HUBBALLI: Hubballi-Dharwad Otobüs Hızlı Geçiş Sistemi (BRTS) yetkilileri tarafından alınan bir maliyet düşürme önlemi, normal yolcuları bir karmaşa içinde bıraktı. Personel ve bakım maliyetlerinden tasarruf etme çabasıyla, BRTS yetkilileri, tahsis edilen koridor boyunca 32 orta terminalin her birindeki iki bilet gişesinden birini kapattı.
Bir kontuarın kapanması nedeniyle yolcular sığınağa girmek için yoldan çıkmak zorunda kalıyor. Yolcular, kadınlar, yaşlılar ve kırsal kesimden insanlar, ayrılmış şeridin her iki tarafındaki iki yolu geçmek konusunda hâlâ tereddütlü. Kararı gerekçelendirmek için BRTS yetkilileri, daha az yolcuya hizmet veren kontuarları kapattıklarını söyledi.
BRTS otobüslerinde düzenli olarak seyahat eden Mayur Patil, Lingaraj Nagar’ın Unkal BRTS terminaline erişimin kapalı olduğunu görünce şok olduğunu söyledi. Patil, “Özel yolda yürüme riskini almak istemedim ve kuzey tarafındaki girişi kullandım” dedi.
Bhairidevarakoppa’da ikamet eden SN Kavali, BRTS terminaline ulaşmak için birinin ortak şerit ve özel koridor olmak üzere iki yoldan geçmesi gerektiğini söyledi. “Tek bir kontuarın olmaması, 30 metreye kadar bir sapma yapmamız gerektiği anlamına geliyor ve bu çok riskli. Buradaki ironi, yetkililerin yaya geçidini kapatmadan gişeyi kapatması. Bu sorunlar nedeniyle BRTS otobüsleriyle seyahat etmeyi bıraktım ve North West Karnataka Road Transport Corporation’a (NWKRTC) veya özel otobüslere geçtim” dedi.
Navanagar sakini Amrut Joshi, BRTS hizmetlerinin birincil amacının zamandan tasarruf etmek olduğunu, tek duraklı kapatmaya yenik düşerek yolcuların servis yolu boyunca zaman kaybetmesine neden olduğunu söyledi. “BRTS yetkilileriyle bu konuyu gündeme getirdiğimizde, düşen yolcu sayılarının bir pencereyi kapatmalarına neden olduğunu söylediler. Bu plan bir başarısızlıktır” dedi.
NWKRTC Hubballi-Dharwad şehir bölümü kontrolörü Vivekan ve Vishwadnya “Yolcu hareketlerinin az olduğu bazı duraklarda gişe kapattık. Ayda 30-40 yolcu gören gişeyi kapattık.”
Bir kontuarın kapanması nedeniyle yolcular sığınağa girmek için yoldan çıkmak zorunda kalıyor. Yolcular, kadınlar, yaşlılar ve kırsal kesimden insanlar, ayrılmış şeridin her iki tarafındaki iki yolu geçmek konusunda hâlâ tereddütlü. Kararı gerekçelendirmek için BRTS yetkilileri, daha az yolcuya hizmet veren kontuarları kapattıklarını söyledi.
BRTS otobüslerinde düzenli olarak seyahat eden Mayur Patil, Lingaraj Nagar’ın Unkal BRTS terminaline erişimin kapalı olduğunu görünce şok olduğunu söyledi. Patil, “Özel yolda yürüme riskini almak istemedim ve kuzey tarafındaki girişi kullandım” dedi.
Bhairidevarakoppa’da ikamet eden SN Kavali, BRTS terminaline ulaşmak için birinin ortak şerit ve özel koridor olmak üzere iki yoldan geçmesi gerektiğini söyledi. “Tek bir kontuarın olmaması, 30 metreye kadar bir sapma yapmamız gerektiği anlamına geliyor ve bu çok riskli. Buradaki ironi, yetkililerin yaya geçidini kapatmadan gişeyi kapatması. Bu sorunlar nedeniyle BRTS otobüsleriyle seyahat etmeyi bıraktım ve North West Karnataka Road Transport Corporation’a (NWKRTC) veya özel otobüslere geçtim” dedi.
Navanagar sakini Amrut Joshi, BRTS hizmetlerinin birincil amacının zamandan tasarruf etmek olduğunu, tek duraklı kapatmaya yenik düşerek yolcuların servis yolu boyunca zaman kaybetmesine neden olduğunu söyledi. “BRTS yetkilileriyle bu konuyu gündeme getirdiğimizde, düşen yolcu sayılarının bir pencereyi kapatmalarına neden olduğunu söylediler. Bu plan bir başarısızlıktır” dedi.
NWKRTC Hubballi-Dharwad şehir bölümü kontrolörü Vivekan ve Vishwadnya “Yolcu hareketlerinin az olduğu bazı duraklarda gişe kapattık. Ayda 30-40 yolcu gören gişeyi kapattık.”