Geçen hafta çiftçiler, Piletic'ten Rusek'e giden yolun yanına bir transpalet getirdiler; bu, en azından yayaların her iki kritik bölümden de dikkatli bir şekilde geçmesine olanak tanıyor.
Yanlış yaptığım bir toplantıdaydım ve sonra insanlar geçebilsin diye konuyu akışına bıraktım. Tarım şirketi VH Agroprodukt Jan Vcek'e göre belediye bunu söylüyor ancak hiçbir şey yapılmadı; bu bir trajedi.
Komşu tarlayla ilgilenen çiftçiler, birkaç düzine palet ve yolun yanındaki çimenli şeride, geçiş riskinin kişinin kendisine ait olduğunu belirten bir uyarı levhası yerleştirdi.
Yol, şehrin Rusya sakinleriyle yaptığı halka açık toplantının ana noktalarından biriydi ya da şehrin yıllar önce inşa edildiği günden bu yana sular altında kalıyordu. Belediye binasının uzun süredir aradığı gerçeği, yerel halk sular altında kalan yol üzerinde pek durmuyor.
Acil düzeltici tedbirlerin yanı sıra uzun vadeli tedbirlerden de bahsettik. Çeşitli fikir ve olasılıkları tartıştık ve sonunda bisiklet yolunun işlevsel olmasını sağlamak arazi sahibinin inisiyatifindeydi. Ancak uzun vadeli bir kadın bulmanın mümkün olacağını biliyorum, çünkü şehir lideri bu konuda aktif ve onu bulma konusunda hırslı, ayrıca yerel özyönetim komisyonu başkanının iyimserliğinden bahsetmiyorum bile. Rusek, Ale Mahdal.
Eğer çamurluklarım olsaydı…
Tutuklanmadan olmuş olmalı. Tarlaya her zaman odun ve odun koymak yeterli olurdu ve sorun biterdi. Blt'den Loue'ya bu şekilde gidiyor. Her gün Hradec'te çalışmaya giden David Brta'nın panellerin olduğu sular altında kalan yolu işaret etmesiyle bu panellerden sonra çok kolay olacak.
Şehirden itibaren önce yolu takip ediyor, sular altında kalan bir bölümden sonra patikaya katılıyor. Çamurluklarım yok, yoksa geçerdim, Dov.
Bisiklet yolunu yapan Matex firmasının inşaat çalışmalarının bitmesi nedeniyle belediye binası sıkıntıya girdi ve inşaatın kalitesizliğinden şikayet etme fırsatını kaçırdı.
Bu testereler, yolun yüzeyini su seviyesinin üzerine çıkaran panel şeklinde bir uca sahiptir.
Teknik servisler bulundukları yerden başlıyor, sonra onlara giden yolları yapıyor. Bunlar benzer bir geçici maddeye yönelik bir bileşiğe sahip panellerdir. Kasım ayında satın alınmadı. Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Miroslav Hlouek (ODS), bu şekilde şehrin maliyete maruz kalmayacağını açıklıyor.
Tamir ederken yolun eğimi değişir
Belediye binası şu anda bölgeyle uzun vadeli bir birlik için pazarlık yapıyor. Valilik ana yolu yeniden inşa etmeyi planlıyor ve belediye, projenin yolların su basmasına yardımcı olmasını istiyor.
Yolu karşı tarafa eğim verecek şekilde eğimlendireceğimiz ve orada drenaj sağlayacağımız konusunda anlaştık. Krlovhradecky bölgesinin yol dedikoduları editörünün teknik ve ticari yardımcısı Ji Koutnk, bu yıl inşaat ruhsatı almak istiyoruz ve beş yıl içinde inşa edilebileceğini doğruluyor.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
Hejtmanstv mv, Hradec Krlov pes Rusek, Skalice ve Rasoka'dan Jarome'a kadar olan yolun tamamını yeniden inşa etme sürecindedir. Yoldaki sorunlardan dolayı Hradeck istasyonunun bir sonraki adımı atması gerekiyor.
Asıl sorun yolun bisiklet yoluna doğru eğimli olması ve ilave menfez bulunması. Kör olmalı. Diğer tarafta suyu Pileticha deresine götürecek bir hendek olacak. Bu sorunu çözmek gerekir. İşe yarayıp yaramayacağını görmek için vkopisn parametrelerini analiz edelim. Bunun işe yaramadığı ortaya çıkarsa bunun yerine belirli bir bölüm sipariş edilecektir. Ama şimdilik buna değecek gibi görünüyor. Elbette iyi yağmur yağdığında, çamurun olduğu yerde, ancak mevcut durum tamamen sürdürülemez olduğunda, yatırımlar için bir avuç primitorka'm var Luk dek (TOP 09).
