Yaklaşık 1.800 nüfuslu Vestary belediyesi ve Bza kasabasından iki vatandaşın itirazları esas olarak Bza kasabasında inşa edilecek yolun gürültüsü ve gürültüye karşı önlemlerin yetersiz olmasıyla ilgiliydi.
Tasfiye Komisyonu ise itirazları geçerli bulmayarak Bakanlığın inşaat ruhsatına ilişkin kararının tamamen doğru ve orijinal yönetmeliğe uygun olduğunu açıkladı.
Yollar ve Karayolları (SD) yazı işleri müdürü Radek Mtl, yakın zamanda gelecekte gürültü sınırlarının aşılması durumunda SD'nin Vestar'a gürültü bariyerleri sağlamaya hazır olduğunu belirtti.
SD, 7,5 kilometre uzunluğundaki bölümün inşası için artık bir inşaat firmasını seçti. Teklifler iki kişi tarafından sunuldu. En uygun teklif MI Roads, Doprastav ve Duna Aszfalt şirketlerinden oluşan bir grup tarafından verildi. KDV hariç 1,63 milyar krona, yani beklenen fiyatın yüzde 67'sine mal oldu.
SD, geçtiğimiz kasım ayında açıkladığı sözleşmenin haziran ayı sonuna kadar değerlendirilmesini istiyor. İnşaat lt'de kapanabilir. 2027'de hazır olması gerekiyor. Geçtiğimiz sonbahardan bu yana arkeologların yoluna vergiler olmadan çeyrek milyar kron değerinde koruma araştırması koydu.
Sadov'a bağlanmanın önceliği olacak
Geçtiğimiz Kasım ayından bu yana SD, Hoice na Jinsko ve Sadová arasındaki D35 güzergahı üzerinde bir bölüm inşa ediyor. 2025 yılı sonuna kadar tamamlanması gerekiyor.
Kesimin kutuplarda Sadov yakınlarında yapılmaması ve fikrin 2025'in sonundan itibaren kullanılabilmesi için, takip kesim yüklenicisi Sadov – Plotit'in bir yıl içinde Sadov yakınlarında yaklaşık bir kilometrelik kesim inşa etmesi gerekecek. . D35 Hoice – Sadov bölümü daha sonra geçici olarak Sadov'daki I/35 yoluna bağlanabilecek.
Liberec, Hradec Krlov ve Olomouc'u birbirine bağlamak için Dlnice D35 m. D1 otoyolunun kuzey alternatifi olacak. Hükümet bunun inşaat için bir öncelik olduğunu beyan ediyor.
D35 karayolunun Krlovhradecky, Pardubice ve Olomouc bölgelerinde toplam 40 kilometre uzunluğundaki beş bölümün inşaatı şu anda sürüyor. Yıl sonuna kadar SD, toplam uzunluğu 25 kilometre olan bu yolları inşa etmeyi planlıyor.
Ostrov – Vysok Mto bölümünün ve Homole tünelinin inşaatına Mayıs ayında başlanacak. Son olarak 2025-2029 yılları arasında Pardubice ve Olomouc bölgeleri arasındaki sınırda Opatovec – Star Msto ve Star Msto – Mohelnice bölümlerinin inşa edilmesi gerekiyor. Bunların PPP projesi şeklinde, yani özel sektör işbirliğiyle inşa edileceği varsayılıyor.
Esk rj boyunca uzanan Libice'den Tırnovo'ya kadar olan bölüm SD tarafından otoyol olarak değil, I/35 yolunun bir parçası olarak inşa edilecek. Kasabalardan kaçınacak ve üçüncü şeridin yükselişe geçtiği iki şeritli olacak.
Tamamlandığında 210 kilometre uzunluğundaki D35, Çek Cumhuriyeti'nin en uzun yolu olacak. Şu ana kadar D35'ten bağlantısız birçok istasyonun inşaatı tamamlandı.
Tasfiye Komisyonu ise itirazları geçerli bulmayarak Bakanlığın inşaat ruhsatına ilişkin kararının tamamen doğru ve orijinal yönetmeliğe uygun olduğunu açıkladı.
Yollar ve Karayolları (SD) yazı işleri müdürü Radek Mtl, yakın zamanda gelecekte gürültü sınırlarının aşılması durumunda SD'nin Vestar'a gürültü bariyerleri sağlamaya hazır olduğunu belirtti.
SD, 7,5 kilometre uzunluğundaki bölümün inşası için artık bir inşaat firmasını seçti. Teklifler iki kişi tarafından sunuldu. En uygun teklif MI Roads, Doprastav ve Duna Aszfalt şirketlerinden oluşan bir grup tarafından verildi. KDV hariç 1,63 milyar krona, yani beklenen fiyatın yüzde 67'sine mal oldu.
SD, geçtiğimiz kasım ayında açıkladığı sözleşmenin haziran ayı sonuna kadar değerlendirilmesini istiyor. İnşaat lt'de kapanabilir. 2027'de hazır olması gerekiyor. Geçtiğimiz sonbahardan bu yana arkeologların yoluna vergiler olmadan çeyrek milyar kron değerinde koruma araştırması koydu.
Sadov'a bağlanmanın önceliği olacak
Geçtiğimiz Kasım ayından bu yana SD, Hoice na Jinsko ve Sadová arasındaki D35 güzergahı üzerinde bir bölüm inşa ediyor. 2025 yılı sonuna kadar tamamlanması gerekiyor.
Kesimin kutuplarda Sadov yakınlarında yapılmaması ve fikrin 2025'in sonundan itibaren kullanılabilmesi için, takip kesim yüklenicisi Sadov – Plotit'in bir yıl içinde Sadov yakınlarında yaklaşık bir kilometrelik kesim inşa etmesi gerekecek. . D35 Hoice – Sadov bölümü daha sonra geçici olarak Sadov'daki I/35 yoluna bağlanabilecek.
Liberec, Hradec Krlov ve Olomouc'u birbirine bağlamak için Dlnice D35 m. D1 otoyolunun kuzey alternatifi olacak. Hükümet bunun inşaat için bir öncelik olduğunu beyan ediyor.
D35 karayolunun Krlovhradecky, Pardubice ve Olomouc bölgelerinde toplam 40 kilometre uzunluğundaki beş bölümün inşaatı şu anda sürüyor. Yıl sonuna kadar SD, toplam uzunluğu 25 kilometre olan bu yolları inşa etmeyi planlıyor.
Ostrov – Vysok Mto bölümünün ve Homole tünelinin inşaatına Mayıs ayında başlanacak. Son olarak 2025-2029 yılları arasında Pardubice ve Olomouc bölgeleri arasındaki sınırda Opatovec – Star Msto ve Star Msto – Mohelnice bölümlerinin inşa edilmesi gerekiyor. Bunların PPP projesi şeklinde, yani özel sektör işbirliğiyle inşa edileceği varsayılıyor.
Esk rj boyunca uzanan Libice'den Tırnovo'ya kadar olan bölüm SD tarafından otoyol olarak değil, I/35 yolunun bir parçası olarak inşa edilecek. Kasabalardan kaçınacak ve üçüncü şeridin yükselişe geçtiği iki şeritli olacak.
Tamamlandığında 210 kilometre uzunluğundaki D35, Çek Cumhuriyeti'nin en uzun yolu olacak. Şu ana kadar D35'ten bağlantısız birçok istasyonun inşaatı tamamlandı.