Altı yıl önce Yollar ve Karayolları Müdürlüğü (SD), Rychnov nad Knnou çevre yolunun son güzergahını yayınladığında, bu yolun 2021'de inşa edilmesi planlanıyordu. Sorunsuz ilerleseydi, arabalar bu güzergah üzerinde daha az bir süre ile seyahat edecekti. bir yıl.
Bu olmadı. Rota zamanlaması ve zemin seviyesindeki değişiklik gibi uzun değişikliklerden sonra hazırlıklar bile tıkandı ve 2023, 2025 ve 2026 tarihleri yavaş yavaş düştü.
Ancak baypas inşaatının tekrar ertelenmesi pek olası görünmüyor. SD, Ocak ayında Rychnovsko inşaatının başlangıcının 2027'ye kaydırılması ve bypass'ın iki yıl sonra tamamlanması gerektiğini belirten bir bilgi broşürü yayınladı. Şehir ve bölge buna itiraz etti.
Hiç kimsenin Rychnov baypas inşaatını ertelemesi için kesinlikle hiçbir neden yok. Krlovhradecky bölgesi valisi Martin Ervek'e (ODS) göre bu, sanayi bölgesi ile bağlantılı en önemli binadır ve buna göre orijinal şartlar hâlâ sanayi bölgesinin her yönüne uymaktadır.
Rychnova nad Knnou belediye başkanı Jana Drejslov (ODS), Solnice-Kvasiny sanayi bölgesi ile ilgili projeleri tartışan stratejik komisyonda bize gündüz vardiyasının yapılmaması gerektiği konusunda bilgi verildiğini doğruladı.
Petlak jinch projesi
Hatta bizzat güçler, inşaatın teorik olarak 2025 yılı sonunda başlayabilmesi için baypas hazırlıklarına devam etmek istediklerini beyan ediyorlar. Ulaştırma altyapısına sermaye yatırımlarının listesini oluşturan Ulaştırma Bakanlığı'ndan yeni emir aldılar. Artık büyük bir petlak projesi var.
Asıl öncelik uzun yolun tamamlanması ve benim için önemli binalar programın gerisinde kalıyor. Özellikle uygulamaya hazır olmadıklarında. Ve bu Rychnov bypassının ilk düşüşü.
Uzun yıllardır üzerinde çalışılmalarına rağmen detaylı jeoteknik etüt çalışmalarına ancak bu yıl başlanabiliyor. Bu arada SD, işlenmesine ilişkin sözleşmeyi Nisan 2022'de imzaladı ve hatta bypass güzergahının ön araştırması Temmuz 2018'de gerçekleştirildi. Zdren, arazinin geçen yıl Temmuz ayında yürürlüğe giren kararına itiraz etti. SD beşinci yılda inşaat iznine başvurmak istiyor.
Bakanlıktaki durum öyle ki, hazırlanmayan, satın alınmayan bütçeye girmiyor. Bölgesel f SD Marek Novotn, önceki yıllarda pansiyonların bulunduğunu ancak binaların hazır olmadığını, bunun tam tersi olduğunu belirtti.
Vali Ervek, Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS) ile öncelikler hakkında görüşmek istiyor. Bu hafta buluşmanız gerekiyor.
Finansla ilgili listeler yapıldığında bunun yaygın bir renk olduğunu düşünüyorum. Ancak otoyol, stratejik bypassların kesilmesi anlamına gelmiyor. Vali, bu konuyla çok sıkı bir şekilde başa çıkacağımızın sözünü veriyor.
Bypass kapatılacak
Bypass tesisi için Ulaştırma Bakanlığı merkez komisyonunda yeniden görüşülmesinin nedeni ise projedeki değişiklikler. Nchod'un girişinde yeni bir döner kavşak oluşturulacak.
Üzücü olan şey, SD'nin aynı zamanda çevre yolunun, Budn'da ve Lupenice çevresinden Vamberk'e kadar uzatılması üzerinde de çalışıyor olması. Şu anda bu yol çalışma aşamasındadır ancak yetkililer gelecekte uygulanmasını sağlamak için onu bypass'a ekledi.