Yanlış yaptığım bir toplantıdaydım ve sonra insanlar geçebilsin diye konuyu akışına bıraktım. Tarım şirketi VH Agroprodukt Jan Vcek'e göre belediye bunu söylüyor ancak hiçbir şey yapılmadı; bu bir trajedi.
Komşu tarlayla ilgilenen çiftçiler, birkaç düzine palet ve yolun yanındaki çimenli şeride, geçiş riskinin kişinin kendisine ait olduğunu belirten bir uyarı levhası yerleştirdi.
Yol, şehrin Rusya sakinleriyle yaptığı halka açık toplantının ana noktalarından biriydi ya da şehrin yıllar önce inşa edildiği günden bu yana sular altında kalıyordu. Belediye binasının uzun süredir aradığı gerçeği, yerel halk sular altında kalan yol üzerinde pek durmuyor.
Acil düzeltici tedbirlerin yanı sıra uzun vadeli tedbirlerden de bahsettik. Çeşitli fikir ve olasılıkları tartıştık ve sonunda bisiklet yolunun işlevsel olmasını sağlamak arazi sahibinin inisiyatifindeydi. Ancak uzun vadeli bir kadın bulmanın mümkün olacağını biliyorum, çünkü şehir lideri bu konuda aktif ve onu bulma konusunda hırslı, ayrıca yerel özyönetim komisyonu başkanının iyimserliğinden bahsetmiyorum bile. Rusek, Ale Mahdal.
Eğer çamurluklarım olsaydı…
Tutuklanmadan olmuş olmalı. Tarlaya her zaman odun ve odun koymak yeterli olurdu ve sorun biterdi. Blt'den Loue'ya bu şekilde gidiyor. Her gün Hradec'te çalışmaya giden David Brta'nın panellerin olduğu sular altında kalan yolu işaret etmesiyle bu panellerden sonra çok kolay olacak.
Şehirden itibaren önce yolu takip ediyor, sular altında kalan bir bölümden sonra patikaya katılıyor. Çamurluklarım yok, yoksa geçerdim, Dov.
Bisiklet yolunu yapan Matex firmasının inşaat çalışmalarının bitmesi nedeniyle belediye binası sıkıntıya girdi ve inşaatın kalitesizliğinden şikayet etme fırsatını kaçırdı.
Bu testereler, yolun yüzeyini su seviyesinin üzerine çıkaran panel şeklinde bir uca sahiptir.
Teknik servisler bulundukları yerden başlıyor, sonra onlara giden yolları yapıyor. Bunlar benzer bir geçici maddeye yönelik bir bileşiğe sahip panellerdir. Kasım ayında satın alınmadı. Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Miroslav Hlouek (ODS), bu şekilde şehrin maliyete maruz kalmayacağını açıklıyor.
Tamir ederken yolun eğimi değişir
Belediye binası şu anda bölgeyle uzun vadeli bir birlik için pazarlık yapıyor. Valilik ana yolu yeniden inşa etmeyi planlıyor ve belediye, projenin yolların su basmasına yardımcı olmasını istiyor.
Yolu karşı tarafa eğim verecek şekilde eğimlendireceğimiz ve orada drenaj sağlayacağımız konusunda anlaştık. Krlovhradecky bölgesinin yol dedikoduları editörünün teknik ve ticari yardımcısı Ji Koutnk, bu yıl inşaat ruhsatı almak istiyoruz ve beş yıl içinde inşa edilebileceğini doğruluyor.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
Hejtmanstv mv, Hradec Krlov pes Rusek, Skalice ve Rasoka'dan Jarome'a kadar olan yolun tamamını yeniden inşa etme sürecindedir. Yoldaki sorunlardan dolayı Hradeck istasyonunun bir sonraki adımı atması gerekiyor.
Asıl sorun yolun bisiklet yoluna doğru eğimli olması ve ilave menfez bulunması. Kör olmalı. Diğer tarafta suyu Pileticha deresine götürecek bir hendek olacak. Bu sorunu çözmek gerekir. İşe yarayıp yaramayacağını görmek için vkopisn parametrelerini analiz edelim. Bunun işe yaramadığı ortaya çıkarsa bunun yerine belirli bir bölüm sipariş edilecektir. Ama şimdilik buna değecek gibi görünüyor. Elbette iyi yağmur yağdığında, çamurun olduğu yerde, ancak mevcut durum tamamen sürdürülemez olduğunda, yatırımlar için bir avuç primitorka'm var Luk dek (TOP 09).