Elinizde iki parmak izi kaldı mı? Nchod’da kaldırımda araba kullanıyorum, buna tahammül edemiyorum, cezalar vardı

IstAh

Member
Saat öğleden sonra dört ve birkaç polis şirket arabasıyla Nchoda Caddesi’nden aşağı doğru gidiyor. Trafik terminaline ilk sinyali verdi ve kaldırımdan gelen bir bisikletçiyi durdurdu. Önce kendisine kabahati soruyorlar, veri tabanındaki kayıtlara bakıyorlar ve sonra anlaşarak onu bırakmıyorlar.


Tek sorun kaldırımda sürmek, oldukça pervasızlar ve elektrikli scooter ya da bisiklet. İnsanların arasında tıklayın, orada mantarlı bir anneyle karşılaşabilirler, birine çarpabilirler. Elektrikli scooterlar tehlikelidir çünkü bisikletli insanlardan çok daha hızlı giderler. Mstsk polis şefi Nchod Miroslav Hork’a göre, sitenin ortasındaki kamera sisteminin ekranlarını birlikte izlediğimizde, son sınıftan birini bisiklete bindirdiğimde bu kadar hız geliştirmeyeceğini söylüyor.


Kameralardan birinin görüntüsünde, Nchod’un parklarından birinde bir bisikletçinin bir toplu iğnenin yanından geçtiği görülüyor. İçeriden gelen kamera görüntüsünde, yolcuyu beklediği yastık boyunca ilerlediği görülüyor. Son yıllarda elektrikli scooter olgusunun Nchod’a da yayılmasıyla birlikte disiplinsiz bisikletçiler ve scooterlarla ilgili sorunlar yaşandı. Bu nedenle polis, trafik polisiyle bir araya gelerek yıl boyunca şehrin sokaklarında arama yapan iki ortak devriye oluşturdu.


Şehir hazinesi için bir miktar para toplamak bizim için aynı şey değil ama bunun hala mümkün olduğu konusunda insanları uyarmak istiyoruz. Yayalardan kaçınmak için yayalara yönelik kolobki teba ki olan Mme zkuenosti, Nchod belediye meclis üyesi Nina Adlof’un deneyimini anlatıyor.


Nchod trafik olayını web sitesinde bildirdi. Belki de bu yüzden sokaklarda birdenbire bisiklet sayısı azaldı. Hork, bugün onlarla pek görüşemeyeceğiz, belki de bunu belirttiğimiz için onu evde bıraktılar, diye düşünüyor.


Kask olmadan bir dt’ye sahip olun



Sokaktaki bir polis sadece kaldırımda araba sürerken izlemez. Yayalara ve yayalara binme şeklinizi kontrol edin; hatta kasksız bisiklet üzerinde oturan çocuklarınız bile olabilir. Bunlardan birini şahin avcılığının yakınında durduracağız. Kadın polis çocukla konuşur ve onu uzaklaştırır. Arabaya bindiğimizde sokağın aşağısında onunla karşılaşıyoruz, bisiklet gerçekten nasıl gidiyor.


Prask Caddesi’nde bisikletçiler ters yöne gidebilirler ancak kuyruklar nedeniyle daha uzun sürüyoruz. Yoldan kısa bir mesafede durup turnayı kesiyoruz. Bir şehirden, bir dükkandan çıktıktan sonra bisikletlerine binmekten çekinmeyen ve sakince ters yöne giden bisikletçileri hemen görüyoruz. Yani bu sefer bütün köpekler bir anlaşmayla ortaya çıktılar.


Elinizde iki parmak izi kaldı mı? yaşlı kadına sordu. Veritabanında saklanacaksınız ve beş meslektaşınız sizi yakaladığında para cezası verilecek, obansk mesajını geri döndüğünde onu uyaracak. Gün içinde polis 28 küçük suçu ortaya çıkardı. Sadece beş durumda para cezası verdiler.


