Orijinal dolgulu alt geçit güzergahında üst geçit oluşturulacak. Proje sırasında yeraltı suyunun basıncının çok güçlü olduğu ortaya çıktı. Tnit nad Orlic Libor Koldinsk belediye başkanı (TOP 09), bir alt geçit inşa etmenin ve sonrasında bakımının çok maliyetli ve karmaşık olacağını açıklıyor. Ayrıca Vodrensk'teki değiştirilmiş alt geçidi de kullanabilecekler.
Tich ve Divok Orlice'nin birleşim noktasına kısa bir mesafede, önerilen alt geçidin yakınında bir yeraltı suyu vardı. Çeşitli seçenekler değerlendirildi, ancak sonunda altından trenlerin geçeceği tek bir üst geçit daha zor hale geldi.
Bugün Tnisk tren istasyonu Krlovhradecky bölgesinin en gelişmiş istasyonlarından biridir. Burası, otomobil şirketinin yük trenlerinin 23 kilometre uzaklıktaki Kvasinch'te park edilebileceği en yakın yer; aynı zamanda Tnit ve Choce, onarımlar veya acil durumlarda trenleri Pardubice ile Chočn arasındaki ana koridorda yönlendirmek için kullanılıyor. Gelecekte Velkho Osek'in Hradec ile Chocn arasındaki bölümünün tamamı bir tür yola bile sahip olabilir.
Ndra yakınındaki üst geçit aynı zamanda tren yolcularının yolunu da kesecek. Bugün U Dubu'ya ulaşmak için Vodrensk ve çevresinden dolaşmanız gerekiyor. Artık peronlardan üst geçide kadar yüzlerce metre yürüyebiliyorlar.
Tra elektrikli olacak
Köprüye tek yönlü kaldırım yapılacak. Günümüzde bazen olduğu gibi, örneğin Koldinsk'te insanların raylarda yürümesini önlemek için yolun arkasına yeni bir çit yapılacak. Köprünün inşası, tren istasyonunun gerçek yatırımının bir parçası olacak ve bu, daha sonra istasyondaki güvenlik ekipmanlarının modernizasyonuna yol açacak.
Kamu merkezi Ndra 9 yıl önce büyük bir yeniden yapılanma sürecinden geçti. Yatırımlar, Tnit nad Orlic'ten Solnice'ye kadar toplam 5,8 milyar kronluk büyük kapasiteli hattın bir parçası olup, bu hattın hizmet dışı kalmasına ve iki kat daha hızlı olmasına olanak tanıyabilir. Bu, 900 milyon kişi için pistin elektrifikasyonu ile desteklenecek.
2019 yılında Tnita nad Orlic'te Solnice'ye elektrik çekişi olan yeni bir mnrna inşa edildi.
Buna göre proje, yeniden inşa edilen Astolovice ve Rychnov nad Knnou istasyonları hariç Tnit nad Orlic Solnice demiryolu hattının yeniden inşasının yanı sıra Synkov hemzemin geçidi, Lipovka istasyonu ve Lipovka durağının inşasını kapsıyor. Demiryolları sözcüsü Nela Eberl Friebov, inşaatın geçerli bir inşaat iznine sahip olduğumuz birkaç aşamaya ayrıldığını açıklıyor. Lipovce'de yeni Solnice-Kvasiny sanayi kompleksinin yanında bir tren deposunun inşasına, Raovice'de bir şalt sahasının inşasına ve Tnit'ten Astolovice'ye kadar olan hattın modernizasyonuna izin verildi. Eleznii, hazırlanan binaların müteahhidine yılın ilk yarısında ödenecek meblağları listelemek istiyor.
Planladığımız gibi giderse bu yıl sözleşme imzalayıp inşaata başlamamız gerekiyordu. Friebov'a göre, geçerli inşaat izni bulunan etapların ana çalışmaları beşinci yılın bahar aylarında başlayacak.
Beşinci yılda Tnit'teki haklar ve diğer aşamalar ele alınabilecek olup, bununla ilgili dokümantasyon hazırlıkları da tamamlanmak üzeredir. Geçen yıl demiryolunun 2027'den 2027 sonuna kadar inşa edileceği duyuruldu. Elektrik hattının montajı demiryollarının modernizasyon çalışmaları ile aynı anda yapılabilir, böylece her iki proje de 2027 yılında tamamlanabilir. bu bölgelerde aynı anda.