Bu durum Lupenice belediye başkanı Ivo Muthsam (ODS) tarafından da kabul edilmektedir. Budn'un hemen altındaki orijinal bypass, trafiği tekrar Rychnov'a yönlendiren bypassın sadece yarısı kadardır. Bu şekilde sonuçlanmasına sevindim. Bypass nedeniyle toprak dolgusunu değiştirdik. Bölgesel arazi geliştirme düzenlemelerine vb. dahil edilmiştir.
Yolun Orlick dağlarına döndüğü Budno'nun aşağısındaki kiovatka'ya giden yarı baypas, geçmişte Kvasinch'teki Znay endüstrisi çevresinde hızla yatırım yapılması yönündeki baskı nedeniyle oluşturulmuştu. O zamanlar I/14 yolunun tüm uzunluğunun çok pahalı ve karmaşık olacağına dair endişeler vardı. Transit trafiğin saptırılması için güce göre iki vt anlamda toplam bir artık.
Hepsini ortaya koymak için ölümden kurtulmak istedik. Ancak Novotn, bunun iki aşamada inşa edilmesi gerektiğini ekliyor.
Ancak covid ve sonrasında yaşanan enerji krizi nedeniyle durum büyük ölçüde karmaşıklaştı, trafik yoğunluğu ve dolayısıyla bypass ihtiyacı önemli ölçüde azaldı. Durumu tekrarlamak zorunda kaldılar ve gürültü emisyonuyla ilgili yazılı mevzuat onlara yardımcı oldu. Erkekler nihayet baypasın gerekli olduğunu yeniden doğruladılar. Soru, arazinin ne kadar çabuk satın alınabileceği olacak.
Aldığımız ürünleri oldukça hızlı bir şekilde satabileceğimizi düşünüyorum. İyimser bir yaklaşımla, 2025'in sonunda bir müteahhit atayıp inşaata yıl sonunda başlayacağımızı veya 2026'da yani Marek Novotn'u kastediyorum. baypasın yapımına.
Rychnov nad Knnou üzerinden feribotla ulaşım
Bu olmadı. Rota zamanlaması ve zemin seviyesindeki değişiklik gibi uzun değişikliklerden sonra hazırlıklar bile tıkandı ve 2023, 2025 ve 2026 tarihleri yavaş yavaş düştü.
Ancak baypas inşaatının tekrar ertelenmesi pek olası görünmüyor. SD, Ocak ayında Rychnovsko inşaatının başlangıcının 2027'ye kaydırılması ve bypass'ın iki yıl sonra tamamlanması gerektiğini belirten bir bilgi broşürü yayınladı. Şehir ve bölge buna itiraz etti.
Hiç kimsenin Rychnov baypas inşaatını ertelemesi için kesinlikle hiçbir neden yok. Krlovhradecky bölgesi valisi Martin Ervek'e (ODS) göre bu, sanayi bölgesi ile bağlantılı en önemli binadır ve buna göre orijinal şartlar hâlâ sanayi bölgesinin her yönüne uymaktadır.
Rychnova nad Knnou belediye başkanı Jana Drejslov (ODS), Solnice-Kvasiny sanayi bölgesi ile ilgili projeleri tartışan stratejik komisyonda bize gündüz vardiyasının yapılmaması gerektiği konusunda bilgi verildiğini doğruladı.
Petlak jinch projesi
Hatta bizzat güçler, inşaatın teorik olarak 2025 yılı sonunda başlayabilmesi için baypas hazırlıklarına devam etmek istediklerini beyan ediyorlar. Ulaştırma altyapısına sermaye yatırımlarının listesini oluşturan Ulaştırma Bakanlığı'ndan yeni emir aldılar. Artık büyük bir petlak projesi var.
Düşme bypass'ı Rychnov bypass'ı uzun olmalı 4,6 kilometre, şehirden batıya doğru ilerleyecek. V görünecek 6 çoğu nesne. ile ter atın ses geçirmez duvarlar. Tahmini inşaat maliyetleri 978 milyon kron. |
Asıl öncelik uzun yolun tamamlanması ve benim için önemli binalar programın gerisinde kalıyor. Özellikle uygulamaya hazır olmadıklarında. Ve bu Rychnov bypassının ilk düşüşü.
