt geçidin kesiştiği Antonna Dvoka ve Koutnkov caddelerinde hız yapmaktan para cezası verildi.
Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Miroslav Hlouek (ODS), Antonna Dvoka Caddesi’nde saatte 50 kilometre olan hız sınırını saatte 110 kilometre hızla aşan bir rekor sahibi bulduk dedi. Ona göre geçişte kırmızı ışıkta tek bir geçiş bile yoktu.
Koutnkov caddesinde belirlenen elli kilometrelik sınırla, yüzlerce para cezasına çarptırılan sürücüye ek olarak, temsilci Denis Doksansk’ın (ANO) geç kalma gibi bir sorunu var.
Bir yönde iki şeridin bile olduğu bir şehirde, hız hayali ve adı bir hiçtir. Yayaların ve trafiğin güvenliğini veya tam tersini desteklemezler. Bunu yalnızca bir fikir tuzağı ve mümkün olduğu kadar çok para cezası toplama çabası olarak görün. Öte yandan otomobillerin şehir içinden daha hızlı geçebilmesinin mantıklı olacağı şehirde Doksansk ortaya çıktı. Ona göre insan tuzakları artık serbest ve sorunsuz ulaşım için bir engel değil.
Bisikletçilere ceza kesilecek
IDS’nin başlangıcında, belediye meclisi toplanan para cezalarını bisikletçilerin bunlardan en fazla yararlanabileceği ulaşım altyapısına geri koymayı kabul etti. Bakan, cezalardan elde edilen gelirlerin maliyetler düşüldükten sonra büyük ölçüde ulaşımın geliştirilmesine, özellikle bisiklet yollarının geliştirilmesine yatırılacağını belirtti.
Moravské Pedmst’teki yüksek bisiklet yollarında, Koruna döner kavşağında veya Villa Anika’da Milet’in mantıksız yeşil dalgalarından veya trafik sıkışıklığından korkan bazı kişilerin itirazlarına rağmen, IDS kısa süre önce 2022 yılının ulaşım inşaatı, teknolojisi, yeniliği genel yarışmasında Ulaşım Telematikleri Derneği (SDT) ödülünü aldı.
Bizim için bunlar, akıllı bir ulaşım sisteminin getirilmesinin anlamlı olduğunun ilk işaretleri. Miroslav Hlouek, işlevleri sayesinde ulaşım hakkında daha sonra kademeli olarak geliştirebileceğimiz ve geliştirebileceğimiz kaliteli verilere sahibiz.
BUT Ulaştırma Fakültesi’nden ekibe göre, bu benzersiz bir ulaşım mühendisliği projesidir: Benzersizliği, hem coğrafi kapsamının karmaşıklığında hem de birkaç farklı ancak birbiriyle ilişkili telematik sistemlerinin entegrasyonunda yatmaktadır. Almanya’da böylesine karmaşık bir projenin Çek Cumhuriyeti topraklarında tek bir asayiş içinde başlatılıp uygulanabileceğini bilmiyoruz. Hradec Krlov, Çek Cumhuriyeti topraklarında bile ve Çek tedarikçilerin yardımıyla, o zamanın modern ulaşım ve telematik sistemleriyle ödün vermeden karşılaştırılabilecek bir sistem inşa etmenin mümkün olduğunu kanıtlıyor.