Solnica'da geçici bir barınak var
Zaala yakınlarında gelecekteki sanayi bölgesi Solnice-Kvasiny'nin bulunduğu yerde demiryolu üzerinde yüzlerce çalışma. Sprva eleznic çantasını oraya değil, Krlovhradeck bölgesine inşa edin. İnşaatçılar endüstriyel ulaşım alanında, üzerinden Kvasin ve Solnice'ye giden trenlerin geçtiği geçici bir köprü inşa ettiler.
Sanayi bölgesinde yeni bir yol yapacağız, ayrıca yeni bir demiryolu köprüsü ve alt geçidi de olacak. Bunu inşa edebilmek için yanında, artık trenlerin çalışacağı geçici raylar oluşturuldu. Endüstrilerle ilgili projeler hazırlayan bölgesel Yatırım, Geliştirme ve Yenilik Merkezi'nden Jana Jirov, bağlantı kurmanın çok kısa sürdüğünü açıklıyor.
Ve demiryolu bölgesi köprüyü inşa edecek, ondan önce de demiryolu departmanı çevredeki rayları modernize etmeye devam edecek. Esas olarak, Kvasin'den bitmiş vagonlu trenlerin geldiği Tnita nad Orlic'teki trafiği rahatlatan Lipovce'ye yerleşmeye karar verildi. Pistin modernizasyonu sırasında birkaç geçiş oluşturulacak, Raovice'ye ek olarak Synkov'da bir tane olacak. Raylara daha fazla kargo seti almak mümkün.
Stt, otomobil üreticisinin modern performansını on yıl boyunca baltaladı. Başlangıçta bunların 2020 yılında tamamlanması gerekiyordu. Ancak hazırlıklar, depolama dolgularında yapılması gereken temel değişiklikleri geciktirdi. İnşaatın parası, hükümetin yıllar önce Kvasinch su kemeri çevresindeki bölgeyi destekleme sözü verdiği büyük bir paketten geliyor.
Tich ve Divok Orlice'nin birleşim noktasına kısa bir mesafede, önerilen alt geçidin yakınında bir yeraltı suyu vardı. Çeşitli seçenekler değerlendirildi, ancak sonunda altından trenlerin geçeceği tek bir üst geçit daha zor hale geldi.
Stt ne kadar olacak Yatırımlar toplamda Tnit nad Orlic'ten Solnice'ye kadar olan büyük kapasiteli hattın bir parçası 5,8 milyar kron, hizmet dışı ve iki kat hızla çıkarılabilir. Önümüzdeki dönemde pistin elektrifikasyonu ile desteklenecek 900 milyon. |
Bugün Tnisk tren istasyonu Krlovhradecky bölgesinin en gelişmiş istasyonlarından biridir. Burası, otomobil şirketinin yük trenlerinin 23 kilometre uzaklıktaki Kvasinch'te park edilebileceği en yakın yer; aynı zamanda Tnit ve Choce, onarımlar veya acil durumlarda trenleri Pardubice ile Chočn arasındaki ana koridorda yönlendirmek için kullanılıyor. Gelecekte Velkho Osek'in Hradec ile Chocn arasındaki bölümünün tamamı bir tür yola bile sahip olabilir.
Ndra yakınındaki üst geçit aynı zamanda tren yolcularının yolunu da kesecek. Bugün U Dubu'ya ulaşmak için Vodrensk ve çevresinden dolaşmanız gerekiyor. Artık peronlardan üst geçide kadar yüzlerce metre yürüyebiliyorlar.
Tra elektrikli olacak
Köprüye tek yönlü kaldırım yapılacak. Günümüzde bazen olduğu gibi, örneğin Koldinsk'te insanların raylarda yürümesini önlemek için yolun arkasına yeni bir çit yapılacak. Köprünün inşası, tren istasyonunun gerçek yatırımının bir parçası olacak ve bu, daha sonra istasyondaki güvenlik ekipmanlarının modernizasyonuna yol açacak.