Uzun yıllardır üzerinde çalışılmalarına rağmen detaylı jeoteknik etüt çalışmalarına ancak bu yıl başlanabiliyor. Bu arada SD, işlenmesine ilişkin sözleşmeyi Nisan 2022'de imzaladı ve hatta bypass güzergahının ön araştırması Temmuz 2018'de gerçekleştirildi. Zdren, arazinin geçen yıl Temmuz ayında yürürlüğe giren kararına itiraz etti. SD beşinci yılda inşaat iznine başvurmak istiyor.
Bakanlıktaki durum öyle ki, hazırlanmayan, satın alınmayan bütçeye girmiyor. Bölgesel f SD Marek Novotn, önceki yıllarda pansiyonların bulunduğunu ancak binaların hazır olmadığını, bunun tam tersi olduğunu belirtti.
Vali Ervek, Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS) ile öncelikler hakkında görüşmek istiyor. Bu hafta buluşmanız gerekiyor.
Finansla ilgili listeler yapıldığında bunun yaygın bir renk olduğunu düşünüyorum. Ancak otoyol, stratejik bypassların kesilmesi anlamına gelmiyor. Vali, bu konuyla çok sıkı bir şekilde başa çıkacağımızın sözünü veriyor.
Bypass kapatılacak
Bypass tesisi için Ulaştırma Bakanlığı merkez komisyonunda yeniden görüşülmesinin nedeni ise projedeki değişiklikler. Nchod'un girişinde yeni bir döner kavşak oluşturulacak.
Üzücü olan şey, SD'nin aynı zamanda çevre yolunun, Budn'da ve Lupenice çevresinden Vamberk'e kadar uzatılması üzerinde de çalışıyor olması. Şu anda bu yol çalışma aşamasındadır ancak yetkililer gelecekte uygulanmasını sağlamak için onu bypass'a ekledi.
Bu durum Lupenice belediye başkanı Ivo Muthsam (ODS) tarafından da kabul edilmektedir. Budn'un hemen altındaki orijinal bypass, trafiği tekrar Rychnov'a yönlendiren bypassın sadece yarısı kadardır. Bu şekilde sonuçlanmasına sevindim. Bypass nedeniyle toprak dolgusunu değiştirdik. Bölgesel arazi geliştirme düzenlemelerine vb. dahil edilmiştir.
Yolun Orlick dağlarına döndüğü Budno'nun aşağısındaki kiovatka'ya giden yarı baypas, geçmişte Kvasinch'teki Znay endüstrisi çevresinde hızla yatırım yapılması yönündeki baskı nedeniyle oluşturulmuştu. O zamanlar I/14 yolunun tüm uzunluğunun çok pahalı ve karmaşık olacağına dair endişeler vardı. Transit trafiğin saptırılması için güce göre iki vt anlamda toplam bir artık.
Hepsini ortaya koymak için ölümden kurtulmak istedik. Ancak Novotn, bunun iki aşamada inşa edilmesi gerektiğini ekliyor.
Ancak covid ve sonrasında yaşanan enerji krizi nedeniyle durum büyük ölçüde karmaşıklaştı, trafik yoğunluğu ve dolayısıyla bypass ihtiyacı önemli ölçüde azaldı. Durumu tekrarlamak zorunda kaldılar ve gürültü emisyonuyla ilgili yazılı mevzuat onlara yardımcı oldu. Erkekler nihayet baypasın gerekli olduğunu yeniden doğruladılar. Soru, arazinin ne kadar çabuk satın alınabileceği olacak.
Aldığımız ürünleri oldukça hızlı bir şekilde satabileceğimizi düşünüyorum. İyimser bir yaklaşımla, 2025'in sonunda bir müteahhit atayıp inşaata yıl sonunda başlayacağımızı veya 2026'da yani Marek Novotn'u kastediyorum. baypasın yapımına.
Rychnov nad Knnou üzerinden feribotla ulaşım