Hradec’te elektrikli yolda arıza var



Nchod’daki iki kişi, Hradec Krlov’da elektrikli makinelerdeki asi sürücülere karşı savaşmak için yola çıktı. Buradaki en kötü durum, iki yıl önce şehrin toprak kaymaları nedeniyle sular altında kaldığı bölge sakinleri tarafından kaydedildi. O zamanlar makineler çalılara, ağaçlara atılıyordu ama aynı zamanda dikkatsizce sürülüyordu. Kolobkalar şehirden kaybolduktan sonra durum dramatik bir şekilde sakinleşti.


Bugün sorun bende çünkü sokaklardaki bisiklet sayısı değişti. Hradec Králové grubunun ulaşım sorumlusu Pavel Ske, çok fazla özel araç olmadığını söylüyor.


Hradec Krlov’daki pesto’da tehlikeli durum sıkıntısı yok. Birkaç gün önce MF DNES’in editörü, Hradec Hradec Hvar’ın yakınında, scooter üzerinde elli kilometre hızla sokakları aydınlatan ve biletin geçerli olduğu bir bölümde yavaşlamayan iki genç kadınla tanıştı.


Sadece bir gün sonra, Slezsky Pedmst’teki döner kavşağın sağdan gelen bir arabaya yol vermediği bir duruma tanık oldu. Büyük kazalar ancak fikrin hızlı tepki vermesiyle önlendi.


Sorun makaranın kendisinin pek stabil olmamasıdır. Sürücü, başı belada olan çocukları göstermek ve bırakmak zorunda kaldığında bunun trafik güvenliği açısından büyük bir risk olduğunu, başka bir faktöre dikkat çekiyor Ske.


hiçbir polisin kaldırımlarda scooter için çantası yok. Özellikle yeni makineleri varken.


Benim düşünceme göre, sürücünün caddede ilerlemesi ve arabalar arasında kafasının karışması bazen tehlikeli olabilir. Hradec Kralove’nin ulaşımdan sorumlu belediye başkan yardımcısı ve eski belediye polis memuru Miroslav Hlouek’e (ODS) göre onu kaldırımda görmeyi tercih ederim, ancak orada saygılı davranması gerektiğini, ona göre Çek şehirlerinin sokakları genellikle uygun değil böyle bir trafik için.


Eski belediye başkan yardımcısı ve elektrikli scooter, scooter ve motosiklet mağazasının sahibi Pavel Marek, insanların kaldırımda sıklıkla benzer makinelere bindiğini yazdı: Upmn, bugün bunu yapan ilk bisikletçi. Kendinizi özgür hissettiğiniz bir yol seçin yeter, onları da anlıyorum.


Biber, iksir ve idik olmadan



Hradets geçen sonbaharda disiplinsiz biniciye aşık oldu. Örneğin bu yılın haziran ayında, bir kadının ehliyeti, zorunlu pasaportu, ehliyeti ve plakası olmadan elektrikli scooter ile seyahat ettiği bir vakayı bildirdiler. Pitom kaldırımdan aşağı doğru ilerledi ve kaldırımda durdu.


Hızı saatte 25 kilometreyi aşan ve gücü bin watt’ın üzerinde olan elektrikli scooter’da ehliyet gerekiyor. Mstsk polisi bu fikirlerle ilgilenmiyor. Bu nedenle elektrikli scooter sahiplerine ve kullanıcılarına, araçtaki fiş türlerini kontrol etmelerini tavsiye ediyoruz, o sırada Facebook’ta parti uyarılmıştı. Şehirlerde giderek daha fazla benzer yol var.


Beşinci yıldan itibaren onların da makineleri olması gerekecek, hızları 25 kilogram olmasa da saatte 14 kilometreyi aşacak. İstisnalar elektrikli bisikletler olacak, motorları yalnızca yardımcı ve tekerlekli sandalyeler olacak. Zorunlu kira bedelinin ödenmesi gereken araç çeşidindeki değişiklik geçen hafta hükümet tarafından onaylandı. Avrupa Komisyonu’nun benzer bir kararına da bu şekilde tepki gösterdi.