Kamu merkezi Ndra 9 yıl önce büyük bir yeniden yapılanma sürecinden geçti. Yatırımlar, Tnit nad Orlic'ten Solnice'ye kadar toplam 5,8 milyar kronluk büyük kapasiteli hattın bir parçası olup, bu hattın hizmet dışı kalmasına ve iki kat daha hızlı olmasına olanak tanıyabilir. Bu, 900 milyon kişi için pistin elektrifikasyonu ile desteklenecek.
2019 yılında Tnita nad Orlic'te Solnice'ye elektrik çekişi olan yeni bir mnrna inşa edildi.
Buna göre proje, yeniden inşa edilen Astolovice ve Rychnov nad Knnou istasyonları hariç Tnit nad Orlic Solnice demiryolu hattının yeniden inşasının yanı sıra Synkov hemzemin geçidi, Lipovka istasyonu ve Lipovka durağının inşasını kapsıyor. Demiryolları sözcüsü Nela Eberl Friebov, inşaatın geçerli bir inşaat iznine sahip olduğumuz birkaç aşamaya ayrıldığını açıklıyor. Lipovce'de yeni Solnice-Kvasiny sanayi kompleksinin yanında bir tren deposunun inşasına, Raovice'de bir şalt sahasının inşasına ve Tnit'ten Astolovice'ye kadar olan hattın modernizasyonuna izin verildi. Eleznii, hazırlanan binaların müteahhidine yılın ilk yarısında ödenecek meblağları listelemek istiyor.
Planladığımız gibi giderse bu yıl sözleşme imzalayıp inşaata başlamamız gerekiyordu. Friebov'a göre, geçerli inşaat izni bulunan etapların ana çalışmaları beşinci yılın bahar aylarında başlayacak.
Beşinci yılda Tnit'teki haklar ve diğer aşamalar ele alınabilecek olup, bununla ilgili dokümantasyon hazırlıkları da tamamlanmak üzeredir. Geçen yıl demiryolunun 2027'den 2027 sonuna kadar inşa edileceği duyuruldu. Elektrik hattının montajı demiryollarının modernizasyon çalışmaları ile aynı anda yapılabilir, böylece her iki proje de 2027 yılında tamamlanabilir. bu bölgelerde aynı anda.
Solnica'da geçici bir barınak var
Zaala yakınlarında gelecekteki sanayi bölgesi Solnice-Kvasiny'nin bulunduğu yerde demiryolu üzerinde yüzlerce çalışma. Sprva eleznic çantasını oraya değil, Krlovhradeck bölgesine inşa edin. İnşaatçılar endüstriyel ulaşım alanında, üzerinden Kvasin ve Solnice'ye giden trenlerin geçtiği geçici bir köprü inşa ettiler.
Sanayi bölgesinde yeni bir yol yapacağız, ayrıca yeni bir demiryolu köprüsü ve alt geçidi de olacak. Bunu inşa edebilmek için yanında, artık trenlerin çalışacağı geçici raylar oluşturuldu. Endüstrilerle ilgili projeler hazırlayan bölgesel Yatırım, Geliştirme ve Yenilik Merkezi'nden Jana Jirov, bağlantı kurmanın çok kısa sürdüğünü açıklıyor.
Ve demiryolu bölgesi köprüyü inşa edecek, ondan önce de demiryolu departmanı çevredeki rayları modernize etmeye devam edecek. Esas olarak, Kvasin'den bitmiş vagonlu trenlerin geldiği Tnita nad Orlic'teki trafiği rahatlatan Lipovce'ye yerleşmeye karar verildi. Pistin modernizasyonu sırasında birkaç geçiş oluşturulacak, Raovice'ye ek olarak Synkov'da bir tane olacak. Raylara daha fazla kargo seti almak mümkün.
Stt, otomobil üreticisinin modern performansını on yıl boyunca baltaladı. Başlangıçta bunların 2020 yılında tamamlanması gerekiyordu. Ancak hazırlıklar, depolama dolgularında yapılması gereken temel değişiklikleri geciktirdi. İnşaatın parası, hükümetin yıllar önce Kvasinch su kemeri çevresindeki bölgeyi destekleme sözü verdiği büyük bir paketten geliyor.