Çek Cumhuriyeti'ndeki tek arazi vinci, Orlické Dağları'nın yamaçlarına yeni bir teleferik inşa ediyor

IstAh

Member
Teleferik inşaatı tüm hızıyla sürüyor. Eskiden lyae arazisinin olduğu yerde, şimdi demiryolu teleferiklerinin alt istasyonunun depoları duruyor. Yamaçta çok sayıda çelik teleferik direkleri ve bir grup da geniş alana yayılmış makinenin etrafında bulunmaktadır.


Bir ay önce Kayak Merkezi çalışanları yeni dört koltuklunun temelini inşa ederken betonu bir helikopter taşıyordu. Başka yerlerde çelik desteklerin kurulumu için onun yardımına ihtiyaç duyulurken, Detn yurt dışından ilham aldı ve bu kadar dik yokuşları bile kaldırabilecek özel bir kriko sipariş etti.


Arkadaşımla Marta II bölgesinde teleferikle yaptık ama öyle bir şey yok, burada sadece telaş var. Ben mm ile inşaatı tercih ediyorum, bu her zaman bir davettir. Arel'in teknik editörü Jan Danko, bunu Avusturya ve Almanya'da gördüm, diye açıklıyor.


Unique jeb, Kuzey Bohemya'daki Litomys'in Çek Cumhuriyeti'ndeki tek şirketidir. İki farklı büyük makineleri var, Detnho'ya 34 metrelik kolu olan ve neredeyse sekiz ton kaldırabilen bir makine kurmak zorunda kaldılar.


Ancak bu yalnızca kol geri çekilmiş durumdayken, maksimum çekişte maksimum bir tonu kaldırabilir. Buradaki en ağır sütun 4,5 tonluk ünlü operatör Ale Jirnek'ti.


Ebenk kabinde oturmuyor, geride durup makineyi uzun süre kontrol ediyor, tıpkı bir modelin bir inşaat makinesinde değişiklik göstermesi gibi. Jeb'in drone sumrusu için çıkarılabilir bir köpek şasisi var. Destekler iki eksene yerleştirilmiştir, böylece gagaları yerleştirmek mümkündür.


Alt takım ayrıldığında 2,8 metre yüksekliğinde bir açıklıktan geçiyoruz. Teleferik teknisyenleri bir sonraki katın montajı için cıvata ve somunları hazırlarken, Jirnek, makineyle halatın ulaşamayacağı yerlerde bile özel operasyonlar gerçekleştireceğimizi sözlerine ekledi.


Bir süre sonra komut duyuldu ve omuz, devasa bacağını yukarı kaldırdı. Halatlı iki adam onu, bağın betonlanmış rulosunun üzerine düşecek şekilde yönlendiriyor. Metal dövüldükten sonra her iki somunu da takın. Sütun borulandığında teknisyenlerden biri merdivene tırmanıyor ve kabloların bağlantısını kesiyor. Bir süre sonra üst konsol ile tüm işlem tekrarlanır ve ipi taşıyan kılavuz tekerlekler sistemi çadırın içine girer.



Esk'te tamamen benzersiz bir kabin. Kol kumanda operatörü geride duruyor.



Teleferik 850 ve 900 metre ve on adet desteğe sahip olacak. Z'nin bitiminden veya Jna'nın tutuklanmasından sonra ipi döşemeye hazır olacağız. Danko, Kasım ayı sonuna kadar hazır olmasını istiyoruz çünkü bu süre zarfında bir çocuğum olacak, diyor.


Nisan ayında Dolomites'e bindi



Teleferik Detn tarafından İtalya'nın Kronplatz kentinden satın alındı. 2016 yılında kapsamlı bir bakımdan geçti ve bu yıl, Orlické dağlarında geçen bir sezonun ardından onu denemek için gelen Detno'dan bir heyetin de dahil olduğu Dolomites'te bir dağ bisikletiyle kullanıldı. geçen yıl sözleşmeyle güvence altına aldılar.


Karşılıklı olarak uygundu çünkü projeyi hazırlayabiliyorduk ve onlar da bunu sattırdıklarını biliyorlardı. Detnm'deki merkezin editörü Petr Prouza, onun yerine bir sekizinci sınıf öğrencisini getirdikleri için hızla tepeden aşağı inmesine ihtiyaçları olduğunu söyledi.


85 milyon euroluk yatırımın özünde alt istasyonun inşası yer alıyor; dışarıda yeni bir bilet gişesi, tuvaletler, koltuklar için garaj ve depolar olacak. Kapının yakınındaki yokuşta iki orijinal asansör kaybolmuştur. Kışa gelindiğinde teknikerler eski iki koltuklu teleferiği de kaldıracak.


Eski desteğin kaldırılmasından sonra kırmızı eğimin tamamı serbest kalacaktır. Alt masaya bir masa koymak istiyoruz o yüzden boş olmalı. Prouza, iki kişilik istasyonun şimdilik kalacağını, daha sonra yıkacağını ekliyor.




Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz



estisedaka koruyucu baloncuklara sahip olacak ve saatte yaklaşık 1.000 kişi taşıma kapasitesine sahip olacak. Kasım ayı sonuna kadar tamamlanması gerekiyor. Sağlık sigortası paketi sezon için geçerli değildir.


Yatırım, 2019 yılında Arel'i satın alan yatırımcı Michal Nobro'nun ana şirketi Hamaga tarafından finanse ediliyor. O tarihten bu yana Detnm'e 150 milyon kron yatırım yaptı. Bu yıl, yapıştırılan plan için 9 milyon kron daha verdi. Detni'deki beşinci yılda, komşu Marta II kompleksinde birkaç milyon kron karşılığında bir restoran inşa ediyorum. Proje için inşaat ruhsatınız var.


Gastronomiyi turizmin ve turizmin çok önemli bir parçası olarak görüyoruz. Prouza, bu konuda ilerlemek istediğimizde ısrar ediyor.